اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش قیمت جهانی طلا پس از تصمیم فدرال رزرو آمریکا

سایت طلا : پس از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست روز چهارشنبه، قیمت طلا در بازارهای جهانی با کاهش روبرو شده است.

به گزارش رویترز، پس از آنکه فدرال رزرو آمریکا برای دومین بار در سال 2019 نرخ بهره را کاهش داد، قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه با کاهش روبرو شده است.

سرمایه گذاران بین المللی به شدت نسبت به اقدامات بعدی فدرال رزرو آمریکا نگران هستند. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1489 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته نیز با افت یک درصدی روبرو شده بود.

جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا در اظهاراتی وضعیت اقتصادی این کشور را مطلوب ارزیابی کرده است ولی لحن صحبت های وی نشان می دهد که اختلافات زیادی با دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده دارد.

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که ساخت و ساز مسکن در آمریکا طی ماه اوت به بالاترین رشد خود در 12 سال اخیر رسیده است.

اتحادیه اروپا نسبت به خطر برگزیت بدون توافق هشدار داده است. بعید به نظر می رسد که اختلافات بین بروکسل و لندن در 6 هفته باقی مانده به مهلت قانونی برگزیت، حل و فصل شود.

پس از انکه عربستان سعودی مدعی شده است که ایران در حملات اخیر به تاسیسات نفتی دست داشته است، ترامپ روز چهارشنبه گفت که گزینه های زیادی غیر از جنگ با ایران روی میز است.

انتهای پیام /

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد