اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دزدی که ۱۲ کیلو طلا برده بود، لو رفت

دادستان عنبرآباد از دستگیری عاملان سرقت ۱۲ کیلوگرم انواع طلاجات در اتوبان خلیج فارس در محور مواصلاتی عنبرآباد به جیرفت خبر داد.

یوسف سبحانی دادستان عنبرآباد از دستگیری عاملان سرقت ۱۲ کیلوگرم انواع طلاجات در اتوبان خلیج فارس خبر داد و گفت: پس ازحدود ۹ ماه با تلاش بی‌وقفه بازپرس شعبه اول دادسرای عنبرآباد و عوامل پلیس آگاهی استان وشهرستان عنبرآباد، پنج نفر از سارقان و دو نفر مالخر با هویت‌های معلوم دستگیر و در این رابطه یک باب مغازه طلافروشی پلمب گردید.

او اعلام کرد: پس از کسب گزارشی در سال گذشته مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه و واژگونی یک دستگاه خودروی سمند سورن به علت اصابت گلوله، در محور مواصلاتی عنبرآباد به جیرفت و سرقت ۱۲ کیلوگرم طلاجات بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

دادستان عنبرآباد گفت: پس از وقوع این حادثه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد تشکیل و تحقیقات لازم در این رابطه با تلاش بازپرس پرونده و کارگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان آغاز شد.

سبحانی عنوان کرد: صاحب خودرو سمند که خود از صنف طلاسازها است با خرید طلاهای کهنه و دست دوم از شهرستان کهنوج قصد انتقال این میزان طلا را به استان یزد داشت که متاسفانه به دلیل رعایت نکردن نکات حفاظتی مورد سرقتواقع شده بود.

دادستان عنبرآباد گفت: سرانجام پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی سارقان مسلح به همراه دو مالخر در سه نقطه مختلف از استان کرمان دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد