اونس طلا2393.12
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

12 دلیل برای بازدید از نمایشگاه ها

سایت طلا : آیا تاکنون این سئوال را از خودتان پرسیده اید که چرا مردم در نمایشگاه ها شرکت می کنند و چرا شرکت در نمایشگاه ها هنوز منافع زیادی دارد.

در این مطلب سعی داریم به این سئوالات مهم پاسخ دهیم. با توجه به اینکه امروزه همه انواع خدمات و کالاها در دسترس مردم است، چرا شرکت در نمایشگاه ها لازم و ضروری است.

در اینجا می خواهیم به برخی دلایل شرکت در نمایشگاه ها اشاره کنیم:

1: دوری از میز و محیط اداری:

کسالت و نارضایتی می تواند عامل مرگ باشد. مطالعه و تحقیق آکسفورد نشان می دهد که کسالت و افسردگی می تواند موجب مرگ شود. بنابر این ، رها شدن از میز کار به نفع پاهای شما است و رفتن به یک نمایشگاه نه تنها موجب برانگیخته شدن حس کنجکاوی است بلکه به نظر می رسد نجات دهنده زندگی نیز باشد.

2: شبکه سازی

این ضرب المثل قدیمی امروزه بیشتر معنا و مفهوم پیدا کرده است: " این مهم نیست که چه چیزی را می دانید و می شناسید، مهم این است که چه کسی شما را می شناسد".

نمایشگاه ها فرصت های زیادی را برای ایجاد ارتباط با صنایع محلی و جهانی فراهم می کند. به شمار اجازه می دهد تا با افراد همفکر خودتان دیدار کنید و در نتیجه بهترین تماس ها و ارتباطات را داشته باشید، این مساله در بازار رقابتی امروز بسیار ارزشمند است.

شما نه تنها می توانید در محیط های حرفه ای و اجتماعی روبرو شوید بلکه می توانید موانع ناخوشایند درباره تشکیل شبکه های تجاری و اقتصادی را نیز از بین ببرید تا از فعالیت تجاری و اقتصادی خود نهایت لذت را ببرید.

3 : یادگیری، آموزش

بسته به بخشی که در آن فعالیت می کنید، نمایشگاه ها می تواند یک مکان بزرگ و مهم برای جذب مهارت های صنعت شما و اطلاع از آخرین نوآوری ها و روندها باشد. این نمایشگاه ها غالبا فرصت لازم برای گوش فرادادن به دیدگاه های تخصصی اندیشمندان و صاحبنظران را فراهم می کند. نمایشگاه ها فرصت بی نظیری برای یادگیری و آموزش دیدن و همین طور آموزش دادن است.

4: تعامل فیزیکی

شاید این بخش چیزی نباشد که شما به آن فکر کرده باشید ولی واقعا همین طور است. از نظر زیبایی شناسی، نمایشگاه ها محیطی برای تعامل عالی بین انسان ها است. نمایشگاه ها پر از عرضه ها و نمایش های زنده و محصولات جدید است که به شما امکان آزمایش کردن، مقایسه، مدیریت ، مشاهده ، تجربه کردن به صورت زنده را می دهد.

5: تعامل خلاق

تعامل خلاق در یک نمایشگاه هنری ممکن است امری خاص باشد ولی حتی در نمایشگاه های تجاری نیز غرفه داران غالبا تدابیری را برای جذب بازدیدکنندگان اتخاذ می کنند که می توان به آن تعامل خلاق گفت. غرفه های زیبا با پرچم های جذاب ، استفاده از فناوری های نوآورانه و مهندسی جذاب و چشمگیر ، همه و همه بخشی از تعامل خلاق در یک نمایشگاه به شمار می رود و می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند.

6: مذاکرات

فروش به طور کلی مهمترین دغدغه ذهنی غرفه داران به شمار می رود و اینجا فرصت بزرگ و بی نظیری برای خرید است و اینکه بتوانید مذاکره کنید. این تماس انسانی، استفاده از روش ها و تکنیک های جذاب برای خرید و فروش از اهمیت زیادی برخوردار است. بازدیدکنندگان از نمایشگاه ها نیز این واقعیت را به خوبی می دانند که نمایشگاه ها فرصت بسیار خوبی برای خرید و مذاکره است. فرصت های زیادی وجود ندارد که شما بتوانید مهارت های مذاکره خود را به صورت آنلاین و زنده نشان دهید، بنابر این حضور در نمایشگاه ها یک فرصت واقعی برای استفاده از این مهارت ها است.

7: دسترسی مستقیم به عرضه کنندگان بزرگ و جدید

تحقیقات نشان می دهد که یک سوم بازدید کنندگان نمایشگاه ها به دنبال پیدا کردن عرضه کنندگان جدید هستند. پس نمایشگاه بهترین فرصت است. مذاکره و برقراری ارتباط مستقیم و چهره به چهره با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان بزرگ در بازار بهترین روش است. این یک فرصت عالی برای ایجاد ارتباط با عرضه کنندگان پرقدرت و بزرگ بازار است.

8: رقابت

بی شک شرکت در نمایشگاه ها یکی از راهکارهای اصلی باقی ماندن در فضای رقابتی بازار است. شرکت در نمایشگاه ها نه تنها موجب آشنا کردن مشتریان و مخاطبان با محصولات و خدمات شما می شود، بلکه می توانید اطلاعات خوبی را از سایر رقبای بازار جمع آوری کنید.

9: شکار شغل

اگر مایل به تجربه کردن چالش های جدید هستید یا از فعالیت کاری روزمره خود ناراضی هستید، باید در یک نمایشگاه شرکت کنید. ما آدم های زیادی را دیده ایم که با شلوار جین و تی شرت به سر کار می روند، با اسکوتر به محل کارشان می روند، در استراحت ناهار خود ایکس باکس بازی می کنند. چرا شما نباید از مزایای این گونه فرصت های شغلی استفاده کنید؟ نمایشگاه ها به شما این فرصت را می دهد تا بهترین نمونه از شغل های ارائه شده در بازار را از نزدیک تجربه کنید.

10:دسترسی به خدمات رایگان و مجانی

همه می دانند که یکی از دلایل شرکت در هر نمایشگاهی دسترسی به خدمات و امتیازات رایگان یا با تخفیفات ویژه است که در آنجا وجود دارد.

در بسیاری از نمایشگاه ها غرفه داران محصولات یا خدماتی را برای عرضه کردن رایگان یا با تخفیفات ویژه دارند تا بازدید کنندگان را جذب کنند.

11: آگاهی از نقاط ضعف و قوت صنعت

بی شک نمایشگاه ها یک فرصت عالی برای برندها و شرکتهای مختلف است تا به صورت مستقیم با دیدگاه های مشتریان درباره محصولات خود آشنا شوند چرا که تجزیه و تحلیل بازار یا شبکه های اجتماعی نمی تواند به اندازه ارتباط نزدیک و مستقیم با مشتری و کاربر ، تاثیرگذار باشد.

12: آگاهی از درخواست های مشتریان

شرکت در نمایشگاه این فرصت را برای شما فراهم می کند تا از نزدیک با این مساله آشنا شوید که مشتریان واقعا چه نیازهایی دارند. شرکتها با مشارکت در نمایشگاه های مختلف می توانند به این مساله پی ببرند که موثرترین و مفیدترین روش بازاریابی و جذب مشتری بیشتر چیست. طراحی تکنیک های بازاریابی یکی از بهترین مزایای شرکت در نمایشگاه ها است. آشنایی با استراتژی های بازاریابی سایر رقبا نیز یکی دیگر از مزایای شرکت در نمایشگاه ها است.

این مطلب از معتبرترین سایت های مارکتینگ استخراج شده است

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد