اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

لیگ قهرمانان اروپا| لیورپول برای ششمین بار بر بام قاره سبز ایستاد/ تاتنهام از اولین فینالش دست خالی برگشت

فوتبال جهان - تیم فوتبال لیورپول با پیروزی بر تاتنهام قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

تیم فوتبال لیورپول با برتری 2 - صفر مقابل تاتنهام برای ششمین بار قهرمان اروپا شد. دو تیم از ساعت 23:30 شنبه شب در در ورزشگاه واندامتروپولیتانوی مادرید به مصاف هم رفتند که لیورپول با ارائه یک بازی حساب شده موفق شد فینال را فتح کند و برای ششمین بار قهرمان قاره سبز لقب بگیرد. این دیدار با یک دقیقه سکوت به دلیل مرگ دلخراش خوسه آنتونیو ریس بازیکن فقید تیم سویا آغاز شد و بسیاری از چهره های خاطره انگیز فوتبال اعم از ستاره های پیشین مستطیل سبز و مربیانی همچون آنتونیو کونته با حضور در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کردند.
در فینال فصل 2019-2018 لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید به قضاوت دامیر اسکومینا، صلاح در دومین دقیقه از روی نقطه پنالتی لیورپول را پیش انداخت تا به اولین مصری و پنجمین آفریقایی گلزن در فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود. نیمه اول با میدان داری و حملات 2 تیم به پایان رسید.
تاتنهام نیمه دوم را بهتر آغاز کرد اما درخشش بکر مانع گلزنی بازیکنانی مانند مین و اریکسن می شد. لیورپول هم با ضدحملاتش خطرساز می شد. در نهایت با هدر رفتن آخرین فرصت های تاتنهام با درخشش بکر، لیورپول توسط اوریگی و به لطف اشتباه بازیکنان رقیب در دقیقه 89 گل دوم را به ثمر رساند تا مرد بلژیکی تعویض طلایی کلوپ نام بگیرد.
به این ترتیب لیورپول برای ششمین بار و اولین بار از سال 2005 قهرمان اروپا شد و تاتنهام در اولین حضور در فینال دست خالی به لندن برگشت. کلوپ هم پس از 2 ناکامی در فینال لیگ قهرمانان این بار اولین جام معتبرش در لباس مربیگری قرمزها را تصاحب کرد. لیورپول با این قهرمانی به تنهایی پایین تر از رئال مادرید (13 قهرمانی) و میلان (7 قهرمانی) در رده سوم پرافتخارترین تیم های لیگ قهرمانان و جام باشگاه های اروپا ایستاد.
انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد