اونس طلا2385.69
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

سقوط شوکه کننده، نفت به کدام سمت خواهد رفت؟

در روزهای گذشته شاهد سقوط ۴ درصدی قیمت نفت بودیم، در اینجا میخواهیم برای شما در خصوص پیامدهای سقوط اخیر و نزول گسترده قیمت نفت خام و انتظاراتی که از قیمت آن در آینده پیش رو داریم صحبت کنیم

سقوط شوکه کننده، نفت به کدام سمت خواهد رفت؟

در روزهای گذشته شاهد سقوط ۴ درصدی قیمت نفت بودیم. در اینجا میخواهیم برای شما در خصوص پیامدهای سقوط اخیر و نزول گسترده قیمت نفت خام و انتظاراتی که از قیمت آن در آینده پیش رو داریم، صحبت کنیم

در آخرین گزارش شرکت جیسون گوپفرت برای آن دسته از افرادی که به دنبال تثبیت قیمت نفت خام هستند، گزارش ناامید کننده ای ارائه شد. سهام این کالا فروش بیش از حد و ریزش گسترده ای داشته است اما سرمایه گذاران کلان این بازار همچنان اقدام به خرید آن نکرده اند. به چارت زیر نگاهی بیندازید:

شاخص سقوط نفت

در ادامه شرکت SentimentTrader ابراز داشته است، هفته گذشته طلا بیشترین کاهش را در بین کالاها داشته است (با استفاده از تعداد دقیق قراردادها و نه صرفا درصد کلی از سهام باز) که این آمار بسیار ناامید کننده می باشد.

تحلیلگران سهام

روز گذشته شاخص انرژي S&P500 بهترین حرکات روزانه خود را طی چند سال گذشته داشت و شاهد رشد ۴/۲٪ آن بودیم. این شاخص بهترین عملکرد را در بین شاخص های منطقه داشته و ترند کلی بازار را تغییر داد. امروز شاهد مقداری ضعف در آن بودیم که این میزان بازگشت نسبت به صعود این شاخص طبیعی میباشد.

چارت قیمتی بلند مدت نشان میدهد که معاملات هفته جاری حمایت کمتری نسبت به کانال صعودی چهار ساله داشته اند. علاوه بر این، این سهام در حد بالایی به فروش رفته است و در قیاس با سهام انرژی ترندهای صعودی P&F این میزان بیش از مقداری بوده است که در سال ۲۰۱۱ سهام Q3 به فروش رفته بود.

اکنون به سطح مناسبی برای خرید قبل از آغازش ریزش مجدد بازار رسیده است (به چارت زیر توجه کنید)

ُS&P500

بخش انرژی (S5ENRS) در مقابل شاخص حمل و نقل S&P500 به پایین ترین سطح حمایتی که از سال ۲۰۰۲ تا کنون داشته رسیده است

با توجه به فروش نسبتا زیاد این شاخص،‌ که بخاطر نزول شدید در ماه های اخیر بوده است انتظار میرود که برای سطوح فعلی یک کف جدید ایجاد شده باشد. سرمایه گذاران باید به تغییر خرید بیش از حد سهام حمل و نقل و حرکت اوراق انرژی توجه کنند ( به چارت زیر توجه کنید)

S5ENRS

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد