اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صدای پای گوشی مبتنی بر بلاک‌چین می‌آید!

به نظر می‌رسد که ال‌جی نیز قصد دارد همچون سامسونگ به توسعه و عرضه یک مدل گوشی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم بلاک‌چین بپردازد.

در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت‌کوین، مونرو و ریپل از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شدند. از طرفی دیگر یکی از محصولاتی که در جریان برگزاری نمایشگاه علم و فناوری 2019 CES در لاس وگاس توجه خیل عظیمی از کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری را به خود جلب کرد، یک گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به تکنولوژی بلاک چین بود که می توانست مکالمات صوتی، ارسال و دریافت پیامک‌های رد و بدل شده میان کاربران را بر روی گوشی‌های موبایل رمزنگاری کند.

بلاک‌چین یکی از فناوری‌های نوینی است که این روزها از استقبال کاربران مواجه شده است که در صنایع و حوزه‌های مختلف کاربردهای فراوان و متعددی داشته و توسط شرکت‌های مختلف نیز مورداستفاده و بهره‌گیری قرار گرفته است.

بر اساس گزارش وب سایت کوین‌دسک، پس از اعلام برنامه سامسونگ برای معرفی و توسعه یک مدل گوشی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم بلاک چین، حالا به نظر می‌رسد که ال‌جی به عنوان یکی از بزرگترین رقبای قدرتمند این شرکت کره‌ای، نیز قصد دارد که چنین کاری کند و به منظور جلب نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به استفاده از پلت‌فرم بلاک‌چین برای کارهای مختلفی همچون استخراج و خرید و فروش رمزارزهای دیجیتال و همچنین افزایش سهم خود در بازارهای جهانی، یک گوشی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم بلاک‌چین توسعه داده و عرضه کند.

پیشتر نیز ال‌جی از توسعه و عرضه کیف پول مجازی اختصاصی گوشی‌های خود تحت عنوان ThinQ Wallet خبر داده بود که به کاربران امکان برقراری تراکنش، مبادلات مالی و انتقال پول به صورت الکترونیکی را می‌دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد