اونس طلا2232.37
مظنه14,416,000
18 گرم3,327,900
ارزش سکه32,479,248
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

از تابستان شلوغ رئال‌مادرید تا ولخرجی‌های دورتموند

فصل نقل‌وانتقالات اروپا شروع شده است. تعدادی از جدایی‌ها قطعی شده و حواشی دست از سر برخی بازیکنان و باشگاه‌ها برنمی‌دارد. اما کدام باشگاه‌ها به دنبال تابستانی شلوغ و پردردسر هستند؟

نقل و انتقالات تابستانی برای همه باشگاه‌ها فرصتی مناسبی است تا ترکیب خودشان را تقویت کنند. همواره گران‌ترین و جذاب‌ترین خرید و فروش بازیکنان در لیگ‌های معتبر اروپایی در تابستان رخ می‌دهد. ارقام کلانی که برای نتیجه گرفتن بهتر تیم‌ها در زمستان پیش‌رو هزینه می‌شوند، باید در تابستان پرداخت شوند. در این میان هم بازیکنانی هستند که قراردادشان با باشگاه‌ها به پایان می‌رسد و در تابستان فرصت ارزشمندی دارند تا به شکل رایگان راهی تیم دیگری شوند. در ادامه مروری می‌کنیم بر همه نقل و انتقالات احتمالی باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا.

رئال مادرید

تابستان 2019 برای رئالی‌ها، قرار نیست صرفا سه ماه تعطیلات باشد. بعد از فصلی بیش از حد ناموفق، زین الدین زیدان آماده پذیرایی از ستاره‌های جدید است. چرا که با جدایی کریستیانو رونالدو، رئال مادرید هرگز نتوانست به روزهای خوب بازگردد و شاید بخش مهمی از تیره‌روزی‌ها، به خط حمله آن‌ها مربوط می‌شود. شاید اولین تغییر مادریدی‌ها در خط حمله به جدایی احتمالی گرت بیل بازگردد. مهاجم ولزی کیلومترها از روزهای خوبش فاصله گرفته اما حقوق سنگین او باعث شده تا هیچ باشگاهی برای جذب او برنامه‌ای نداشته باشد. به جز او، جدایی کریم بنزما هم غیرممکن نیست. مهاجم فرانسوی تا سال 2021 با کهکشانی‌ها قرارداد دارد اما واقعیت این است که از فرم ایده‌آلش دور است. ماریانو دیاز، شماره هفت فعلی رئال مادرید، قطعا جایی در ترکیب فصل آینده این تیم ندارد و اگر دوست دارد بازیکن فیکس باشد، باید مادرید را ترک کند. جدایی واران، مودریچ، راموس و ناواس هم در رسانه‌های اسپانیایی مطرح شده اما رنگ و بوی واقعیت ندارد.

لیست خرید مادریدی‌ها طولانی است؛ آن‌ها از زمستان جذب هازارد را قطعی کرده‌اند، فاصله لوکا یوویچ با پوشید پیراهن رئال مادرید فقط یک امضا است و کانته و پوگبا هم در لیست زیدان حضور دارند. با این حال المپیک لیون بخش مهمی از خریدهای احتمالی رئال است. تنگای اندومبله و فرلاند مندی، هافبک و مدافع چپ شیرهای لیون دو اولویت اساسی زیدان هستند که جذب آن‌ها چندان هم غیرممکن نیست. زیدان به دنبال نیمار و ام‌باپه هم بود که فلورنتینو پرز جذب این دو بازیکن را به شکل غیرمستقیم تکذیب کرد.

بارسلونا

کاتالان‌ها در دو پنجره نقل و انتقالات قبلی آنقدر خرید داشته‌اند که تابستان امسال چندان هم برای آن‌ها شلوغ نباشد. اما لیست خروجی‌های بارسلونا، امسال ممکن است طولانی باشد. با جدایی احتمالی یاسر سیلسن، بارسلونا به دنبال یک دروازه‌بان جایگزین خواهد بود. با وجود جذب ژان کلود تودیبو و کلمن لنگله، بارسایی‌ها همچنان به جذب ماتیاس دلیخت علاقه مند هستند تا در کنار فرانکی دی یانگ، دو ستاره آژاکس را به بارسلون بیاورند. در خط حمله، کوتینیو جایی در برنامه‌های والورده ندارد و ماندن مالکوم هم مشخص نیست. تغییران خط حمله بارسلونا کاملا بستگی به جذب آنتوان گریژمان دارد.


منچسترسیتی

قهرمان انگلیس ترکیب کاملی دارد اما آن‌ها همیشه بمب‌هایی برای منفجر کردن در اروپا داشته‌اند. حالا هم سیتیزن‌ها به دنبال رودری، هافبک اتلتیکو مادرید هستند. آبی‌های منچستر ممکن است برای جذب او 70 میلیون پوند هزینه کنند. در این میان سیتی علاقه مند است تا آدریان رابیو، هافبک آزاد پاریسن ژرمن را به منچستر بازگرداند. آن‌ها حتی برای ژائو کانسلو هم برنامه‌ریزی کرده‌اند اما همه چیز بستگی به ماندن پپ گواردیولا دارد. با توجه به توافق احتمالی مائوریتسیو ساری با یوونتوس، احتمالا پپ در منچستر می‌ماند. اما ماموریت مهم سیتیزن‌ها در تابستان نگه داشتن لروی سانه است. وینگر آلمانی با اخباری ضد و نقیض در یک قدمی بایرن مونیخ قرار دارد.

بایرن مونیخ

با خداحافظی آرین روبن، فرانک ریبری و رافینیا بایرن مونیخ به دنبال مجموعه‌ای از بازیکنان جدید است. هالیوودی‌ها با هوشمندی دو مدافع کناری تیم ملی فرانسه را جذب کردند تا برای سال‌ها خیالشان از بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز راحت باشد. جدایی احتمالی ژروم بواتنگ یا متس هوملس می‌تواند اوضاع میانه خط دفاع بایرن مونیخ را پیچیده کند اما تمرکز آن‌ها فعلا بر روی پروژه جذب لروی سانه است. وینگر سابق شالکه ظاهرا علاقه‌ای به بازگشت به بوندسلیگا ندارد اما نقش مهم‌تر در بایرن مونیخ، همان چیزی است که برای سانه در انگلیس وجود ندارد.


بروسیا دورتموند

با جدایی کریستین پولسیچ، بروسیا دورتموند پول هنگفتی به جیب زد و همین باعث شد تا تورگان هازارد و جولیان براندت خیلی راحت راهی لانه زنبورها شوند. نیکو شولتز، مدافع هوفنهایم هم به بروسیا دورتموند پیوسته تا با ماندن جیدون سانچو، زنبورها آماده‌تر از همیشه باشند. با این حال ماریو گوتزه 26 ساله در دو راهی آرسنال و بروسیا دورتموند گیر کرده و ممکن است در تابستان راهی لندن شوند. اما دورتموندی‌ها در تابستان باید به دنبال یک دروازه‌بان خوب هم باشند.

پاریسن ژرمن

پایتخت‌نشینان فرانسه پول زیادی دارند اما هزینه‌های نادرست در چند سال اخیر، باعث شده مالکان قطری این باشگاه به دنبال تغییر سیاست‌های باشگاه باشند. بنابراین ممکن است آنترو هنریکه، مدیر ورزشی این باشگاه از این مجموعه جدا شود تا لئورناردو، مدیر ورزشی آث میلان که این تیم را ترک کرده است دوباره به پاریس بازگردد. قرارداد جیانلوییجی بوفون با پاریسی‌ها احتمالا تمدید می‌شود و ژروم بواتنگ، مدافع مورد علاقه توماس توخل هنوز هم در لیست پاریسن ژرمن حضور دارد. اما نگه داشتن کیلیان ام‌باپه در پاریسن ژرمن مهم‌ترین وظیفه ناصر الخلیفی است. نیمار احتمالا با قطری‌ها تمدید می‌کند و شاید کاوانی از جمع آن‌ها جدا شود.

یوونتوس

بزرگ‌ترین انتقال یوونتوس در تابستان سرمربی است. تورینی‌ها با جدایی آلگری به دنبال یک جانشین ارزشمند هستند و مائوریتسیو ساری و پپ گواردیولا دو گزینه مورد علاقه آن‌ها نام گرفته‌اند. ساری به یوونتوس نزدیک‌تر است و احتمالا به زودی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد.

255 41

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد