اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اولین تصاویر رسمی از نسل جدید کیا موهاوی منتشر شد

کیا تصاویر نسل دوم موهاوی را برای سال ۲۰۲۰ منتشر کرد. این خودرو در بازار آمریکای شمالی با نام بورگو عرضه خواهد شد.

کیا تصاویر اولیه از نسل جدید موهاوی را در نمایشگاه خودروی سئول ۲۰۱۹ منتشر کرده بود ولی حالا تصاویر رسمی این شاسی‌بلند دراختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. تصاویر رسمی موهاوی جدید روی صفحه‌ی فیس بوک کیا قرار گرفته‌اند و محصول نهایی شباهت زیادی با خودروی مفهومی مسترپیس (Masterpiece) دارد که قبلا رونمایی شده بود ولی کیا برخی تغییرات کوچک روی خودرو اعمال کرده است تا تولید انبوه آن ساده‌تر شود.

اصلی‌ترین نکته‌ی طراحی موهاوی جدید چراغ‌های چهار تایی جلو هستند. این چراغ‌های LED طراحی کاملا متفاوت و غیرمعمول دارند. در نمای عقب نیز شاهد چراغ‌های بزرگی هستیم که روی آن‌ها نام موهاوی نیز با اندازه بزرگی حک شده است. کیا موهاوی زمانی‌که در سال ۲۰۰۹ در بازار آمریکا عرضه شد، با نام بورگو (Borrego) شناخته می‌شد. در حقیقت این خودرو هیچ‌وقت با نام موهاوی در آمریکا عرضه نشد و در آنجا موهاوی را با نام بورگو می‌شناسند. یکی از نکات جذاب نمای عقب موهاوی ۲۰۲۰ چهار خروجی اگزوز زیر سپر است ولی احتمالا این اگزوزها تنها ظاهری هستند و عملکردی ندارند چون اگر دقت کنید درون آن‌ها بسته است.

کیا موهاوی

در کمال تعجب در هیچ جای بدنه‌ی موهاوی جدید لوگوی کیا دیده نمی‌شود و حتی در جلوپنجره نیز یک لوگوی اختصاصی برای موهاوی طراحی و نصب شده است. روی درهای جانبی هم تنها نوشته‌ی V6 دیده می‌شود و خبری از لوگوی کیا نیست. زیر موهاوی رینگ‌های ۶ پر بزرگ نصب شده‌اند که به خوبی یادآوری می‌کنند توانایی‌های آفرودی این خودرو بالاتر از سورنتو است. در بخش جلو و عقبی موهاوی هم سینی محافظ زیر نصب شده و در نهایت نوشته‌ی 4WD در عقب خودرو نشان می‌دهد که با یک شاسی‌بلند دو دیفرانسیل رو‌به‌رو هستیم.

کیا هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی موهاوی منتشر نکرده و از سویی تصویری هم از نمای داخلی این خودرو در دسترس نیست. نگاهی به نمای جانبی خودرو نشان می‌دهد که شباهت زیادی بین این مدل و مدل قدیمی موهاوی وجود دارد و این یعنی با یک خودروی صددرصد جدید رو‌به‌رو نیستیم و موهاوی ۲۰۲۰ بیشتر یک نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده از نسل قبلی است.

کیا موهاوی

به احتمال زیاد روی این خودرو یک پیشرانه‌ی ۳ لیتری V6 از نوع توربو دیزل نصب خواهد شد که ۲۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. در مورد کابین موهاوی جدید هم باید عنوان کرد که خودروی مفهومی مسترپیس که قبلا رونمایی شده بود، دارای شیشه‌هایی کاملا مشکی بود و به همین خاطر هیچ تصویری از کابین آن وجود ندارد. با توجه به اینکه اولین مدل موهاوی در سال ۲۰۰۸ به بازار آمده بود، می‌توان حدس زد که طراحی کابین حتما باید خیلی متحول شده باشد. احتمال شباهت طراحی داخلی موهاوی جدید به شاسی‌بلند بزرگ دیگر کیا یعنی مدل تلوراید بسیار زیاد است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد