اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین خودروهای هیبریدی 2019

سایت طلا : اگر می خواهید بنزین کمتری مصرف کنید باید قدرت موتور خودروی شما از جای دیگری تامین شود. خودروهای هیبریدی بهترین جایگزین برای مصرف بهینه انرژی و کاهش مصرف بنزین است.

به گزارش وبگاه Edmunds خودروهای هیبریدی قادر هستند تنها با برق یا ترکیبی از دو منبع قدرت کار کنند تا شتاب را افزایش دهند. خودروهای هیبریدی باتری های بزرگتری نسبت به خودروهای معمولی دارند و در ایستگاه های مخصوصی می توان باتری های آنها را شارژ کرد.

بی شک استفاده از خودروهای هیبریدی تاثیر مهمی در کاهش آلاینده های محیط زیست دارد. وبگاه تخصصی Edmunds هر سال 200 خودروی مختلف را با روش های گوناگون آزمایش می کند. در این مقاله سعی می کنیم بهترین خودروهای هیبریدی 2019 میلادی را معرفی کنیم:

بهترین خودروهای سدان

هوندا اینسایت 2019 Honda Insight

این خودرو پیش از این با مدل هاچ بک تولید می شد ولی این بار شرکت هوندا مدل سدان آن را روانه بازار کرده است. این خودرو از شتاب بسیار بالاتری نسبت به مدل قبلی برخوردار است. این خودرو مصرف بسیار خوب و بهینه انرژی دارد و با هر گالن بنزین بیش از 50 مایل را طی می کند.

کابین راحت با طراحی جذاب و ایمنی بالا از مهمترین ویژگی های این خودرو به شمار می رود. قیمت این خودرو از 23850 دلار آغاز می شود.

تویوتا کمری 2019 Toyota Camry Hybrid

این یک خودروی فوق العاده بهینه در مصرف انرژی در کلاس خودروهای سدان است. رانندگی آسان و ایمن از مهمترین امتیازات ویژه این خودرو به شمار می رود. تویوتا کمری هیبریدی شتاب به مراتب بیشتری نسبت به کمری چهار سیلندر معمولی دارد.

قیمت این خودرو از 29180 دلار آغاز می شود و با هر گالن بنزین می تواند حدود 52 مایل را طی نماید.

هوندا اکورد 2019 Honda Accord Hybrid

یکی از محبوب ترین خودروهای هیبریدی سدان به شمار می رود. این خودرو به سرعت به یکی از پرطرفدارترین خودروهای هیبریدی در بازار تبدیل شده است. استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها به همراه طراحی جذاب و شتاب عالی از مهمترین ویژگی های این خودرو است. شتاب آن از خودروی هوندا آکورد معمولی با موتور 1.5 لیتری بالاتر است.

قیمت از 26240 دلار آغاز می شود و با هر گالن بنزین حدود 48 مایل را طی می کند.

بهترین خودروهای هاچ بک

شورلت ولت 2019 Chevrolet Volt

این خودرو به سرعت مورد توجه بازار قرار گرفته است. این خودرو ویژگی های منحصر بفردی دارد که رانندگی با آن را جذاب و ایمن کرده است. نکته منفی این خودرو آن است که در مقایسه با سایر رقبا یک خودروی کاملا بهینه در مدل ترکیبی بنزین و برق به شمار نمی رود.

قیمت از 34395 دلار آغاز می شود. با استفاده از برق بیش از 53 مایل را طی می کند.

تویوتا پریوس 2019 Toyota Prius

این نخستین خودروی هیبریدی تویوتا است که به بازار آمده است و هنوز یکی از بهترین خودروهای هیبریدی است که می توانید خریداری کنید. یک خودروی بسیار بهینه در مصرف انرژی با رانندگی بسیار آسان و ایمن.

قیمت این خودرو از 24700 دلار آغاز می شود و با هر گالن بنزین بیش از 52 مایل طی می کند.

بهترین خودروهای لوکس هیبریدی

لکسوز 2019 Lexus ES 300h

این خودرو برای سال 2019 مجددا طراحی شده است. لکسوس ترکیب جذابی از فناوری، راحتی مسافر و مصرف بهینه انرژی به شمار می رود. این خودرو چیزی را ارائه می دهد که بسیاری از خریداران از لکسوس انتظار دارند.

قیمت خودرو از 42405 دلار آغاز می شود. این خودرو با هر گالن بنزین 44 مایل را طی می کند.

ولوو 2019 Volvo XC60 T8

این خودرو از طراحی جذاب و بسیار زیبایی بهره می برد. شتاب عالی همراه با راحتی مسافر و رانندگی آسان و ایمن این خودرو را از سایر رقبا متمایز کرده است. این خودرو یکی از محبوب ترین ها در بین هیبریدی ها به شمار می رود.

قیمت آن از 54695 دلار آغاز می شود . با هر گالن بنزین 26 مایل را طی می کند.

بی ام دبلیو 2019 BMW 740e xDrive

بی شک این خودرو پیشرفته ترین خودروی هیبریدی از لحاظ لوکس بودن و فناوری است. رانندگان از رانندگی با این خودرو احساس بسیار لذت بخشی دارند. کمتر خودرویی پیدا می شود که بتواند با این بی ام دبلیوی هیبریدی رقابت کند.

قیمت از 92245 دلار آغاز می شود و با هر گالن بنزین 27 مایل را طی می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد