اونس طلا2213.8
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

قلب صنعت طلای ایران در اصفهان می تپد / نمایشگاه اصفهان تنها به اصفهان تعلق ندارد

سایت طلا : ايران يكي ازخاستگاه‌هاي اصلي صنعت طلا و جواهر جهان بشمار مي‌رود و در اين ميان، اصفهان، عنوان پايتخت طلاي ايران را به خود اختصاص داده است . سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها ،طلا ،سنگهای قیمتی ،ساعت و ماشین آلات وابسته 9 الی 12 مهرماه در استان اصفهان برگزار می گردد.

هوشنگ شیشه بران در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا خاطر نشان کرد نمایشگاه طلا و جواهر در استان اصفهان یکی از مطرح ترین نمایشگاهها در سطح کشور می باشدو این نمایشگاه‌‌‌ فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان این صنعت فراهم می‌آورد تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند

فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد. در این نمایشگاه شرکتهای داخلی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره گیرند

ریاست اتحادیه طلا و جواهر اصفهان افزود توجه به مقوله نام تجاري، طراحي و سبک ايراني، بازارسنجي و بازارسازي، ازجمله موضوعاتي است كه در اين نمايشگاه موردتوجه قرار گرفته است. وی افزود نمايشگاه بستري براي رونق و تحولات اقتصادي است كه در هر شرايطي بايد آن را حمايت كرد .

البته مشكلات اقتصادي بسياري وجود دارد اما نباید این صنعت چند هزار ساله دستخوش این مشکلات گردد. در این نمایشگاه علاوه برهمکاران این صنعت در اصفهان شرکت کنندگانی از شهرهایی چون مشهد، تبریز، یزد، اردبیل، کرمان و شیراز حضور خواهند داشت.

نایب رئیس اتاق اصناف اصفهان بیان کرد سعی داریم سمینارهایی برای کارشناسان این صنعت در حاشیه برگزاری نمایشگاه اجرا گردد و آخرین روند، تکنیک ها و طرح های بازاریابی جدید را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهیم. این نمایشگاه میتواند پل ارتباطی بین تولیدکنندگان ،توزیع کننده و مصرف کنندگان باشد و امیدواریم به روزترین محصولات سراسر کشور را عرضه کنیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد نمایشگاه اصفهان تنها به اصفهان تعلق ندارد و مربوط به تمامی اعضای این صنعت بزرگ در سراسر کشور میباشد و امیدواریم با همکاری مجری جدید برگزاری نمایشگاه مهندس شالباف فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.

این نمایشگاه از 9 لغایت 12 مهر ماه در مرکز نمایشگاه بین المللی اصفهان بامساحتی بالغ بر 8000 متر مربع و در سه سالن مجزا تشکیل خواهد شد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد