اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نوبخت:مشکلات اقتصادی رو به پایان است

معاون رییس جمهور گفت: مشکلات اقتصادی رو به پایان است، سختی به زودی به پایان می‌رسد و از مشکلات با سربلندی عبور خواهیم کرد.

محمد باقر نوبخت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران و جنوب شرق استان تهران که عصر سه شنبه در سالن ملائک شهرستان قرچک برگزار شد ، بیان کرد: احداث خطوط ریلی سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا تسریع پیدا خواهد شد. اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومانی مورد نیاز در صورتی که این پروژه را تا پایان سال به اتمام برسد پرداخت خواهد شد و در مقابل پرداخت پول باید اقدامات عمرانی انجام شود. اعتبار مورد نیاز خطوط ریلی جنوب شرق استان تهران روز شنبه پرداخت خواهد شد تا پایان سال به اتمام می رسد.

نوبخت گفت: مشکلات و پروژه‌های مورد نیاز مردم دشت ورامین لیست خواهد شد و به اطلاع رئیس جمهور خواهد رسید تا در جریان مشکلات قرار گیرد و دعوت رسمی مردم دشت ورامین به رئیس جمهور اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مسئول ملی این است که از تریبون‌های مختلف مشکلات مردم را بشنود و سعی در رفع آنها برآید.

رئیس سازمان برنامه بوجه کشور گفت: از وظایف مسئولان ملی این است که در شهرستان ها حضور پیدا کرده و مشکلات را جمع بندی و به اطلاع مسئولان ذیربط برسانند.

نوبخت یادآور شد: کشور در سخت‌ترین نوع تحریم‌های جهان قرار دارد و این چنین تحریمی برای هیچ کشوری تاکنون در نظر گرفته نشده است و استکبار جهانی اعلام کرده است که صادرات نفتی باید به صفر برسد و اجازه ورود هیچگونه تجهیزات بهداشتی، غذایی، صنعتی وجود ندارد.

وی یاد آور شد: در حوزه‌های عمرانی در کشور به هیچ وجه مشکل مالی نداریم، اعتبار عمرانی موجود در کشور باید مدیریت شود تا پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در کشور تامین اعتبار شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد