اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عرضه ۶۰ هزار خودرو در کمتر از ۲ ماه آینده

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو از برنامه تجاری‌سازی و عرضه حدود ۶۰ هزار دستگاه خودرو ظرف کمتر از دو ماه آینده خبر داد و گفت: با افزایش عرضه، قیمت در بازار به شرایط واقعی نزدیک خواهد شد.

مدیران ایران خودرو در حوزه بازاریابی و فروش با مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به دنبال ایجاد رونق در تولید، ارتقای ساخت داخل و خودکفایی هستیم.

اکبر صادقی افزود: تلاش می‌کنیم تا با تصمیمات شایسته به رونق تولید کمک کنیم. خودروسازان نیز باید مشکلات خود را ارائه کنند تا همه مسئولان در جریان مشکلات و محدودیت‌های صنعت خودرو کشور قرار گیرند.

وی اظهار کرد: در بازدیدی که از پارکینگ‌های شرکت ایران خودرو داشتیم، خودروهای متعددی به صورت تصادفی انتخاب و مورد بازرسی قرار گرفت و هیچ‌گونه تخلفی مبنی بر احتکار خودرو از سوی خودروساز مشاهده نشد.

همچنین قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران خودرو نیز در این جلسه با بیان اینکه تمهیدات مختلفی برای تنظیم و تعدیل بازار انجام شده است، گفت: علی رغم تمام مشکلات، برای اجرای تعهدات معوق با کمترین تأخیر، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده‌ایم و تمام تلاشمان را در جهت دستیابی به این هدف به کار می‌بندیم.

مصطفی خان کرمی افزود: در سال گذشته پرداخت تسهیلات ۴۰۰۰ میلیاردی به شبکه قطعه‌سازان سبب رونق در خطوط تولید قطعه سازان و بهبود شرایط تولید شد.

طبق اعلام ایران خودرو، وی تاکید کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت تولید امسال، تمامی خودروهای معوق را تحویل مشتریان خواهیم داد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران خودرو همچنین کاهش تولید ناقص، تکمیل خودروهای ناقص کف پارکینگ و افزایش عرضه به بازار را سه رویکرد جدید ایران خودرو عنوان کرد و گفت: به جای تولید بیشتر خودروهای ناقص و خواب سرمایه در کف پارکینگ‌ها، در عمل با تجاری سازی خودروهای ناقص، روزانه تحویل را به میانگین حدود ۱۵۰۰ دستگاه رسانده‌ایم.

وی تصریح کرد: بازار با افزایش عرضه منجر به تحویل (نه تولید مکانیکی و ناقص بیشتر) به شرایط متعادل حرکت می‌کند.

خان کرمی ضمن تشریح برنامه تکمیل و عرضه خودروهای ناقص کف کارخانه گفت: فروش اعتباری نیز از دیگر روش‌هایی است که به تازگی صرفاً برای تنظیم بازار و نه جذب نقدینگی به اجرا گذاشته‌ایم. فروش اعتباری هرچند گردش مالی را کاهش می‌دهد، اما در جهت تعادل بازار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد