اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نگران بیت کوین نباشید،ارزان نمی ماند

حباب بیت کوین خواهد ترکید

نگران بیت کوین نباشید،ارزان نمی ماند

حباب بیت کوین خواهد ترکید” این تمام آن چیزی است که از زمانی که بیت کوین به 14000 دلار رسیده بود و پس از آن روند نزولی خود را شروع کرد، بسیار شنیده می شد. تحلیل گران بد بین بر این باورند که این روند صعودی و البته سقوط اخیر قیمت بیت کوین، تلاشی برای بیت کوین محسوب می شد و تمامی کسانی که فعال در این زمینه بودند و اطلاعت لازم را داشتند توانستند از آن سود ببرند.

اگر چه بسیاری از تحلیلگران متقعدند که این افت تا زمان نصف شدن پاداش بیت کوین که در سال 2020 رخ می دهد ادامه خواهد داشت چرا که ساختار اصلی و بلند مدت بازار در این مدت بدون تغییر باقی مانده است .

هیچ ترسی وجود ندارد، بیت کوین به اوج خود باز خواهد گشت.

بیت کوین جایگاه خوبی از زمان صعود به 14000 دلار در اواخر ژوئن نداشته است. از آن زمان در طی یک دوره سه ماهه در حدود 42 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. این نشانه ها برخی را نا امید کرده است. آنها فکر می کنند مانند سال 2018 باز هم با زمستانی برای ارز های دیجیتال رو به رو هستیم.

یکی از تحلیلگران برجسته در حوزه ارز های دیجیتال این گونه نظری ندارد و با این صحبت ها مخالف است. نمودار های تحلیلی راگر نشان می دهد که که در سال 2013 اگرچه بیت کوین در طی 89 روز چیزی حدود 75 درصد افت قیمت را تجربه کرد اما در همان سال توانست قیمت خود را به شدت افزایش دهد و به رش 1600 درصدی برساند.

چیزی که راگر به آن معتقد است این است که شاید بیت کوین یک روند نزولی را پی گرفته باشد اما این دلیلی نیست که بیت کوین از یک روند خوشبینانه خارج شود. سرمایه گذاران انتظار داشته باشند که روند نزولی در سال های آینده باز خواهد گشت.

درست است که دور شدن بیت کوین از قیمت 14000 دلار خوشحال کننده نیست اما در واقع این نیز بخشی از مسیر استاندارد بیت کوین محسوب میشود که خواسته یا نخواسته باید طی شود.

همانطور که گزارش ها پیش تر اعلام کرده بودند، یاسین الماندیرا که یکی از تحلیلگران حرفه ای شرکت ARK است، در تحلیل های خود گفته:

بیت کوین در حال طی کردن یک روند بهبود و ریکاوری است، مانند آنچه در سال های 2011، 2013 و 2015 تا 2017 شاهد آن بودیم.

ریکاوری 40 درصدی قیمت بیت کوین

نمودار های تحلیلی این تحلیگر نشان دهنده ریکاوری 40 درصدی قیمت بیت کوین در مدت 284 روز است که خود یک رشد بی نظیر محسوب می شود.

جاش راگر مسرانه معتقد است روند بیت کوین باز هم صعودی است. نباید با یک نگاه کوتاه و سطحی به قیمت فعلی وضعیت کلی منفی برای بزرگ ترین ارز دیجیتال نسبت داد. اگر دیدگاه راجر را فقط به عنوان یک دیدگاه در نظر بگیریم، دلایل دیگری نیز وجود دارند که حرف او را تایید می کنند. به عنوان مثال می توان به هش ریت شبکه بیت کوین اشاره کرد که اکنون به 100 اگزا هش نزدیک شده است. همین موضوع یک دلیل محکم است که ثابت کند وضعیت بیت کوین نزولی نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد