اونس طلا2193.33
مظنه14,171,000
18 گرم3,271,300
ارزش سکه31,927,263
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

برایان‌هوک: به فشارهای اقتصادی علیه ایران ادامه می‌دهیم

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه‌ای گفت که درهای مذاکرات با ایران همچنان باز بوده و واشنگتن به فشارهای اقتصادی علیه ایران ادامه خواهد داد.

«برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران مدعی شد که تهران دیپلماسی را با نظامی‌گری پاسخ می‌دهد اما درهای آمریکا برای مذاکرات همچنان باز بوده و واشنگتن همچنان فشارهای اقتصادی علیه ایران را ادامه می‌دهد.

وی که با شبکه خبری سی‌ان‌ان در مقر سازمان ملل در نیویورک مصاحبه می‌کرد، افزود: «آمریکا از ایران خواسته تا دیپلماسی را با دیپلماسی پاسخ دهد اما آنها دیپلماسی را با نیروی نظامی پاسخ داده‌اند و ایران بارها دیپلماسی را رد کرده است.»

هوک در ادامه این مصاحبه بار دیگر حرف‌های خود علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شد که ایران به دنبال درگیری در منطقه بوده و واشنگتن طی دو سال و نیم گذشته این موضوع را شفاف ساخته‌ که می‌خواهد موضوع را از طریق دیپلماسی با ایران حل کند.

نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران درباره حمله به تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان سعودی نیز مدعی شد که این حمله را هیچ طرف دیگری جز ایران انجام نداده و موشک‌ها و پهپادهایی که در این حمله استفاده شده در اختیار حوثی‌ها نبوده و این سلاح‌ها ایرانی بوده‌اند.

ارتش یمن شنبه گذشته (۲۳ شهریور/ ۱۴ سپتامبر) اعلام کرد که یگان پهپادی (هواپیماهای بدون‌ سرنشین) با ۱۰ پهپاد تأسیسات نفتی عربستان در شرق این کشور را هدف قرار داده است.

مقامات آمریکایی و سعودی مدعی شده‌اند که ایران پشت این حملات بوده است، ادعایی که مقامات ایران به شدت آن را رد کرده‌اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد