اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

والیبال ایران از سن پترزبورگ به توکیو نرسید

تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را با شکست مقابل روسیه پشت سر گذاشت.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو که در شهر سن پترزبورگ برگزار شد، مقابل تیم ملی روسیه صف‌آرایی کرد و در پایان تن به شکست 3 بر صفر داد. در این بازی که از ساعت 20:30 امروز (یکشنبه) برگزار شد، روس‌ها در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 23 پیروز شدند.

بیشتر بخوانید

والیبال انتخابی المپیک| قهرمان جهان هم المپیکی شد/ پیروزی بی‌فایده فرانسه مقابل تونس

تیم ایران بازی حساس خود مقابل روسیه را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) شروع کرد. حساسیت فوق‌العاده زیاد بازی و فشار تماشاگران، طوری بود که بازیکنان با کمترین ریسک ممکن بازی می‌کردند.

حملات خوب بازیکنان روسیه و سرویس‌های هدفدار ملی‌پوشان ایران، نتیجه بازی را متعادل نگه داشته بود تا اینکه کارت زردی که امیر غفور از داور گرفت، جریان ذهنی بازیکنان ایران را تا حد زیادی به‌هم ریخت و روس‌ها از این فرصت حداکثر استفاده را بردند. البته نباید از اسپک‌های قدرتمند ویکتور پولتایف هم صرف‌نظر کرد.

درخواست وقت استراحت فنی در امتیاز 22 بر 17 به سود روسیه، آخرین حربه کولاکوویچ برای ایجاد وقفه در روند بازی روسیه بود، اما ست نخست بازی با نتیجه 25 بر 19 به سود روس‌ها تمام شد.

تیم ایران در پایان ست نخست، 10 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور، سه پوئن‌ سرویس و پنج امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرده و تیم روسیه در مقابل 15 امتیاز در حمله، سه امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و شش امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورده بود.

سرمربی تیم ملی ایران از ابتدای ست دوم، جواد معنوی‌نژاد را با توجه به ارتفاع بالای اسپک‌هایش به جای پوریا فیاضی به زمین فرستاد. ابتدای بازی در این ست نیز متعادل پیش رفت تا اینکه چند سرویس خوب از امیر غفور و دفاع قابل توجه از محمد موسوی، اختلاف امتیازات را به سود ایران بیشتر کرد.

بازیکنان روسیه در امتیاز 13 بر 10 به سود ایران برای وقت استراحت نزد مربی خود رفتند و همین وقفه به کمک حریف آمد. بعد از این وقت استراحت روس‌ها 16 بر 15 از ایران پیش افتادند و سپس بازی در امتیاز 19 مساوی شد. بازیکنان ایران در ست دوم هم به قضاوت بازی اعتراض داشتند، اما از اعتراضات خود راه به جایی نبردند.

در ادامه ست دوم، بازی از کنترل شاگردان کولاکوویچ خارج شد و امتیازات حیاتی بازی به روسیه رسید، ستی که نتیجه آن هم 25 بر 23 به سود روس‌ها بود.

براساس این گزارش، تیم ایران در پایان ست دوم، 25 امتیاز از اسپک، سه امتیاز از دفاع روی تور، سه پوئن‌ سرویس و 11 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرده و تیم روسیه هم 28 امتیاز در حمله، پنج امتیاز از دفاع روی تور، چهار پوئن سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورده بود.

شاگردان کولاکوویچ در ابتدای ست سوم، حالت روحی و فنی یک تیم امیدوار و مدعی را تا حد زیادی از دست داده بودند. به‌هرحال واگذاری دو ست به حریفی که از حمایت هزاران تماشاگر خودی بهره می‌برد، تأثیر زیادی روی آنها گذاشته بود، اما جریان بازی با چند امتیاز متوالی و سرویس بدون بازگشت پوریا فیاضی به سود ایران عوض شد و دو تیم در امتیاز 12 مساوی شدند.

ثبت امتیاز 20 بر 17 به سود ایران، روس‌ها را وادار به استفاده از وقت استراحت فنی کرد. پس از این وقت استراحت بازیکنان روسیه باز هم با تجربه و توانایی بالای خود به بازی برگشتند و نتیجه 21 - 21 مساوی شد.

در ادامه خطاهای سرویس غفور و فیاضی امتیازهای 23 و 24 را به روسیه داد و در نهایت روس‌ها 25 بر 23 برنده شده و به المپیک صعود کردند.

در پایان ست سوم تیم ایران 40 امتیاز از اسپک، چهار امتیاز از دفاع روی تور، چهار پوئن‌ سرویس و 17 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرده و تیم روسیه هم 38 امتیاز در حمله، هفت امتیاز از دفاع روی تور، پنج پوئن سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورده بود.

تیم ملی ایران، شانس دوم و آخر خود برای صعود به المپیک را آذر ماه در قاره آسیا آزمایش خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد