اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شاناهان: به دنبال جنگ با ایران نیستیم/ اعزام نظامیان بیشتر با هدف حمایت از منافعمان است

سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت که این این کشور به دنبال جنگ با ایران نبوده و اعزام نظامیان بیشتر با هدف حمایت از منافع آمریکا صورت می‌گیرد.

«پاتریک شاناهان» سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت که واشنگتن به دنبال جنگ با ایران ن بوده و تصمیم اعزام نظامیان بیشتر به خاورمیانه با هدف تضمین سلامت نظامیان در منطقه و حمایت از منافع ملی است.

وی افزود: اجازه اعزام 1000 نظامی بیشتر به خاورمیانه با اهداف دفاعی داده شده و این اقدام به خواسته فرماندهی مرکزی و پیشنهاد رئیس ستاد مشترک و البته با رایزنی با کاخ سفید نیز بوده است.

شاناهان در ادامه مدعی شد که حملات اخیر ایران بر رویکرد تخاصمی نیروهای ایرانی علیه منافع ما در منطقه تاکید دارد.

پیشتر رویترز خبر داده بود که مقامات آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن آماده اعزام نیروهای بیشتری به منطقه می‌شود و این اقدام در پاسخ به تهدیدات ایران انجام می‌شود.(جزئیات بیشتر)

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا نیز روز گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شد: «راهبرد امنیت ملی، ایران را بعنوان یکی از چهار تهدید اول معرفی کرده است و ما باید اطمینان حاصل کنیم قابلیت ممانعت آنها از این نوع فعالیت‌ها را که مردم و تأسیسات آمریکا و بازار جهانی نفت را تهدید می‌کند، دارا هستیم».

مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص تمایل دولت آمریکا برای مذاکره با ایران اینگونه گفت که ترامپ از مبارزات انتخاباتی سال 2016 برای مذاکره با ایران اعلام آمادگی کرده است و «با این فرض که آنها (ایران) تسلیحات هسته‌ای را کنار بگذارند و فعالیت‌های بدخواهانه‌ای که در آن تعامل دارند را کنار بگذارند»، دولت ترامپ آماده است تا بر روی یک توافق با ایران کار کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد