اونس طلا2372.4
مظنه16,316,000
18 گرم3,766,500
ارزش سکه36,759,948
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,300,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

۱۸حقیقت جالب در مورد زندگی بیل گیتس که نمی دانید

بیشتر مردم در دنیا تنها سه حقیقت در رابطه با زندگی بیل گیتس می دانند اینکه او از افراد موفق شرکت مایکروسافت است، ثروتمند ترین فرد جهان است و او همراه با همسرش بنیاد خیریه ای دارند اما حقایق بسیار جالب دیگری درباره ی این شخص موفق نیز هست.

۱۸ حقیقت جالب در مورد زندگی بیل گیتس که نمی دانید

۱. بیل گیتس اولین بار زمانی که دانش آموز مقطع ابتدایی بود، اولین برنامه کامپیوتری خود را در یک کامپیوتر جنرال الکتریک نوشت.

۲. گیتس کل سری کتاب های "دایره المعارف جهان" را در طول سالهای نوجوانی خوانده است.

۳. گیتس در آزمون SAT (امتحان مهارت تحصیلی دانش آموزان برای ورود به دانشگاه در ایالت متحده) از امتیاز 1600، امتیاز عالی 1590 را کسب کرد.

۴. در سال دوم دانشگاه، او یک مساله پیچیده ریاضی را برای مرتب سازی پنکیک ها حل کرد که در یک مجله علمی منتشر شد و به مدت 30 سال به عنوان راه حل اصلی این مساله مورد استفاده قرار گرفت.

۵. مانند بسیاری از کارآفرینان موفق تکنولوژی، گیتس ترک تحصیل کرد. او هاروارد را در سال 1975 ترک کرد و تمام وقت و انرژی خود را به مایکروسافت اختصاص داد.

۶. دو سال بعد از انصراف از دانشگاه هاروارد، گیتس در نیومکزیکو دستگیر شد. جرم او رانندگی بدون گواهینامه و رد کردن چراغ قرمز بود.

۷. در مایکروسافت، بیل گیتس عادت به حفظ کردن پلاک ماشین کارکنان داشت تا بتواند زمان رفت و آمد آنها را زیر نظر بگیرد. اما او می گوید: "در نهایت من مجبور شدم کوتاه بیایم چون شرکت به یک اندازه معقولی رسیده بود."

۸. صحبت از ماشین شد. گیتس کلکسیون کاملی از ماشین های پورشه دارد. سوگلی آنها هم پورشه 959 اسپورت است که 13 سال قبل از آنکه ماشین توسط آژانس حفاظت از محیط زیست و یا وزارت حمل و نقل تصویب شود، آن را خریداری کرده بود.

۹. برای مسافرت های هوایی، گیتس مربی پرواز داشت. امروزه او با هواپیمایی که در سال 1997 خریداری کرده و "big splurge" (به معنی ولخرجی بزرگ) نام دارد به دور و اطراف سفر میکند.

۱۰. علاوه بر این هواپیما یکی از بزرگترین ولخرجی های بیل گیتس، "کدکس لستر" مجموعه ای از دست نوشته های لئوناردو داوینچی است. او در سال 1994 این مجموعه را 30.8 میلیون دلار خریداری کرد.

۱۱. با وجود ثروت عظیم که بیل گیتس دارد، فرزندان او تنها 10 میلیون دلار ارث خواهند برد، یعنی تنها کسری از 81 میلیارد دلار دارائی خالص او. گیتس معتقد است که باقی گذاشتن حجم زیادی پول برای بچه ها، به نفع آنها نیست.

۱۲. اگرچه گیتس بیشتر وقت خودش را صرف امور خیریه میکند، اما هنوز هم با مایکروسافت در دفتر شخصی اش کار میکند. او میگوید اینکار به او کمک میکند همه چیز را به یاد آورد، به عقب برگردد و چیزی را پیدا کند و چیزی که نیاز به توجه دارد را انتخاب کند.

۱۳. گیتس میگوید که اگر در مایکروسافت کار نمیکرد، احتمالا یک محقق در زمینه هوش مصنوعی میشد.

۱۴. با وجود علاقه او به هوش مصنوعی، گیتس در کمپین افرادی است که نسبت به هوش مافوق عالی نگرانند. این کمپین شامل افراد بزرگ دیگری مانند استیون هاوکینگ و ایلان ماسک نیز میشود.

۱۵. گروه موسیقی مورد علاقه بیل گیتس، گروه راگ آمریکایی Weezer است. او همچنان به گروه راک ایرلندی U2 نیز علاقمند است.

۱۶. گیتس در طول سال 50 کتاب میخواند. او میگوید: کتاب خواندن همچنان راه اصلی برای من است. با خواندن هم چیزهای جدید یاد میگیرم و هم دانسته های خودم را تست میکنم.

۱۷. بیل گیتس هیچ زبان خارجی دیگری بلد نیست و او این را بزرگترین تأسف زندگی خود تا این لحظه میداند.

۱۸. هنگامی که در مدرسه توانایی برنامه نویسی گیتس کشف شد به او اجازه دادند برای زمان بندی دانش آموزان در کلاس ها، برنامه ای بنویسد. بیل گیتس نوجوان از این موقعیت سود برد و کلاس خود را با دختران جذاب مدرسه تنظیم کرد.

۱۸حقیقت جالب در مورد زندگی بیل گیتس که نمی دانید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد