اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایرلاین‌های خارجی در حال دور زدن مسیر هوایی تنگه هرمز

پس از آنکه سازمان هوانوردی آمریکا از شرکت‌های هواپیمایی این کشور خواست، فعلاً بر فراز دریای عمان و تنگه هرمز پرواز نکنند، برخی شرکت‌های هواپیمایی مسیر پرواز خود را تغییر دادند.

سازمان هوانوردی آمریکا به شرکت‌های هواپیمایی این شرکت دستور داده است، تا اطلاع ثانوی بر فراز دریای عمان و تنگه هرمز پرواز نکنند.

بر همین اساس، برخی شرکت‌های هواپیمایی از جمله شرکت‌های هواپیمایی غیرآمریکایی نیز مسیر خود را تغییر داده و عبور بر فراز تنگه هرمز و دریای عمان را متوقف کردند.

شرکت‌هایی نظیر KLM هلند و یونایتد ایرلاینز هم اکنون مسیرهای پروازی خود را تغییر دادند، شرکت یونایتد ایرلاینز همچنین پروازهای خود از فرودگاه‌های نیوآرک و نیوجرسی به سمت بمبئی هند را به طور کامل متوقف کرده است. شرکت هواپیمایی کانتاس ایرویز نیز مسیر پروازهای خود بر فراز تنگه هرمز را تغییر داده است.

شرکت KLM می‌گوید، اتفاقی که برای پهپاد آمریکایی بر فراز تنگه هرمز رخ داد دلیل این است که فعلاً ما بر فراز تنگه هرمز پرواز نکنیم این یک اقدام احتیاط پیش گیرانه است.

سازمان هوانوردی آمریکا هر گونه پرواز هواپیماهای آمریکایی بر فراز خلیج‌فارس و دریای عمان را تا اطلاع ثانوی و به دلیل افزایش فعالیت‌های نظامی و گسترش مناقشات سیاسی ممنوع کرده است.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد