اونس طلا2318.62
مظنه15,401,000
18 گرم3,555,300
ارزش سکه34,698,453
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

معمار تحریم‌های ضدایرانی: تحریم‌های جدید ترامپ تبلیغاتی است

یکی از معماران شبکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران اقدام جدید دولت این کشور در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را اقدامی «تبلیغاتی» توصیف کرد.

«ریچارد نفیو»، مقام سابق آمریکایی و یکی از معماران شبکه تحریم‌ها علیه ایران در مصاحبه‌ای تحریم‌های اخیر دولت «دونالد ترامپ» را اقدامی تبلیغاتی توصیف کرده است.

نفیو در گفت‌وگویی با رسانه دولتی انگلیس، بی‌بی‌سی، درباره اینکه آیا تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه ایران می‌توانند ابعاد تبلیغاتی و نمادین هم داشته باشند گفت: «این دقیقاً نکته‌ای است که من دارم می‌گویم. من فکر می‌کنم اگر ما نشنویم که مثلاً خزانه‌داری آمریکا فردا یا پس‌فردا افشاگری مالی خیلی بزرگی درباره نهادهای ایران بکند، این تحریم‌هایی که الان دارند اعمال می‌کنند تحریم‌هایی هستند که در گذشته هم اعمال شده بودند و این نکته خیلی خاصی را درباره دولت ترامپ می‌رساند.»

دونالد ترامپ اردیبهشت‌ماه سال گذشته بعد از نقض یکجانبه تعهدات آمریکا ذیل برجام و خروج از این توافق، تحریم‌های هسته‌ای را علیه ایران بازگرداند و سیاستی موسوم به «کارزار فشار حداکثری» علیه ایران را در دستور کار قرار داد.

ترامپ و مقام‌های دولت او ادعا کرده‌اند هدف از این سیاست‌ها «بازگرداندن ایران» به میز مذاکره است. او چندین بار اعلام کرده آماده است «بدون پیش‌شرط» با ایران گفت‌وگو کند. جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه این طرف آمریکایی بوده که میز مذاکره را ترک کرده گفته هر گونه گفت‌وگو در شرایطی معقول خواهد بود که آمریکا بعد از بازگشت به برجام تحریم‌ها علیه ایران را رفع کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد