اونس طلا2220.06
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

واکنش وال‌استریت به رونمایی از آیفون جدید

رونمایی از محصول جدید شرکت اپل معاملات بورس آمریکا را کاملا تحت الشعاع قرار داد.

اپل دیروز در کالیفرنیا از محصول جدید خود به نام آیفون ۱۱ رونمایی کرد که با توجه به قیمت مناسب آن در مقایسه با نسل قبل، پیش‌بینی می شود با استقبال جهانی مناسبی روبرو شود.

با وجود نگرانی ها از تاثیر جنگ تجاری بین آمریکا و چین بر سودآوری شرکت اپل، ارزش سهام این برند پس از معرفی گوشی جدید در بورس وال استریت آمریکا بیش از یک درصد افزایش یافت و بسیاری از شرکت های دیگر فعال در حوزه تکنولوژی نیز با اقبال معامله گران مواجه شدند.

از سوی دیگر گزارش منتشر شده در روزنامه " ساوث چاینا مورنینگ پست" مبنی بر تمایل چین در افزایش خرید محصولات کشاورزی آمریکایی باعث افزایش امید معامله گران به از سر گیری روند مذاکرات تجاری بین دو اقتصاد نخست جهان شد.

در معاملات بورس وال‌استریت، شاخص " اس اند پی ۵۰۰" با ۰.۰۳ درصد افزایش و شاخص " داو جونز اینداستریال اوریج" با ۰.۲۸ درصد افزایش به کار خود خاتمه دادند اما شاخص " نزدک کامپوزیت" ۰.۰۴ درصد عقب نشست.

در دیگر نقاط جهان، شاخص های بورسی مهم قاره سبز همگی سبزپوش شدند. شاخص " استوکس ۵۰" که در بر دانده نماد ۵۰ شرکت بزرگ اروپایی است ۰.۱۱ درصد افزایش یافت. در انگلیس و با وجود تعلیق پنج هفته ای پارلمان این کشور به درخواست نخست‌وزیر، شاخص " فوتسی ۱۰۰" بورس لندن ۰.۴۴ درصد افزایش یافت و شاخص های " دکس" بورس فرانکفورت و " کک ۴۰" بورس پاریس به ترتیب با صعود های ۰.۳۵ درصدی و ۰.۰۸ درصدی به کار خود خاتمه دادند.

در آسیا اما روند شاخص ها مختلف بود به گونه ای که شاخص " شانگهای کاپموزیت" چین با عقب‌گرد ۰.۳۲ درصدی بسته شد اما شاخص های " نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو و " هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ به ترتیب ۰.۸۵ درصد و ۱.۳۵ درصد بالا رفتند.

طلا برای تحویل فوری به ۱۴۹۵.۵ دلار در هر اونس و هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال به ۶۲.۸۷ دلار در هر بشکه افزایش یافتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد