اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بهترین سایت های کاریابی ترکیه کدامند؟

در حالی که شرایط اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، بسیاری از جوانان بر این عقیده اند که می توان با مراجعه به کشور های همسایه از جمله ترکیه وضعیت بهتری را در پیش گرفت. “مهاجرت” اگر چه از دور آسان به نظر می رسد اما جزییات خاص خود را دارد

بهترین سایت های کاریابی ترکیه کدامند؟

در حالی که شرایط اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، بسیاری از جوانان بر این عقیده اند که می توان با مراجعه به کشور های همسایه از جمله ترکیه وضعیت بهتری را در پیش گرفت. “مهاجرت” اگر چه از دور آسان به نظر می رسد اما جزییات خاص خود را دارد. برخی از افرادی که از تمکن مالی مناسبی برخوردارند، از طریق خرید ملک در ترکیه اقدام به گرفتن ویزا می کنند. اما اگر شرایط مالی مناسبی برای خرید خانه ندارید، می توانید از طریق ویزای کاری اقدام کید. برای مهاجرت از طریق ویزای کاری شما باید مقصد و شرکتی که قصد انجام فعالیت در آن را دارید مشخص کنید. ما قصد داریم لیستی از سایت کاریابی ترکیه را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید قبل از ورود به کشور هدف، شرایط کاری خود را پیش بینی کنید.

بهترین سایت های کاریابی ترکیه

Turkey Talent

این وب سایت به کارفرمایان این امکان را می دهد که شغل های مورد نیاز خود را در سایت درج نمایند. موقعیت های شغلی که هنوز پر نشده اند در وب سایت به ترتیب جدید به قدیم به طور منظم آپدیت می شوند. به سادگی می توان با توجه به مهارت ها و علایقتان، عنوان شغلی مورد نظر خود را پیدا کنید. این سایت تقریبا در هر بخش و زمینه ای دارای طیف گسترده ای از مشاغل از جمله گردشگری، کشاورزی؛ اوقات فراغت؛ خرده فروشی؛ بانکی و مالی و … است.

Linkedin

تمام آنچه شما باید انجام دهید، این است که یک حساب کاربری باز کنید و با گروه های شغل مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.پروفایل خود را تکمیل کنید و سعی کنید رزومه خود را جوری جلوه دهید که برای کارفرما جذابیت داشته باشد. این سایت هم چنین لیستی از مشاغلی که در استانبول قرار دارد را برای شما لیست می کند و این امکان را فراهم می کند که قبل از ملاقات با رییستان، او را با یک پروفایل جذاب تحت تاثیر قرار دهید.

Glassdoor

این سایت کلیه مشاغل موجود در کلیه شرکت ها را جست و جو ی کند و آنها را به طور منسجم به شما نشان میدهد. شما بایستی عنوان شغلی مطلوب و حقوق مورد نظر خود را وارد نمایید. وب سایت با توجه به اطلاعات درج شده توسط شما، شغل هایی که تطابق بیشتری دارند را به شما نشان می دهد. هم چنین می توانید به ساز و کار هر شرکتی نگاه بیندازید و در صورت علاقه رزومه خود را برای آن شرکت ارسال نمایید.

Randstat

در این سایت می توانید شغل ها را بر اساس تاریخ ارسال در سایت، میزان ارتباط و عنوان جست و جو کنید. تمامی شغل های درج شده در این سایت از نظر اعتبار سنجیده می شوند. دغدغه اصلی این سایت تامین نیرو انسانی مناسب برای شرکت های مختلفی است که به دنبال استخدام نیرو هستند. این وب سایت پیشتر جایزه جهانی برای پیدا کردن کارفرمایان مناسب برای کارمندان مناسب را کسب کرده است. در این سایت طیف گسترده ای از مشاغل وجود دارد که می توانید آن را انتخاب کنید.

این سایت شگفت انگیز، پس از اینکه شما شغل مورد علاقه خود را مشخص کردید، از میان شغل های موجود؛ بهترین را به شما پیشنهاد می دهد. همچنین با استفاده از کلمات کلیدی و یا حتی نام شرکت می توانید جست و جو را انجام دهید. در واقع این سایت کاریابی ترکیه اطمینان حاصل می کند که همه کارفرمایانی که جای خالی شغلشان با معیار های جست و جو شغل شما تطابق دارد؛ قادر به مشاهده حساب کاربری و رزومه شما هستند. این سایت هم چنین یه اپلیکیشن برای گوشی موبایل طراحی کرده است تا اطمینان حاصل کند کاربر اعلان های شغلی خود را بلافاصله بر روی گوشی موبایل خود دریافت می کند.

بهترین سایت های کاریابی ترکیه

Look4Good

این وبسایت، یکی از بهترین سایت های کاریابی ترکیه است، که به افراد جویای کار این اجازه را می دهد، شغل مورد علاقه خود را در ترکیه و یا حتی در دیگر مناطق پیدا کنند.

Just Landed

just landed یک پورتال معتبر طبقه بندی شده است که فرصت های بسیار خوبی برای کار ترکیه را به کاربر نشان می دهد. امکان پیدا کردن کار در سایر کشور ها نیز توسط این وبسایت فراهم است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد