اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برق وزارت نیرو قطع شد/ مولد اضطراری وزارتخانه عمل نکرد

با وجود قطع چندساعته برق در وزارت نیرو، تلاش برای وصل مجدد آن با رفع نواقص فنی ادامه دارد.

قطع برق در محدوده شمال میدان ونک و جایی که ساختمان اصلی وزارت نیرو واقع شده، موجب شد تا برق این وزارتخانه نیز قطع شود و در حالی که مراکز مهمی چون وزارتخانه ها باید مجهز به مولدهای اضطراری تأمین برق بوده و بلافاصله بعد از قطع برق شبکه، این مولدها وارد مدار شوند، در وزارت نیرو به دلیل بروز نقص فنی این مولدها به مدار وارد نشدند و موجب شد، قطعی برق در این وزارتخانه چند ساعتی ادامه دار شود.
مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در خصوص دلیل قطعی برق ساختمان وزارت نیرو گفت: قطع برق ساختمان به دلیل قطع برق یکی از فیدرهای فشار متوسط ایستگاه بیهقی و به دلیل نقص فنی در فیدرخانه ساختمان وزارت نیرو بود.
رجبی مشهدی یادآور شد: در همان 10 دقیقه اول، برق فیدر مربوط به ایستگاه بیهقی وصل شد.
سخنگوی صنعت برق ادامه داد: در حال حاضر همکاران ما در حال کار روی سیستم های داخلی ساختمان وزارت نیرو هستند که برق این ساختمان نیز تا دقایقی دیگر وصل خواهد شد.
وی در خصوص دلایل عدم راه اندازی مولد اضطراری ساختمان وزارت نیرو نیز گفت: نقص فنی به گونه ای بود که راه اندازی مولد اضطراری ممکن نبود اما با تلاش همکاران این مشکل رفع شده و برق ساختمان تا دقایقی دیگر وصل خواهد شد.
به گزارش تسنیم، در آخرین رزمایش ملی آمادگی برق اضطراری، در آبان ماه سال گذشته، مولدهای اضطراری وزارت نیرو به موقع وارد مدار شده بودند و عملکرد مطلوبی از خود نشان دادند، اما با اتفاق امروز، به نظر می رسد فاصله بین زمان برگزاری مانورها و رسیدگی به وضعیت مولدهای اضطراری باید کوتاه تر از گذشته شود.
انتهای پیام/

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد