اونس طلا2393.3
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

کشتی آرای : فراخوان ارائه طرحهای جدید در قلب صنعت طلای ایران

خود را در نمایشگاه طلا و جواهر محک بزنید / نمایشگاه اصفهان میتواند الگوی نمایشگاههای سراسر کشور باشد

محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری عنوان نمود طی جلسات متعدد در اتحادیه تهران و زحمات ریاست اتحادیه طلا و جواهر اصفهان هوشنگ شیشه بران و برگزار کننده نمایشگاه علی شالباف و بزرگواران در اتحادیه تهران و همچنین جلسه برگزار شده در هتل فردوسی تهران که با حضور تعدادی از روسای اتحادیه های سراسر کشور و فعالین صنفی برگزار شد.

بنا بر این شد که این نمایشگاه با حضور سراسری فعالین این صنعت بزرگ به خصوص شهرهای بزرگی چون تهران ،مشهد، تبریز، شیراز، یزد و ... برگزار گردد و افراد در زمینه های مختلف به ارائه محصولاتو تولیدات خود بپردازند تا نمایشگاه پرباری حاصل شود و آغازی بر تحولی جدید در نمایشگاههای کل کشور را شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد این نمایشگاه میتواند سرمشق و الگوی خوبی برای نمایشگاههای بعدی در شهرهای بزرگی از جمله مشهد ،تبریز ، شیراز و حتی تهران قرار گیرد که مشارکت کنندگان در این رویداد بتوانند جدیدترین تولیدات و نوین‌ترین دستگاه‌ها، تجهیزات، روش‌ها و طرح‌های تولیدی طلا، نقره و جواهرات در معرض دید علاقه‌مندان قرار ‌دهند.

ریاست کمیسیون تخصصی طلا همچنین به خبر مهم و خوب در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت قرار است زمان این نمایشگاه در تقویم سالیانه نمایشگاهها تثبیت شود که شرکت کنندگان در خارج و داخل کشور بتوانند زمان برگزاری این نمایشگاه را در تقویم سالیانه خود داشته باشند و هر ساله بتوانند با برنامه ریزی قبلی در این نمایشگاه شرکت کنند.

کشتی ارای درپایان به فراخوان ارائه طرحهای جدید و شاخص دراین نمایشگاه از طرف کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اشاره کرد و گفت ارائه این طرحها میتواند مشوقی برای مشارکت کنندگان وطراحان در آینده و سالهای بعد باشد که به نفرات اول تا سوم که با رای و بررسی هیات داوران انتخاب میشوند جوایزی اهدا خواهد شد .

وی ابراز امیدواری کرد این فراخوان میتواند معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی‌های تولید داخلی، آشنایی تولیدکنندگان با نوین‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های این صنعت، دسترسی به سلایق مصرف‌کنندگان و ایجاد رقابت در بین مشارکت کنندگان را ایجاد کند. وی تاکید کرد ارائه این طرحها در این فراخوان کپی برداری و تکراری نباشد و قبلا نیز درجایی نمایش داده نشده باشد و حتی انتخاب این طرحها را میتوان با رای بازدید کنندگان هم برگزید. وی همچنین سایت طلا را به عنوان دبیرخانه این فراخوان برگزید.

توضیحات این فراخوان و نحوه شرکت در مسابقه در خبر های تکمیلی به سمع و نظر علاقمندان خواهد رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد