اونس طلا2195.79
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

همه مشکلاتی که استراماچونی را به فکر استعفا انداخت

آندره‌آ استراماچونی پس از گذشت مدتی کوتاه طبق گزارش‌ رسانه‌های ایتالیایی به فکر استعفا از سرمربیگری استقلال افتاد اما چه عواملی باعث شد این اتفاق رخ دهد؟

روز گذشته رسانه‌های ایتالیایی در گزارش‌هایی به مشکلات آندره‌آ استراماچونی در استقلال اشاره و عنوان کردند که به دلیل عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات، این مربی در 48 ساعت آینده درباره استعفایش از سرمربیگری آبی‌پوشان تصمیم‌گیری می‌کند.

اینکه چه مسائلی باعث ناراحتی استراماچونی شده، به عوامل متعددی بازمی‌گردد که در اینجا به چند نمونه آن اشاره خواهیم کرد. سرمربی ایتالیایی استقلال گفته که برای پول به ایران و تیم استقلال نیامده است. (قرارداد این مربی نصف قرارداد وینفرد شفر سرمربی آلمانی و پیشین استقلال است.) او عنوان کرده برای چالش جدید در مربیگری استقلال را انتخاب کرده و می‌خواهد خودش را بیش از گذشته مطرح کند.

این مربی ایتالیایی گفته که سه بازیکن را برای پست‌های مختلف در نظر گرفته بوده است. قرار بود «بوکاری درامه» بازیکن سنگالی به ایران بیاید، اما به یک‌باره به این مربی اعلام شد این بازیکن طبق قوانین سازمان لیگ نمی‌تواند در فوتبال ایران بازی کند. استراماچونی در گلایه‌هایش عنوان کرده که حداقل 10 روز با این بازیکن مذاکره شده و چرا در این مدت یک نفر از باشگاه به او نگفت که بوکاری نمی‌تواند به استقلال بیاید. وی از بی‌اطلاعی باشگاه در این موضوع اظهار گلایه کرده است. درباره میلیچ هم اشتباه و کوتاهی دیگر رخ داد و اقدامات لازم برای حضور این بازیکن در ایران صورت نگرفت.

علاوه بر مشکلاتی که در بالا اشاره شد، استراماچونی از نبود برخی امکانات اولیه و ابتدایی ناراحت است. همه این مسائل دست به دست هم داد تا او به یک‌باره گلایه‌هایش را تبدیل به تهدید و استعفا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد