اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قیمت طلا با احتمال کاهش نرخ بهره در آمریکا

امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تاثیر کاهش ارزش دلار با احتمال کاهش نرخ بهره در آمریکا، بیش از 3دلار در هر اونس افزایش یافت.

امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تاثیر کاهش ارزش دلار به بیشترین میزان یک هفته گذشته رسید.

بر اساس گزارش رویترز، پس از آنکه جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا چراغ سبز کاهش نرخ بهره را برای اواخر این ماه داد، قیمت دلار کاهش یافت.

کاهش ارزش دلار طلا را برای خریداران با دیگر ارزها ارزان‌تر می‌سازد؛ بنابراین تقاضا در بازارهای جهانی افزایش یافته و قیمت بالا می‌رود. امروز قیمت فلز زرد با افزایش 3.2 دلاری به قیمت 1421 دلار و 60 سنت در هر اونس معامله شد. این رقم نسبت به یک ماه گذشته 95 و نسبت به یک سال گذشته 180 دلار در هر اونس افزایش داشت.

قیمت طلا امروز در کمترین زمان 1420 و در بیشترین زمان 1425 دلار به فروش رفت.

در گروه سایر فلزات گرانبها هم نقره رشد 2 سنتی داشت و هر اونس از این فلز به قیمت 15.23 دلار معامله شد. فلز گرانبهای پلاتینوم یک دلار کاهش داشت اما فلز پالادیوم با یک دلار افزایش به فروش رفت.

اقدام شب گذشته فدرال رزرو سرمایه‌گذاران را کاملا متقاعد کرده که قرار است نرخ بهره در آمریکا کاهش یابد.

فدرال رزرو نه‌تنها نگران اقتصاد آمریکا، بلکه نگران اقتصاد جهانی است و معتقد است که جنگ تجاری تاثیر منفی روی اقتصاد جهان دارد.

جرومی پاول هم به تضعیف اقتصاد جهان و وجود ابرهای تیره و تار بر چشم‌انداز اقتصاد آمریکا تاکید دارد و معتقد است جنگ تجاری آمریکا و چین شرایط پیش رو را دشوار کرده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد