اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

رونمایی از سازوکار یکپارچه و اتوماسیون اداری اتحادیه صنف طلا و جواهر تهران

در مراسمی رسمی از طبقه دوم اتحادیه طلا و جواهر که برای انجام امور اداری و اتوماسیون اداری به صورت یکپارچه باز طراحی و بازسازی شده رونمایی شد.

به گزارش سایت طلا همزمان با عید سعید غدیر خم طبقه دوم اتحادیه طلا و جواهر که برای انجام امور اداری و اتوماسیون اداری به صورت یکپارچه باز طراحی و بازسازی شده رونمایی شد. آیت محمدولی درباره این طرح افزود در طبقه دوم اتحادیه برنامه ریزی برای یکپارچه سازی مراجعات صورت گرفت که صفر تا صد در یک مکان انجام شود و فرایند کار تسریع و همراه با دقت انجام گیرد.


رییس هیئت مدیره اتحادیه تهران اضافه کرد از دیگر اهداف این طرح ساده سازی فرایند های اداری برای مراجعین بوده است و تمامی فرآینده ها با پیاده سازی سیستم های یکپارچه و اتوماسیون انجام می گیرد و همچنین اطلاع رسانی با سیستم های مبتنی بر تلفن همراه امکان پذیر می گردد و این امر مسیر نبود مگر به کمک همکاران ، پیشکسوتان این صنف.


وی خاطر نشان کرد پرونده های فیزیکی در حال حذف شدن از چرخه کاری هستند و رفته رفته با اسکن شدن و دیجیتالی شدن پرونده ها دستورات نیز روی کاغذ های دیجیتال انجام می شود
فضای تهیه شده برای این بخش U شکل می باشد در قسمت غربی و شرقی 2 اتاق برای اموری خاص وجود دارد که در قسمت غربی هر روز یک عضو از هیئت مدیره در آن بخش حضور دارند و اگر نیاز به مراجعات و یا مواردی خاص باشد در آن مکان این امور بررسی می گردد و در قسمت شرقی نیز یک اتاق برای مدیر اجرایی اتحادیه در نظر گرفته شده است.


در هدف گذاری این طرح نیز ثبت نام درخواست های مراجعین به صورت آنلاین در وب سایت اتحادیه در نظر گرفته شده است که به یاری خدا به تدریج اجرایی خواهد شد.
برای تسهیل فرآیند کاری در نظرگرفته شده تمامی پرداخت ها از جمله حق عضویت ، حق تمبر و ... امکان پرداخت اینترنتی در وب سایت به صورت مراجعه غیر حضوری وجود داشته باشد که انشاالله این امر در حوالی آبان ماه محقق خواهدشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد