اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی جدید کیتکونیوز: روند قیمت طلا در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران مین استریت درباره روند قیمت طلا در روزهای آینده اختلاف نظر دارند.

به گزارش کیتکو نیوز ، در حالی که تحلیلگران وال استریت پیش بینی می کنند که قیمت طلا در روزهای آتی تغییر چندانی نخواهد داشت ولی سرمایه گذاران مین استریت پیش بینی کردند که قیمت طلا همچنان صعودی خواهد بود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران وال استریت این طور استدلال کرده اند که قیمت طلا پس از شکستن میانگین قیمت 50 روز خود و روند نزولی به واسطه افزایش ارزش دلار آمریکا، احتمالا طی روزهای آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

این هفته 16 تحلیلگر ارشد وال استریت در نظرسنجی شرکت کردند که از این تعداد 8 نفر معادل 50 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نخواهد داشت. 5 تحلیلگر معادل 31 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در کوتاه مدت افزایش خواهد یافت و 3 نفر معادل 19 درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای داده اند.

در عین حال در نظرسنجی آنلاین نیز 855 نفر شرکت کرده اند که 479 نفر معادل 56 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا افزایش خواهد یافت. 222 نفر معادل 26 درصد اعلام کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود و 154 نفر نیز به عدم تغییر چشمگیر قیمت طلا رای دادند.

این در حالی است که شاخص اعتماد در بازار طلا به پایین ترین سطح خود از اواسط ژوئن کاهش یافته است. در نظرسنجی هفته گذشته نیز اکثر تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران مین استریت به افزایش قیمت طلا رای داده بودند.

از ابتدای امسال تاکنون 18 پیش بینی وال استریت و مین استریت درباره قیمت طلا درست بوده و 16 پیش بینی نیز نادرست از آب درآمده است این به معنای درست بودن 53 درصد پیش بینی ها است.

گرچه برخی تحلیلگران نسبت به روند قیمت طلا در کوتاه مدت محتاط شده اند ولی حاضر نیستند از این مساله دست بردارند که قیمت طلا در بلندمدت همچنان صعودی است.

اوله هانسن در این باره گفت: پیش بینی می کنم قیمت طلا در هفته آینده کاهش یابد ولی این کاهش یک اصلاح ضعیف در یک روند مستحکم است. به نظر من روند قیمت طلا در بلندمدت صعودی خواهد بود. البته تعجب نخواهم کرد اگر قیمت طلا در کوتاه مدت تا 1450 دلار کاهش یابد.

جورج گرو مدیر موسسه سرمایه گذاری آر بی سی ولس منجمنت نیز گفت: این پتانسیل وجود دارد که طلا طی هفته آینده به سطح حمایتی خود نزدیک شود. تقویت ارزش دلار آمریکا همچنان یک مانع بزرگ برای طلا به شمار می رود. جهان اکنون به یک سرمایه گذاری مطمئن نیاز دارد و آن الان دلار آمریکا است. ولی با توجه به پایین بودن بهره اوراق قرضه ، طولی نخواهد کشید که سرمایه گذاران بار دیگر به طلا روی خواهند آورد.

چارلی ندوس تحلیلگر ارشد موسسه لاساله فیوچرز گروپ نیز گفت: قیمت طلا اکنون به پایین تر از سطح 50 روزه خود رسیده است و احتمالا سطح حمایتی بعدی 1470 دلار خواهد بود.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد