اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بانک مرکزی آمریکا خواهان تعلیق پروژه ارز دیجیتال فیس بوک شد

رئیس بانک مرکزی آمریکا گفت که پروژه راه اندازی ارز دیجیتالی فیس بوک نمی تواند بیش از این جلو برود.

جروم پاول با ابراز نگرانی از تحولات اخیر ارزهای دیجیتالی گفت که پروژه فیس‌بوک برای راه اندازی ارز دیجیتالی موسوم به لیبرا نمی‌تواند از این جلوتر برود مگر آن که به نگرانی‌های جدی این بانک در خصوص عملکردش پاسخ قانع کننده بدهد.

پاول که در همایش پولی شهر واشنگتن حاضر شده بود افزود: لیبرا نگرانی‌های زیادی را در خصوص امنیت کاربران، استفاده در پول‌شویی، حمایت از مصرف کننده و ثبات مالی برانگیخته است. فکر نمی‌کنم بدون پاسخ دادن به این نگرانی‌ها بتواند جلوتر برود.

جروم پاول با اشاره به ضرورت اتخاذ رویکرد احتیاطی در زمینه ارزهای دیجیتالی گفت: باید صبور و محتاط بود، اگر ارزهای دیجیتالی با معیارها مطابقت نداشته باشند باید با احتیاط نسبت به آن‌ها برخورد شود و به همین دلیل فکر می‌کنم نیاز به زمان بیشتری برای بررسی این مساله داریم.

جروم پاول در بخش دیگری از سخنان خود گفت که بانک مرکزی آمریکا مخالف نوآوری در زمینه مالی نیست اما روی شناسایی ریسک‌های ناشی از استفاده نادرست از آن‌ها تاکید دارد. وی افزود: فیس‌بوک صدها میلیون کاربر دارد و در نتیجه ارز دیجیتال آن در صورت راه‌اندازی قطعاً می‌تواند مورد استفاده از طیف وسیعی از مردم در سراسر جهان قرار گیرد.

فیس‌بوک در واکنش به این اظهارات گفته است که با اظهارات پاول موافق است و برای آگهی بخشی بیشتر به جامعه در خصوص این پروژه برنامه‌های زیادی دارد.

اظهارات پاول معاملات امروز ارزهای دیجیتالی را نیز تحت تأثیر قرار داد به گونه‌ای که بیت کوین با کاهش ۲.۴ درصدی به ۱۲ هزار و ۲۶۸.۹۹ دلار رسید. بیت کوین از ماه گذشته تاکنون ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد