اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فدرال رزرو آمریکا ارز دیجیتال منتشر می کند؟

سایت طلا : یک مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا بر این باور است که بانکهای مرکزی جهان از جمله آمریکا نیز باید ارز دیجیتال منتشر کنند.

به گزارش رویترز، پاتریک هارکر رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا تاکید کرد: این مساله اجتناب ناپذیر است که بانک های مرکزی جهان از جمله آمریکا نیز انتشار ارزهای دیجیتال را آغاز خواهند کرد. البته آمریکا نباید کشوری باشد که این اقدام را هدایت و مدیریت کند.

وی در ادامه افزود: تصور نمی کنم که ما باید نخستین کشوری باشیم که این اقدام را انجام می دهیم. بانکهای مرکزی جهان نیز باید فناوری جدید را آزمایش کنند.

فدرال رزرو آمریکا و سایر بانک های مرکزی بزرگ جهان در حال رایزنی درباره نحوه تعامل و برخورد با ارزهای دیجیتال مهم جهان از جمله بیت کوین هستند که به شدت در حال رونق است. بانک های مرکزی جهان نگران هستند که فناوری بلاکچین احتمالا بانکداری سنتی و قدیمی در عرصه بین المللی را با چالش های جدی روبرو کند.

این در شرایطی است که جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا در اظهاراتی در ماه ژوئن در این باره تاکید کرده است که "هنوز راهی طولانی برای انتشار ارزهای دیجیتال داریم. این فناوری هنوز نوظهور است."

سایر مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا نیز نسبت به منافع انتشار ارزهای دیجیتال شک و تردید دارند.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد