اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ریابکوف: اقدامات انگلیس در تنگه هرمز تحریک‌آمیز است

معاون وزیر امور خارجه روسیه دلیل اصلی وخامت اوضاع کنونی در منطقه خلیج فارس را تمرکز خط‌مشی آمریکا بر تشدید اوضاع پیرامون ایران دانسته و در همین رابطه اقدامات انگلیس در تنگه هرمز را نیز شرم‌آور و تحریک‌آمیز نامید.

"سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنج شنبه) در جمع خبرنگاران اعلام کرد که خطر درگیری مستقیم با ایران در رابطه با حوادث اخیر در منطقه خلیج فارس بسیار افزایش یافته است.

وی تاکید کرد : «اوضاع کنونی بسیار نگران کننده است. ما بر این عقیده هستیم که خطر درگیری نظامی مستقیم در منطقه در این اواخر افزایش قابل توجهی یافته و پیش بینی روند آتی اوضاع بسیار دشوار شده است و دلیل این مسئله کاملاً روشن است، تمرکز خط مشی آمریکا بر تشدید وخامت اوضاع پیرامون ایران.»

معاون وزیر خارجه روسیه در این رابطه اقدامات تحریک آمیز انگلیس در تنگه هرمز را نیز شرم‌آور نامید و گفت: «چنین اقداماتی تنها باعث وخامت بیشتر اوضاع و افزایش خطرات برای حمل و نقل دریایی در این منطقه خواهد شد.»

پیش از این "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران اطلاعات برخی رسانه‌ها درباره تلاش جمهوری اسلامی برای بازداشت یک کشتی انگلیسی در تنگه هرمز را تکذیب کرد و هدف از این شایعات را افزایش وخامت اوضاع در منطقه نامید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد