اونس طلا2154.6
مظنه14,206,000
18 گرم3,279,400
ارزش سکه32,006,118
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

جرمی هانت: حتی تصور ورود به جنگ با ایران را هم نداریم

وزیر خارجه انگلیس می‌گوید که انتظار نداریم آمریکا از ما برای ورود به یک اقدام نظامی علیه کشور دیگر درخواستی داشته باشد.

جرمی هانت وزیر خارجه بریتانیا در اظهارنظر جدید خود درباره ایران گفت: لندن انتظار ندارد که واشنگتن از این کشور برای پیوستن به جنگ با ایران تقاضا کند و انگلیس نیز بعید است که با پیوستن به این کشمکش موافقت کند.

هانت که در پارلمان این کشور صحبت می‌کرد افزود: «آمریکا نزدیکترین متحد ما است، ما با آنها همیشه صحبت می‌کنیم و هر درخواستی را که آنها می‌گویند را با دقت بررسی می‌کنیم اما من نمی‌توانم تصور کنم شرایطی که آنها از ما بخواهند و یا اینکه ما با آنها موافقت کنیم وارد یک جنگ شویم.

وی تاکید کرد، پیامی که به شرکای خود در اتحادیه اروپا به ویژه آلمان و فرانسه فرستادیم این بود که با احترام به توافق هسته‌ای اما این یک هفته مهم است. این کاملا اساسی است که ایران به توافق پایبند باشد.

اظهارات هانت در حالی مطرح می‌شود که وی چند روز پیش گفته بود در کنار آمریکا ایستاده‌ایم و هر درخواستی که واشنگتن مطرح کند آن را بررسی خواهیم کرد.

به دنبال ساقط شدن یک پهپاد جاسوسی آمریکایی در خلیج فارس با آتش سامانه سوم خرداد سپاه پاسداران که به حریم هوایی ایران تجاوز کرده بود تنشها در منطقه خلیج فارس تشدید شده است. مقامات آمریکایی مدعی طرحهایی برای اقدام نظامی علیه ایران بودند اما به گفته رسانه‌های آمریکایی دولت آمریکا به دلیل مطمئن نبودن درباره اینکه این پهپاد در آبهای بین المللی ساقط شده است و همچنین به دلیل نگرانیهای ناشی از توان نظامی و دفاعی ایران از تصمیمات خود عقب نشینی کردند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد