اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی کیتکو نیوز درباره افزایش بیشتر قیمت طلا در روزهای آینده

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش کیتکو نیوز، قیمت طلا در هفته ای که گذشت بهترین عملکرد خود را در 3 سال اخیر ثبت کرده است. تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی در نظرسنجی کیتکو پیش بینی کرده اند که روند صعودی قیمت طلا طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

بر اساس این گزارش مهمترین عامل افزایش چشمگیر قیمت طلا ، گمانه زنی های مربوط به کاهش نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده است. بانک های مرکزی ژاپن و اروپا نیز آمادگی خود را برای اتخاذ سیاست های انبساطی پولی و کاهش نرخ بهره اعلام کرده اند.

در نظرسنجی این هفته 18 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که 12 نفر معادل 67 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند. 3 نفر معادل 17 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نخواهد کرد و 3 نفر دیگر نیز گفتند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد.

در نظرسنجی آنلاین نیز 936 نفر شرکت کردند که از این تعداد نیز 616 نفر معادل 66 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا افزایش خواهد یافت. 196 نفر معادل 21 درصد نیز گفتند قیمت طلا در این مدت با کاهش روبرو می شود و 124 نفر دیگر معادل 13 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا بدون تغییر خواهد بود.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد