اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سکه‌هایی که بدون قصد سوداگری خریداری شد معاف از مالیات است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بخشی از سکه هایی که فکر می‌کنیم بدون قصد سوداگری خریداری شده اند را از اخذ مالیات معاف کرده ایم.

فرهاد دژپسند صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان امور مالیاتی در جمع خبرنگاران در مورد وضع مالیات بر سکه، اظهار داشت: بخشی از سکه هایی که فکر می کنیم بدون قصد سوداگری خریداری شده‌اند را از مالیات معاف کرده ایم. این طرح برای مقابله با اخلال در بازار اجرایی می شود.

اشاره دژپسند در مورد معافیت مالیاتی خریداران سکه به دستورالعمل هفته گذشته سازمان امور مالیاتی اشاره دارد که در آن خریداران تا ۲۰ سکه از پرداخت مالیات معاف شده و بیش از این تعداد، بصورت پلکانی مشمول مالیات شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در رابطه با برنامه رونق تولید، گفت: برنامه جامع رونق تولید تهیه و به ریاست جمهوری ارسال شده است. در این برنامه مباحثی همچون کنترل تورم و عناصر موثر بر آن همچون نرخ ارز را مورد بررسی قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: مالیات برای خوش گذرانی حکام نیست بلکه برای اداره جامعه اسلامی است از این رو لازم است که فرهنگ مالیاتی در کشور نهادینه شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد