اونس طلا2394.45
مظنه15,917,000
18 گرم3,674,400
ارزش سکه35,861,001
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,050,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

شصت چهارمین دوره نمایشگاه سنگهای قیمتی و جواهرات بانکوک از خریداران و بازدید کنندگان استقبال می کند

وزارت توسعه تجارت بین الملل و بازرگانی (DITP) با حضور معاون نخست وزیر و وزیر بازرگانی (آقای یورین لاکساناویتیت) به ریاست این مراسم ، در شصت و چهارمین نمایشگاه جواهرات و جواهرات بانکوک در حال افتتاح است و پتانسیل تایلند را به عنوان گوهر جهان نشان می دهد. تجارت و جواهرات و مرکز تولید با موضوع دستان جادویی تایلند Magic Hands می باشد . هدف گذاری این رویداد برای تجارت بیش از 2.4 میلیارد بات در مدت 5 روز نمایشگاه از 10-14 سپتامبر 2019 در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه سنگهای جواهر و جواهرات بانکوک یک سکوی بین المللی تجارت سنگ ها و جواهرات است و مرحله ای را برای کارآفرینان ، تولید کنندگان و طراحان تایلندی فراهم می کند تا مطابق با سیاست دولت ، بهترین محصولات گوهر و جواهرات را به بازارهای بین المللی ارائه دهند. معاون نخست وزیر و وزیر بازرگانی تایلند (آقای Jurin Laksanawisit) با حفظ و گسترش بازارهای صادراتی موجود ، نفوذ به بازارهای جدید و احیای بازارهای قبلی که پتانسیل رشد را نشان داده اند ، اقدامی در جهت ارتقاء صادرات در تمام صنایع اصلی صادر کرده است. در میان جنگ های تجاری مداوم و بی ثباتی ارز که وضعیت تجارت و سرمایه گذاری بین المللی را تحت تأثیر قرار داده است. صنعت سنگهای قیمتی و جواهرات یکی از صنایعی است که محور اصلی وزارت بازرگانی بوده است ، زیرا ضمن ارتقاء ارزش افزوده برای بسیاری از مشاغل مرتبط ، درآمد عظیم کشور را از صادرات ایجاد می کند.

در همین حال ، خانم Banjongjitt Angsusingh، مدیرکل دفتر توسعه تجارت بین الملل (DITP) در طول برگزارش نمایشگاه شصت و چهارم اعلام کرد کرد که در سال 2018 ، کل صادرات سنگهای قیمتی و محصولات جواهرات (از جمله طلا) سومین کشور در بین کل صنایع کشور بود و به ارزش تقریبی 12 میلیارد دلار یا 383،000 میلیون بات بود. این صنعت با ایجاد بیش از 1.2 میلیون کارگر در سطح کشور برای مردم تایلند ، ایجاد اشتغال و درآمد برای جوامع بسیار مهم بوده است. بنابراین ، صنعت سنگهای قیمتی و جواهرات همیشه یکی از ارکان اصلی توسعه برای تایلند بوده است.

رویداد 64مین نمایشگاه جواهرات بانکوک و جواهرات بانکوک با موضوع نمایشگاه دستهای جادویی تایلند برگزار می شود: روح جواهر که نشان از منحصر به فرد بودن سنگهای تایلندی و محصولات جواهرات تایلند است که توسط صنعتگران با استعداد و نسل جدیدی از طراحان با ایده های خلاقانه به نمایش گذاشته شده است. این ویژگی ها در نسل های اخیر در زمینه ساخت جواهرات تایلند منتقل شده و این کشور را وادار کرده است که یکی از سنگهای قیمتی و تجارت و تولید جواهرات جهان یا قطب جواهرات باشد.

وی افزود: "تعداد بیشتری از غرفه داران ، تولید کنندگان بزرگ و SME ، در مقایسه با نسخه قبلی در ماه فوریه ، در نمایشگاه سپتامبر شرکت می کنند. امروز ، ما بیش از 1000 شرکت محصولات خود را در 2100 غرفه از جمله غرفه داران نمایشگاه New Faces از سراسر تایلند به نمایش می گذاریم. DITP پیش بینی می کند که این نمایشگاه بیش از 20،000 بازدید کننده از 130 کشور را به خود جلب کند ، 2.4 میلیارد بات تراز تجاری ایجاد کند و سنگهای قیمتی و صادرات جواهرات در سال جاری کمک کند تا به 1٪ افزایش یابد"

نمایشگاه جواهرات و جواهرات بانکوک در حال شاخص کردن روندها و ارائه فرصتهای تجاری مختلف از نمایشگاه ویترین است که جواهرات بازارهای متمکز را هدف قرار می دهد. جواهرات و منطقه نوآوری و طراحی و برجسته سازی محصولاتی از طراحان با خلاقیت و تکنیک های نوآورانه؛ برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی در مورد موضوعات جالب از جمله نفوذ محصولات سنگهای قیمتی و جواهرات و همچنین ساخت برند لوکس در عصر دیجیتال و نکاتی درباره موفقیت پایدار یک برند مهم .

سایت طلا وی گفت: "طی هفت ماه اول سال 2019 (ژانویه تا ژوئیه 2019) صادرات محصولات سنگهای قیمتی و جواهرات از تایلند به ارزش 9،026.55 میلیون دلار آمریکا یا افزایش 29.28٪ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با بازارهای صادراتی کلیدی در کشورهایی از جمله سوئیس ، هنگ کنگ ، سنگاپور ، ایالات متحده و هند بوده است

من معتقدم که با مهارت تولید کنندگان با تجربه و خلاقیت نسل جدید طراحان تایلندی ، می توانیم جواهرات و جواهرات منحصر به فردی تولید کنیم که باعث می شود تایلند در مقابل سایر تولید کنندگان در بازار بین المللی ایستادگی کند. "
شصت چهارمین مین نمایشگاه سنگهای قیمتی و جواهرات بانکوک در تاریخ 10-14 ( 19 لغایت 23 شهریور ) سپتامبر 2019 در سالن های شماره 1 ، 2 و 3 در Challenger Hall در محل IMPACT Muang Thong Thani برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید به سایت www.bkkgems.com مراجعه نمایید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد