اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گلکسی نوت ۱۰ به ایران رسید + قیمت و شرایط عرضه

تهران یک فروشگاه معروف Galaxy Note 10 با حافظه‌موقت ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی را با قیمت ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه کرده و در توضیحات نوشته رنگ آن مشکی است. علت گران بودن این گزینه را باید در پک هدیه همراهش جستجو کرد؛ بسته‌ای شامل یک اسپیکر و یک هدفون JBL! فروشگاه مورد نظر تنها یک عدد نوت ۱۰ پلاس برای فروش دارد. یعنی آن را به شکل مسافری وارد کرده‌اند. پس خبری از گارانتی رسمی نیست و برای رجیستر کردن گوشی ممکن است متحمل دردسر شوید


سامسونگ Galaxy Note 10 همین هفته پیش به طور رسمی رونمایی و معرفی شد، اما با سرعتی باورنکردنی کلی راه را طی کرد و به ایران رسید. آن‌هایی که دل در گرو این گوشی موبایل تازه دارند می‌توانند همین حالا به لطف چمدان مسافران و البته با پرداخت هزینه‌ای بیشتر یک گلکسی نوت ۱۰ داشته باشند. به هر حال نوبری است و اگر کسی واقعا طالبش باشد باید پول بیشتری بدهد.
جستجو‌های فرارو نشان می‌دهد قیمت Galaxy Note 10 معمولی در ایران فعلا حدود ۱۷ میلیون تومان است. یک فروشنده در تهران آن را عرضه کرده و برای جلب توجه مشتری در آگهی خود نوشته آن را به صورت فول پک عرضه می‌کند. فول پک یعنی چی؟ یعنی احتمالا هنوز بازش نکرده‌اند و روی جعبه سلفون اورجینال دارد. چون که باید اعتماد دوطرفه در این معامله برقرار باشد، می‌توانید حضوری بروید فروشگاه، جنس را ورانداز کنید و وقتی مطمئن شدید هزینه‌اش را بپردازید. فعلا فقط رنگ مشکی موجود است. چون از گارانتی خبری نیست فروشگاه به شما یک هفته مهلت تست و تضمین رجیستر شدن می‌دهد. خودشان که اینطور می‌گویند. راست و دروغش پای خودشان. این گوشی هشت گیگابایت حافظه‌موقت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد.
تعداد فروشنده‌های نوت ۱۰ پلاس بیشتر است و حداقل شش فروشگاه در شهر‌های تهران، تبریز و سنندج آن را عرضه کرده‌اند. قیمت تعیین شده برای آن بین ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است اگر چه در نهایت احتمالا باید برای تجربه خرید بدون دردسر همان ۱۹ میلیون تومان را بدهید که هر جور حساب کنید در شرایط فعلی رقم بالا و غیرمنطقی به حساب می‌آید.
آیا خرید Galaxy Note 10 در شرایط فعلی عاقلانه است؟
اگر گلکسی نوت ۱۰ در حالت پایه یا همان ۲۵۶ گیگابایت را هزار یورو در نظر بگیریم با قیمتی فعلی این اسکناس در بازار آزاد می‌شود حدود ۱۳ میلیون تومان. گوشی‌های سامسونگ از جمله موبایل‌هایی هستند که، چون مشتری دارند، هنوز واردکننده‌ها حاضر می‌شوند در سامانه نیما برای به دست آوردن ارز نیمایی برایش تلاش کنند. اما اجازه بدهید همان ۱۳ هزار تومان را به عنوان معیار در نظر بگیریم. اگر به این نرخ حدود دو میلیون تومان هم بابت هزینه‌های گمرکی و مالیات اضافه کنیم، قیمت منطقی نوت ۱۰ می‌شود حدود ۱۵ میلیون تومان. پس عدد‌های ۱۸ و ۱۹ میلیون تومان نرخ نوبرانه Galaxy Note 10 خواهد بود. اگر کمی دندان روی جگر بگذاریم قطعا می‌توان با عدد کمتری صاحب این موبایل شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد