اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شهر طلا در سوریه

روزنامه "تشرین" سوریه از طرح در دست بررسی پرده برداشت که در زمینه احداث "شهر طلا" در حلب است که شامل ۲۳۰ مرکز فروش طلا خواهد بود. به گفته مقامات استان حلب این شهر در صورت اجرایی شدن می‌تواند در توسعه منطقه نقش بسزایی داشته باشد.

این روزنامه به نقل از کمیت عاصی الشیخ، عضو دفتر اجرایی شورای استانداری حلب نوشت، احداث شهر طلا در دست بررسی بوده و از سوی کمیته ایده پردازی شهر مطرح شده است.

این مقام سوری افزود: ایده مبتنی بر ایجاد بازار طلا به شکل شهرک یا شهری کوچک است که شامل ساخت، عرضه و خرید و فروش طلا و جواهرات است و چند منطقه به لحاظ سرمایه‌گذاری و تاریخی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده‌اند.

وی درباره اجرای این پروژه و تاثیر آن بر توسعه حلب و کل سوریه گفت: در صورت اجرای این طرح، آن در سطح منطقه طرحی پیشرو خواهد بود و نقش تجاری و حرفه‌ای حلب را به عنوان یکی از ستون‌های فعالیت تجاری کشور تقویت خواهد کرد.

عبدو موصللی، رئیس انجمن تولیدکنندگان حلب نیز گفت، اجرای این پروژه مفاهیم بسیاری را دربردارد که در راس آن به معنای بازگشت امنیت و ثبات به این شهر است؛ شهری که روزی پایتخت اقتصادی سوریه بود.

وی ادامه داد: این شهر در صورت احداث شامل ۲۵۰ تا ۳۰۰ مرکز عرضه تولیدات طلا، هتل، کافی شاپ و پارکینگ زیرزمینی خواهد بود.

این مقام سوریه گفت: تمام کارگاه‌های ساخت طلا در این شهرک مستقر خواهند شد و در حال حاضر بررسی‌ها روی مکان احداث این شهرک متمرکز است و ترجیح داده می‌شود آن در یک زمین خالی در کنار هتل شرایتون باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد