اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

روش افزایش سرعت اینترنت خانگی

اگر به دنبال سرعت سریعتر Wifi هستید از این دستگاه جدید غافل نشوید

اگر در ایران زندگی میکنید و بدنبال سرعت سریعتر Wifi هستید از این دستگاه جدید غافل نشوید

اگر احساس میکنید وای فای اینترنت شما کند شده است میتوانیم توضیح دهیم که چرا عملکرد وای فای شما بدتر شده است.
به احتمال زیاد دلیل این امر این است که ISP شما یک روتر ضعیف به شما ارائه کرده است که منجر به کند شدن اینترنت شما میشود. ISP ها معمولا روترهای ارزان قیمت به شما میدهند که این موجب کند شدن اینترنت با گذشت زمان میشود.

این یکی از ترفندهای معمولی است که مورد استفاده قرار میگیرد تا کاربران برنامه ارتقا روتر را در دستور کار خود قرار داده و پول بیشتری پرداخت نمایند.

متاسفانه زمانی که اینترنت شما کند است و شما در بین لودینگ و بافرینگ میمانید تقریبا هیچ کاری نمیتوانید انجام دهید.

خبر خوب اینجاست که این امکان برای شما فراهم آمده است که شما میتوانید این مشکل را حل کنید.

دستگاه جدیدی تولید شده است که میتواند تمام مشکلات اعصاب خوردکن وای فای شما را حل کند. دستگاه کوچکی که مشکلات اینترنت کند شما را به راحتی حل میکند.

به لطف مهندس سابق یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت در انگلستان، دستگاهی برای قویتر و سریعتر کردن سیگنال های اینترنت ساخته شده است.

وی در حین کار متوجه روشی بسیار متداول و فریبکارانه شد که در شرکت ها در حال اجرا می باشد. به مشتریان روتر ضعیف داده میشود و آن ها در شبانه روز ساعت های زیادی اینترنت کندی داشتند.

وقتی چنین اتفاقی می افتاد، اغلب مشتریان برای ارتقا دستگاه های خود تماس میگرفتند. این ترفند موجب درآمد بیشتر برای شرکت ها میشد که از نظر او چنین کاری اخلاقی و درست نبود.

از اینرو، پی دستگاهی تولید کرد که سیگنال ISP را در هر خانه تقویت میکند و در عین حال دامنه و سرعت وای فای خانگی موجود را تا حد زیادی بهبود بخشیده و افزایش میدهد.

از همه بهتر حتی کسانی که دانش فنی ندارند نیز میتوانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند.

wifi repeater

این اختراع چگونه کار میکند؟

همه ما میدانیم بخشی از مشکل این است که شرکت های اینترنت ارزان ترین روتر وای فای خود را به ما میدهند. در نتیجه شما اینترنت ضعیف با پوششی بد را تجربه میکنید که منجر به وجود برخی نقاط بدون وای فای در خانه یا به اصطلاح نقاطی که وای فای در آن ها مرده است میشوید.

با روشن کردن این اختراع اینترنت شما بهبود بخشیده شده و تمام خانه را پوشش خواهد داد. این دستگاه این کار را با دریافت سیگنال وای فای موجود، تقویت آن و سپس انتقال وای فای فوق العاده تقویت شده به وسایلی که به آن وصل بوده و با آن کار میکنند میشود. برای این دستگاه وجود دیوارهای بتونی،‌خانه های چند طبقه و فولادی مشکلی ایجاد نمیکند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد