اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سهام آسیایی با تصحیح نرخ بهره چین رشد کرد

سهام آسیایی امروز، در شروع معاملات هفتگی، رشد جمعه شب وال‌استریت را دنبال کرد و با اقدام بانک مرکزی چین برای تغییر روش تنظیم نرخ بهره، که نرخ بهره شرکت‌ها را کاهش می‌دهد، تقویت شد.

روز دوشنبه، سهام آسیایی رشد جمعه شب وال‌استریت را دنبال کرد و با اقدام بانک مرکزی چین برای تغییر روش تنظیم نرخ بهره، که تحلیل‌گران آن را به عنوان راهی برای کاهش نرخ بهره شرکت‌ها می‌دانند، تقویت شد.

روز شنبه، بانک مرکزی چین اعلام کرد در نظر دارد روش تعیین نرخ بهره خود را تغییر داده تا به کاهش نرخ بهره برای شرکت‌ها کمک کند و به این ترتیب موجب احیای شرایط اقتصادی شود که با تداوم جنگ تجاری با آمریکا، در حال کندتر شدن است.

این اقدام به سهام چین کمک کرد که در روز دوشنبه پیشتاز رشد سهام منطقه شوند. به این ترتیب در بازارهای آسیایی امید سرمایه‌گذاران به ارائه مشوق‌های اقتصادی از سوی اقتصادهای بزرگ منطقه، تقویت شد و بخشی از نگرانی‌هایی به وجود آمده درمورد احتمال رکود، که هفته گذشته بازارها را به هم ریخت، فرو نشست.

گسترده‌ترین شاخص آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۱ درصد جهش کرد.

نیکی ژاپن ۰.۶۴ درصد رشد کرد.

در بازار چین، کامپوزیت شانگهای ۱.۶۴ درصد بالا آمد، در حالی که شاخص هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۲.۱۰ درصد جهش کرد.

ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۸۹ درصد و کوسپی کره‌جنوبی ۰.۵۸ درصد رشد کردند.

در بازار ارز، دلار توانست از پایین‌ترین نرخ ۷ ماهه ۱۰۵.۰۰ خود در برابر ین ژاپن، تا ۱۰۶.۳۷۵ واحد بازگردد. در برابر ارزهای مهم جهان هم شاخص دلار به رکورد دو هفته‌ای ۹۸.۳۳۹ واحد رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد