اونس طلا2213.8
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

رشد سود اوراق قرضه باعث رشد سهام جهان شد

سرمایه‌گذاران جهان با امید به کاهش تنش‌های تجاری آمریکا و چین و کم شدن احتمال خروج بدون توافق تجاری انگلیس از اتحادیه اروپا،پیش از اجلاس کلیدی بانک‌های مرکزی به خرید سهام رو آوردند.

روز چهارشنبه، با امید به کاهش تنش‌های تجاری آمریکا و چین و کم شدن احتمال خروج بدون توافق تجاری انگلیس از اتحادیه اروپا، سرمایه‌گذاران جهان پیش از اجلاس کلیدی بانک‌های مرکزی، به خرید سهام رو آوردند.

سود اوراق آمریکا در روز چهارشنبه جهش کرد. سود اوراق ۱۰ ساله به ۱.۷۴۵ درصد رسید که بالاترین سطح آن در ۱ ماه اخیر است. نرخ سود اوراق ۱۰ ساله ژاپن هم ۳ صدم درصد رشد کرد و به بالاترین سطح ۱ ماهه منفی ۲.۰۰ درصد رسید. سود اوراق ۱۰ ساله استرالیا ۵ صدم درصد رشد کرد و به ۱.۱۴۷ درصد رسید، که بالاترین سطح ۶ هفته‌ای آن است.

باز شدن بازارهای اروپایی هم با رشد سهام همراه شد. شاخص داکس آلمان ۰.۷۵ درصد بالا آمد، کاک فرانسه ۰.۳۳ درصد و فوتسی انگلیس ۰.۶۹ درصد، رشد کردند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۰.۶ درصد رشد کرد تا به بالاترین رکورد ۵ و نیم هفته‌ای خود برسد.

نیکی ژاپن ۰.۹۶ درصد جهش کرد، اما کامپوزیت شانگهای چین ۰.۴۱ درصد پایین آمد.

شاخص هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ با جهش بزرگ ۱.۷۸ درصدی روبرو شد، در حالی که ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۳۶ درصد و کوسپی کره‌جنوبی۰.۸۴ درصد رشد کردند.

در بازار ارز، دلار در برابر ین ژاپن ۰.۲۱ درصد رشد کرد و به نرخ برابری ۱۰۷.۷۶ رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد