اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلا منتظر نشست فدرال رزرو آمریکا/ قیمت اونس به 1500 دلار رسید

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز چهارشنبه و در آستانه اعلام نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش رویترز، در حالی که سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی می کنند فدرال رزرو آمریکا در نشست دو روزه خود نرخ بهره را بار دیگر کاهش خواهد داد، قیمت طلا در بازارهای بین المللی تغییر چندانی نداشت.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز به 1501 دلار رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

ارزش دلار آمریکا در برابر ین ژاپن به بالاترین سطح خود در 7 هفته اخیر رسیده است.

تازه ترین نظرسنجی سی ام ئی گروپ نشان می دهد که تحلیلگران بین المللی شانس کاهش 0.25 درصدی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا را حدود 51 درصد می دانند.

تازه ترین آمارها نشان می دهد تولیدات صنعتی آمریکا در ماه اوت با افزایش روبرو شده ولی چشم انداز تولیدات صنعتی این کشور به علت تنش های تجاری با چین و اروپا همچنان نگران کننده است.

یک مقام آمریکایی مدعی شده است که حملات اخیر به تاسیسات نفتی عربستان از جنوب غرب ایران صورت گرفته و این ادعاها موجب تشدید تنش ها در منطقه شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وعده داده است که واشنگتن و پکن تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2020 به توافق تجاری دست خواهند یافت.

به نظر می رسد تحولات مربوط به برگزیت نیز تاثیر مهمی بر بازارهای بین المللی خواهد داشت.

تازه ترین بررسی رسمی نشان می دهد شاخص اعتماد سرمایه گذاران در اقتصاد آلمان طی ماه سپتامبر فراتر از انتظارات بهبود یافته است ولی موسسه زد دبلیو ئی آلمان هشدار داده است که چشم انداز بزرگترین اقتصاد اروپا همچنان نگران کننده و ضعیف خواهد بود.

انتهای پیام /

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد