اونس طلا2298.46
مظنه15,386,000
18 گرم3,551,800
ارزش سکه34,664,658
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

حباب سکه کوچک‌تر شد: ۳۸۰.۰۰۰ تومان!

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر از کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته خبر داد.

عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر از کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم روند کاهشی سکه در بازار ادامه داشته باشد.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با اشاره به اینکه هر مثقال طلا امروز نسبت به روز گذشته ۱۵ هزار تومان کاهش قیمت داشته است، افزود: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته ۳ هزار تومان کاهش داشته است.
محمدولی با بیان اینکه امروز حباب سکه به ۳۸۰ هزار تومان رسیده است گفت: باتوجه به تعطیلات پیش رو، حجم تقاضا در بازار روند کاهشی به خود گرفته است.
به گفته رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر، پیش بینی می‌شود که بازار طلا و سکه تا پایان هفته، روند کاهشی داشته باشد.
محمدولی از مردم درخواست کرد که زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که داد و ستد در بازار آرام باشد تا سودجویان و دلالان سوءاستفاده نکنند.
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۴۰ هزار تومان داد و ستد شد.
همچنین امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار ۳۰۵ دلار ۹۰ سنت رسید. در این بین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۱۴ هزار و ۳۷۵ تومان داد و ستد شد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد