اونس طلا2210.08
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نصف لیگ هنوز استادیوم ندارد!

برنامه لیگ نوزدهم اعلام شد اما هنوز ابهامات زیادی وجود دارد.

پس از کش و قوس های فراوان و پس از قرعه کشی لیگ نوزدهم،حالا سازمان لیگ برنامه هفته اول و دوم رقابت های لیگ برتر را اعلام کرده. لیگی که قرار است از پنجشنبه 31 مردادماه به طور رسمی آغاز شود. در این میان اما نکته ای که وجود دارد این است که هنوز ورزشگاه محل برگزاری تعدادی از مسابقات مشخص نیست.

طبق آنچه سازمان لیگ اعلام کرده هنوز مشخص نیست که دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان-تراکتور،ذوب آهن-سایپا،شاهین بوشهر-سپاهان و فولاد-صنعت نفت از هفته اول و دیدار تیم های شهرخودرو-شاهین بوشهر، سپاهان-ماشین سازی، صنعت نفت-نفت مسجدسلیمان، سایپا-گل گهرسیرجان و پارس جنوبی جم-ذوب آهن از هفته دوم رقابت های لیگ برتر در کدام استادیوم ها برگزار خواهد شد.

این بدان معناست که از نظر سازمان لیگ ورزشگاه های واقع در استان های اصفهان،خوزستان و بوشهر و استادیوم تیم سایپا در تهران(دستگردی) و شهرخودرو در مشهد(امام رضا) هنوز شرایط لازم برای میزبانی رقابت های لیگ برتر را ندارد. در این میان حضور ورزشگاه هایی مثل نقش جهان و فولاد آرنا و همچنین استادیوم مدرن امام رضا در لیست سیاه سازمان لیگ که از استادیوم های تازه تاسیس و مجهز کشور هستند و همچنین استادیوم فولادشهر که ذوب آهن در آن از رقبای آسیایی اش پذیرایی می کرد،نقطه تعجب برانگیز ماجرا است که هنوز توضیح دقیقی در مورد آن داده نشده.

با همه این اوصاف در فاصله یک هفته تا آغاز لیگ نوزدهم هنوز تکلیف استادیوم های میزبان این رقابت ها مشخص نیست.به گونه ای که هنوز معلوم نیست 4 بازی از هفته اول و 5 بازی از هفته دوم در کجا برگزار خواهد شد و این یعنی نصف لیگ هنوز استادیوم ندارد!

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد