اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سوئیفت ارزهای دیجیتالی تشکیل می‌شود

منابع آگاه از تلاش ژاپن برای راه اندازی شبکه پرداخت مبتنی بر ارزهای دیجیتالی توسط ژاپن خبر دادند.

یک منبع آگاه به این خبرگزاری اطلاع داده است که دولت ژاپن در حال تلاش برای به عهده گرفتن رهبری جریان جهانی راه‌اندازی سیستم پرداخت مشابه سوئیفت است که به جای ارزهای سنتی مبتنی بر ارزهای دیجیتالی خواهد بود. این تلاش در راستای مبارزه هماهنگ تر با پولشویی با استفاده از رمز ارزها انجام می شود.

توکیو در تلاش است تا پنج سال آینده این شبکه را اجرایی کند. این منبع آگاه که خواسته نامش فاش نشود، گفت یک تیم داخلی از کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) بر فرایند توسعه این شبکه نظارت خواهد کرد و ژاپن با سایر کشورهای عضو بدین منظور همکاری خواهد کرد.

در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار مؤسسه و نهاد مالی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان از سیستم سوئیفت برای تراکنش‌های بین‌المللی خود استفاده می‌کنند و این سیستم در حال حاضر بیش‌ترین نقش را در پرداخت‌های فرامرزی دارد.

هنوز مشخص نیست که این شبکه قرار است چگونه کار کند. سوئیفت یک شبکه بین بانکی است که ده‌ها هزار بانک در سراسر جهان را برای پرداخت‌های بین‌المللی و انتقال وجه به یکدیگر متصل کرده است. کارگروه ویژه اقدام مالی پیش‌تر در ماه ژوئن با برنامه استقرار شبکه ارزهای دیجیتالی که توسط وزارت دارایی و خدمات مالی ژاپن پیشنهاد شده بود، موافقت کرد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد