اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

جیپ رانگلر تیونینگ کان دیزاین رونمایی شد

کان دیزاین از نسخه‌ای لوکس و ارتقایافته از جیپ رانگلر رونمایی کرده است که شاهین سیاه نام دارد. این خودرو در عین ظاهر نظامی خود، امکانات بسیار لوکس دارد.

با اینکه نسل جدید جیپ رانگلر نسبت به نسل قبلی خود از هر جهت بهبود پیدا کرده است ولی مدل قبلی نیز خودرویی بسیار توانمند و قوی بود. نسل قبلی جیپ رانگلر هم، به حدی جذابیت دارد که تیونر کان دیزان در چلسی تصمیم به ارتقاء اساسی آن بگیرد. نتیجه ی نهایی خودرویی است که تیونر آن را Black Hawk Expedition یا شاهین سیاه نام گذاری کرده است. به گفته ی کان دیزان، این خودرو براساس مدل ۳.۶ لیتری ۲۸۰ اسب بخاری رانگلر ۲۰۱۸ ساخته شده که از نوع فرمان راست است و تنها ۸۰ کیلومتر کارکرد دارد.
مقاله های مرتبط:بنتلی بنتایگا با تیونینگ Kahn Design معرفی شدعملکرد ضعیف جیپ رانگلر ۲۰۱۹ در آزمایش تصادف ANCAP
در ابتدا تیونر رنگ بدنه را به سبز جنگلی مشابه خودروهای نظامی قدیمی جیپ تغییر داده است. حتی سپرها، سقف و گلگیرها نیز رنگ شده اند. روی این خودرو چراغ های روشنایی در روز LED بین سپر و گلگیر نصب شده است و دو چراغ LED دیگر نیز روی ستون A قرار دارند. یک لایت بار بزرگ LED هم روی سقف نصب شده است تا دیگر هیچ مشکلی برای تردد در شب برای این جیپ وجود نداشته باشد.
سایر تغییرات این خودرو شامل درپوش باک مشکی رنگ جدید، گل پخش کن، سیستم اگزوز جدید هدرزدار با خروجی هایی به قطر ۱۰۰ میلی متر، لاستیک یدکی جدید، کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، رینگ های ۲۰ اینچی موندیال رترو مشکی رنگ و تایرهای 275/55 هستند.
درحالی که رانگلر بلک هاوک اکسپدیشن در نمای بیرونی خود خودرویی بسیار خشن و اسپرت است اما در داخل کابین قضیه فرق دارد و شاهد اتاقی لوکس برای این خودرو هستیم. کان صندلی های جلویی این خودرو را با نمونه های اسپرت ساخت GTB جایگزین کرده است که دارای روکش چرمی هستند. تقریبا تمامی بخش های کابین تودوزی شده اند و دارای روکش چرمی هستند. از امکانات کابین باید به کفپوش های جدید، پدال های فلزی سوراخ دار و پلاک فلزی مخصوص خودرو اشاره کرد.
کان این جیپ را با قیمت ۹۳ هزار دلار به فروش می رساند. این در حالی است که نسل جدید جیپ رانگلر به قیمت ۵۶ هزار دلار در اروپا فروخته می شود. البته نباید فراموش کرد، کیفیت ساخت محصولات کان دیزاین بسیار بالا است و در حد خودروهای دست ساز کلکسیونی، طرفدار دارد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد