اونس طلا2232.37
مظنه14,416,000
18 گرم3,327,900
ارزش سکه32,479,248
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

داوجونز برای هشتمین روز متوالی رشد کرد

شاخص میانگین صنعتی داوجونز با بهبود حال‌وهوای بازارها از بهتر شدن روابط تجاری چین و آمریکا، برای اولین بار در بیش از یک سال اخیر اولین رشد متوالی ۸ روزه خود را ثبت کرد.

در پایان معاملات روز جمعه به وقت آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران)، با بهبود حال‌وهوای بازارها از بهتر شدن روابط تجاری چین و آمریکا، شاخص میانگین صنعتی داوجونز برای اولین بار در بیش از یک سال اخیر، اولین رشد متوالی ۸ روزه خود را ثبت کرد.

اما سقوط سهام اپل باعث شد شاخص‌های اس‌اندپی۵۰۰ و کامپوزیت نزدک با افت روبرو شوند. با این حال هر سه شاخص سهام آمریکا سومین هفته رشد متوالی خود را به ثبت رساندند و اس‌اندپی تنها ۱ درصد پایین‌تر از رکورد تاریخی خود بسته شد.

پس از این که گلدمن‌ساکس قیمت هدف هر سهم اپل را کاهش داد، قیمت سهام این شرکت ۱.۹ درصد سقوط کرد و بیشترین فشار رو به پایین را به شاخص‌های سهام آمریکا وارد کرد.

روز پنج‌شنبه هم با کاهش تنش‌های تجاری همراه بود و آمریکا از برنامه چین برای خرید مجدد محصولات کشاورزی این کشور، استقبال کرد. ترامپ گفت چین قرار است مقادیر عظیمی از محصولات کشاورزی آمریکا را خریداری کند.

میانگین صنعتی داوجونز ۳۷.۰۷ واحد یا ۰.۱۴ درصد رشد کرد و به ۲۷۲۱۹.۵۲ واحد رسید. اس‌اندپی ۲.۱۸ واحد یا ۰.۰۷ درصد افت کرد و به ۳۰۰۷.۳۹ واحد رسید. کامپوزیت نزدک ۱۷.۷۵ واحد یا ۰.۲۲ درصد پایین آمد و در ۸۱۷۶.۷۱ واحد بسته شد.

رشد هفتگی داوجونز ۱.۶ درصد شد، در حالی که اس‌انپی۵۰۰ و نزدک ۰.۹ درصد رشد کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد