اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تشریح کرد

برگزاری نشست روسای اتحادیه های سراسر کشور در راستای هم اندیشی و تبادل افکار

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از برگزاری نشست روسای اتحادیه های سراسر کشور با هدف بررسی مشکلات این صنعت خبر داده است.

به گزارش سایت طلا ، آیت محمد ولی رئیس اتحادیه طلای و جواهر تهران تاکید کرد: طلا و جواهر به عنوان یک فلز خاص دارای حساسیت خاصی است و مسایل داخلی و خارجی چه مثبت و چه منفی می تواند بر این فلز گرانبها اثرگذار باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: قیمت طلا و سکه طی روزهای گذشته به دلیل مدیریت در بازار ارز روند کاهشی داشته است به طوری که سکه گرمی روز گذشته به کمتر از یک میلیون تومان رسیده است.

وی در مورد پیش بینی قیمت طلا بعد از ماه مبارک رمضان نیز خاطر نشان کرد: هنوز قیمت طلا طی این چند روز مشخص نیست . در روزهای آینده بنا به میزان تقاضا امیدواریم رونق در بازار طلا ایجاد شود و همانطور که قیمت طلا کاهش یافته است ،امیدواریم میزان تقاضا برای خرید این فلز زیاد شود.

به عقیده این کارشناس بازار طلا مالیات بر سکه های پیش فروش شده که طی روزهای گذشته توسط سازمان امور مالیاتی اعلام شد، تاثیری بر قیمت سکه در بازار نداشته است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به مصاحبه ای که چند روز گذشته تحت عنوان "اتحادیه تهران بلندگوی اتحادیه های سراسر کشور است" که به صورت اختصاصی در سایت طلا اطلاع رسانی شد ، ضمن عرض خسته نباشید و ارادت به اقای ذهبی زاده (رییس اتحادیه طلا و جواهرا هواز ) گفت: اتحادیه طلا و جواهر تهران درصدد است که نشستی با حضور روسای اتحادیه های سراسر کشور برگزار کند و با همراهی و همدلی آنها این مشکلات حل شده و از نقطه نظرات آنها استفاده و همصدا شویم.

وی در پایان اظهار داشت: در بحث فروش طلای دست دوم نیز طی روزهای گذشته جلساتی با سازمان صنعت ،معدن داشته ایم و مصرانه پیگیر این مساله بوده ایم و امیدواریم بحث ممنوعیت طلای دست دوم را به صورت رسمی از سازمان مربوطه در روزهای آینده داشته باشیم.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد