دریافت روزانه نرخ طلا سکه و ... ( پیامکی و تلفن گویا ). جدید ترین ژورنال طلا و جواهرات
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش 6 دلاری قیمت طلا در بازار جهانی / هر اونس 1294.2 دلار

در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا با 5.9 دلار افزایش 1294.2 دلار به فروش رسید.

از اینستاگردی سایت طلا دیدن فرمایید. آخرین مدل ها و مصنوعات طلا و جواهر

در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس معادل ۳۱.۱۳۲گرم طلا 1294.2 دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز 5.9 دلار بالاتر بوده است.

قیمت کنونی در مقایسه با قیمت یک ماه گذشته 17.9 دلار بالاتر و در مقایسه با قیمت یک سال گذشته 3.7 دلار پایین‌تر است.

نقره، پالادیوم و پلاتین در معاملات امروز کاهش قیمت را تجربه کردند.

قیمت نقره یک سنت کاهش یافت و 14.49 دلار در هر اونس داد و ستد شد.

پالادیوم و پلاتین به ترتیب با 5 و 3 دلار کاهش 1348 و 791 دلار در هر اونس قیمت‌گذاری شد.

به گزارش رویترز، این نخستین ماه از ژانویه سال جاری است که طی ماه جاری شاهد افزایش ماهانه قیمت طلا در بازار  هستیم. از جمله دلایل روی آوردن سرمایه‌گذاران به خرید طلا احتمال کاهش نرخ بهره دلار در آمریکا به دلیل تورم در این کشور بازار طلا همچنین نگاه دقیقی به مناقشات تجاری در جهان دارد و اقدام رئیس‌جمهور آمریکا برای اعمال تعرفه بر کالاهای وارداتی از مکزیک نیز نگرانی‌ها از ورو اقتصاد جهانی به رکود را شدت بخشید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
D
0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:30
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.به خاطرهمین عضوشدم .

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:30
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.به خاطرهمین عضوشدم .

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:30
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.به خاطرهمین عضوشدم .

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:29
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.به خاطرهمین عضوشدم .

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:28
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.به خاطرهمین عضوشدم .

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:28
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.به خاطرهمین عضوشدم .

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:28
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.به خاطرهمین عضوشدم .

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:27
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.به خاطرهمین عضوشدم .

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:27
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:26
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:26
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:26
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.

0 0

آسمان ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/28 ساعت 16:25
سلام بقیه اعضا کجاهستن؟مدتی از نظراتشون د رموردپیش بینی قیمت طلابهره مندبودیم.

3 0

محصل میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 17:15
تحلیلی کوتاه در مورد انس!!
9 روز پیش تثبیت قطعی انس روی 1325 را خدمت دوستان اعلام نمودیم!!
امروز و با کسب اجازه از اساتید خبره تحلیلگر انس، به استحضار دوستان میرسانیم که سقف انس در بازه زمانی میان مدت (حدود یک ماهه) 1368 همراه با اصلاح تا سطح 1310 پیش بینی میشود!!
این نظرات، صرفاً دیدگاههای شخصی جهت تبادل نظر با دوستان و کاربران عزیز سایت بوده و اعلام خرید یا فروش برای دوستان عزیز درنظر گرفته نشوند!!

1 0

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 17:05
1- خب انس هم که داره سربالایی میره ... پس دست بانک مرکزی واسه افزایش بازه چون میتونه بخشی از افزایشها رو گردن انس بندازه .
2- چماق بازار متشکل ، الزاما به معنی کاهش دلار نیست و بیشتر کشف قیمت واقعی رو انجام میده... خب فکرشو بکنید ... الان به نظرتون قیمت واقعی دلار چنده؟ عرض کردم قیمت واقعی و نه ظاهری ... حالا فکر کنید این قیمت بوسیله بازار متشکل کشف بشه .................///////////////////////////

7 0

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 16:06
گمون میکنم مردم کمی حرفه ای تر از سال 92 شده اند و به نظر میاد در مقایسه با اون زمان تعداد کمتری فریب خوردند و فروش کفی زدند ... به همین دلیل هم بود که قیمتها بیش از حد فرو نریخت و گرم 400 رو هم ندید...!

7 0

بیکا میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 15:21
دوستان مسائل خیلی پیچیده نیست بانک مرکزی و رسانه ها و ... با جو ایجاد شده همه رو فروشنده کردن و تو قیمتهای مفت تونستن دلار و طلا رو جمع کنن نمونش همین بانکها که هفته پیش همینجور دلار میخریدن تو کانال 12000..حالام انتظار نداشته باشید با این همه اخبار و رویدادهای منفی و اوضاع وحشتناک اقتصادی و درآمد نازل نفتی بیان کلی تزریق کنن و دوباره بعد یک هفته قیمتها سر به فلک بکشه..الان که قیمتها داره میره بالا روند طبیعیشه و قیمتش این چند وقت مصنوعی و برا خالی کردن جیب ملت پایین بود و خود بانک مرکزی برنده اصلی افزایش قیمتهاست

10 10

الفردو میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 13:07
امارات عامل انفجار دو نفتکش در دریای عمان
امارات با هدف قرار دادن دو نفتکش در دریای عمان، همچنان، امنیت خلیج (فارس) را به بازی گرفته و ماجراجویی می‌کند و آن را به خطر می‌اندازد
همه این اقدامات برای آن صورت می‌گیرد تا آمریکا به سمت حمله به نظام ایران کشانده شود و حمایت عمان و پاکستان را هم جلب کند.
ایران با وجود تحمیل تحریم‌های اقتصادی بر این کشور ساده‌لوح نخواهد بود که حرکت کشتیرانی را با این شیوه تعطیل کند، چرا که ایران می‌تواند نفت خود را به شیوه های دیگری بفروشد.
سازمان اطلاعات امارات انفجارهای الفجیره را برای بسیج جهانی به منظور حمله نظامی به ایران انجام داد...

0 0

ميلاني پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 17:08
افشاگری درباره عامل انفجار نفتکش‌ها
حساب کاربری فردی با عنوان بدون سایه که در معرفی خود چنین آورده است که افسر دستگاه امنیتی امارات است و بیش از ۲۰۰ هزار نفر آن را دنبال می‌کنند، به افشاگری درباره حادثه مشکوک انفجار دو نفتکش در دریای عمان در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد پرداخته است.
افسر اماراتی در توئیت خود فاش کرده است امارات در پس حمله به دو نفتکش در دریای عمان قرار داد و هدف از این حمله وادار کردن ایران به مذاکره با آمریکاست تا ترامپ در انتخابات آتی به پیروزی دست یابد.
در ادامه این توئیت آمده است در صورت مخالفت ایران(با مذاکره)، عملیات تروریستی بیشتری برای ادامه فشار و موافقت با مذاکره صورت خواهد گرفت

13 2

محصل میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 12:11
دوستان عزیز!!
روند صعودی آبشده تا 2100 در بازه زمانی میان مدت (حداکثر یک ماهه) با توجه به جمیع جهات، دور از ذهن نمیباشد!!
البته این نظر، نظر شخصی بنده هست و دوستان با تحلیل و نظر خود معاملات رو در پیش گیرند!!

0 0

محصل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 16:10
جناب شینتیل خان عزیز!!
واژه "محصل" هم از سرمان زیاد است، چه رسد به "معلم" !!

4 0

شینتیل خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 15:16
اگر نظر شخصی هم که باشد درست است عزیزم. باید کاربری محصل را به معلم تغییر دهید.

4 7

Leon میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 11:26
مدیر عامل بانک مسکن خبر داد: کاهش ۳۰ درصدی قیمت مسکن در راه است!
مدیرعامل بانک مسکن از عملیاتی شدن بازار تعهدی مصالح ساختمانی تا پایان تابستان امسال خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این بازار قیمت‌ها ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش خواهد داشت

9 3

کهنه کار میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 11:06
سلام . یک فرمول ساده بهتون میگم. همیشه در دوره اول ریاست جمهوری ایران ,,طلا و سکه و دلار و ملک بخرین و در دوره دوم موقع افزایش بفروشین. والسلام

4 0

شینتیل خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 14:59
فرمول خوبیه . ولی باید 8 سال صبر کنی .
مثلا" پیرمرد 70 ساله ای چون من تا بیام بخرم که مردم. اونوقت ورثه باید بفروشه. بعد این باجناق ورپریده هم در غیاب من میاد میگه بدید من بفروشم نصفش هم اون هاپولی میکنه.........

1 0

ییلاق پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 14:13
مگه چقد عمر داریم برادر همیشه میگی

2 3

Leon میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 11:00
شروع درگیریها انس طلا ۱۳۵۰ را شکست فقط طلا را بچسب باقی رو بیخیال

9 5

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 10:47
دوستان برای خرید در مناطق 1 تا 5 تهران کسی برای خرید ورود نکنه چون قراره حباب اضافی قیمتها شکسته بشه و سفته بازان شکست سنگینی خواهند خورد
مخصوصا منطقه 2 و 5
در ضمن خرید خانه کار شماها نیست بهتره در همان بازار طلا باشید چون بازار ملک بسیار تخصصی تر از بازار طلا هست و ممکنه باعث ضرر رسانی به شما هم شود
ممکنه ملکی رو بخری که 10 سال باید برای فروشش صبر کنی دقت در خرید بسیار مهم هست باید یک نفر سخت پسند را همراه خودتون برای بازدید ها ببرید تا شاید بهترین ها را انتخاب نماید
خانه های نیمه کاره و یا سند در رهن بانک و موقوفی را به هیچ وجه نخرید
زیر 5 سال ساخت را بخرید که اگر براش 5 سال صبر کردی عمر خونه به 10 سال نرسه ناحیه ای را بخرید که شلوغ و پر سر و صدا نباشه و دسترسی به بازار و مترو .. به سهولت امکان پذیر باشه خلاصه تخصص زیاد داره کسی مورد بنجل نخره بعد که نتونست بفروشه به من گلایه کنه
به هر حال ورود در این بخش کمی سخت و نیاز به مشاوره های تخصصی دارد

5 3

casra میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 10:28
سلام،،خدمت مسئولین سایت طلا ،،،که نظارت آنچنانی برروی سایت ندارند،،،پیشنهاد میشود که با توجه به آعاز هفته جدید و اتفاقات احتمالی خاص اقتصادی و اینکه این خبر بیش از ۹۰۰ تحلیل و نظر در آن میباشد ،،،،صحفه را حذفوخبر جدید بگذارید تا دوستان راحت تحلیل جدید و ما نیز به آسانی به اخبار و نظرات دوستان دسترسی پیدا نماییم،،،،،،

4 2

Assal پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 10:45
کاملا موافقم

6 1

ییلاق میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 10:23
به نظربنده تنهاترین بخشی که دولت نمی خواهد وارد آن بشود وآن راکنترل کند بخش مسکن است چون اگه این بخش فعال باشه نقدینگی کنترل ومولدخواهدخواهدبود وشغلهای مختلفی ایجاد وتولیدات داخلی درداخل مصرف میشود.پایدارباشید.

4 3

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 10:21
برخی دوستان گفتند ما فلان زمین یا فلان ملک رو خریدیم ولی گرون نشده
بنده عرض کردم فقط جایی با مشخصاتی که میگم بخرید چون تقاضا اونجا زیاد میشه
وقتی بیش از هزار میلیارد در یک ناحیه تقاضا بوجود بیاد به نظرتون قیمتها پایین میاد؟
من قبلا گفتم در نبرد شمالی قیام بلوار شاهد و اطراف ان بلوار پرستار قراره تقاضای زیادی ورود پیدا کنه اونجا بخری سود میبری جایی دیگه بخری چون تقاضا نیست ممکنه ضرر کنی
به هر حال هر چی میگم درکش کمی برای شما دشوار هست ولی خوب واقعیت هست
اگر نمی تونی بیخیال مسکن شوید چون باید حتما خونه زیر 5 سال با متراژ بین 90 تا 120 متر فول امکانات بخری که کار سختی هست
ممکنه جایی که میگم با تقاضاهای اضافی قیمتهاش حباب بگیره ولی مشتری خواهد بود و به محض فروش کمتر از دو روز واحد بفروش میرسه
یادتون باشه این واحد های که من میگم قیمتهاش کمتر از متری 17 میلیون و بیشتر از متری 25 میلیون نیست اگر ارزون یا گرونتر از این خریدید بدونید یه جای کار مشکل داره و اون موردی که براش تقاضا هست را نخریدید
به هر حال هر کسی قصد خرید داشت قبلش مشورت کنه سر از خود نخره که رو دستش بمونه

6 2

اما گنج میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 09:21
باعرض سلام واحترام سال آینده مطلقا جهش قیمت دربخش مسکن نخواهیم داشت اگر افزایش قیمتی هم باشد معادل تورم خود بود سرمایه گذاری کوتاه مدت دراین بخش سود آوری مفید نخواهدبود اتفاقی که درابتدای سال 97رخ داد چنین انتظاری در سال های آینده نداشته باشید چراکه قیمت ها در پایان سال 97نسبت به سال های قبل به پایین ترین سطح رسیده وتوان خرید مردم هم
بسیار کم شده و به کسادی بازار رسیده آیم وبه نظر کارشناسان مدت دار خواهد بود تا مانی که بین عرضه وتقاضا تعادل برقرار شود به امید آینده ای بهتر

1 3

casra پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 10:22
سلام،،،دوست عزیز اول که اینجا سایت طلاست ،،نه سایت مسکن،،،،دوم اینکه هنوز ۹ ماه از سال ۹۸ مانده شما با چه قدرت بیانی از سال دیگه حرف میزنی،،،،ما در زمانه،،،،،قیمتهای لحظه ای هستیم اونوقت شما سال دیگر را پیش بینی میکنی،،،،تحلیل آبکی یعنی این گفته ی جنابعالی،،،،با عرص پوزش.

5 1

zar bin میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 06:11
تنها مشکل گرانی مسکن با جنگ حل میشود اگر جنگی رخ دهد بین نفتکشها مسکن بشدت ریزش میکند سهام داوجونز و بورسهای دنیا ریزشی میشود وتازه جنگ بشه طلا میره بالا و شاخص دلار میاد پایین اینجوری امریکا میتونه بدهیهای خودش تسویه کنه و طلا تا 1480و 1530دلاربالامیرود و نفت به 100 دلار خواهد رسید و یورو در مقابل دلار بسیار قوی خواهد شد تا 1.22000

2 0

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 08:05
ایول استدلال صحیح همین هست

10 3

شینتیل خان میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 05:24
یکی دو تا از دوستان در طلاگرام در مورد ملک سئوال کردند که البته جای بسیار بسیار خوشحالیه.
چون هنوز خیلی ها شینتیل خان رو نشناختند همین یکی دونفر هم خوبه و گرنه در صورت شناخت مثل استاد اعظم و مجید و ......... منم میگفتم خواهشا" پیام ندید وقتشو ندارم.. و طاقچه بالا میذاشتم.
علی القصه : با احترام به نظرات کابران استاداعظم و چندتا دیگه باید عرض کنم عزیزان ملک جای رشد بیشتر از این رو نداره خصوصا" اینکه توصیه میشه سرمایه تون رو خارج از تهران به ملک ندهید یعنی پولتون رو از تهران خارج نکنید که مصیبت پیدا میکنید. ولی ولی اجاره خونه ها خیلی بالا رفته و بازم داره میره .
مستاجرین عزیز همونجا که نشستید تکون نخورید و با مالک کنار بیایید که وضع خرابه......
در آخر بازم میگم دلار و سکه تونو محکم بچسبید.
ضمنا" از آن یکی دونفر هم که مارو آدم حساب کردند و پرسیدند خیلی تشکر میکنم . چون باعث شدند پیش اهل و عیال قپی بیام و بگم ببینید من اینم..............تازه اگه جا داشت فک فامیلم دعوت میکردم و یه فیلمی بازی میکردم و خلاصه شامی میدادم و ..... و میگفتم ببینید از من سئوال اقتصادی پرسیدند . مخصوصا " این ورپریده باجناقم که چشم دیدن منو نداره....
ولی خدایی اونی که میگه : پیام نزارید . وقتم پره . حوصله ندارم و .............فازشون چیه ؟
فیلم شونه نه ؟؟؟؟؟

7 5

شینتیل خان میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 04:02
شنتیل خان میگه :
دلار و سکه فعلا" میره بالا. فقط یک چماق دست بانک مرکزیه آنهم بازار متشکل ارزی یه. که الکی نمیاد تو دلار 13500 و سکه 4600 خرجش کنه. زمانی خرجش میکنه که قیمتها خیلی بالاتر از این حرفها باشه.
مالتون رو دودستی بچسبید . موقعش که شد میگم بفروشید . الان وقتش نیست.
نمونه شو همین چند روز قبل ندیدید ؟؟ چنان اخبار رو وارونه و مثبت به خورد مردم دادند که با ترس مردم فروشنده شدند. گلومو پاره کردم که گوش نکنید . گوش نکنید . امیدوارم کسانی که سکه و دلار داشتند گوش کرده باشند.
شینیل خان رو دست کم نگیرید . این وروجک دستش به بالایی ها بنده ............

6 5

Leon میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 03:28
هنوز ۱۷۲۰ و ۱۶۷۰ چشمک می زنه یا پشتک می زنه

10 2

شینتیل خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 04:04
سلام عمو
چطوری عموجون.
از شعرایی که یاد گرفتی یدونه بخون عمو ببینه.....

8 2

بیکا میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 02:10
مشکل ما اینه میخوایم یکیو بزرگ کنیم بعد تمام مسوولیت کارمونو بندازیم گردنش..مجید اردبیلی یا هر کسی اگر هم بخره نمیگه چون شک داره و دنبال شر نیست میخره میفروشه برا خودش..من خلاصشو گفتم..البته دلیل نصف رو مال بودنش هم همدردی با ما مال داراس چون به گفته خودش میدونست به دلیل ریزش فوق العاده سنگین تا 1680 ماها سکته میکنیم خواست حداقل خودش در حد یه سکته ناقص با ما همراهی کنه

11 1

صداقت یا سیاست میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 01:15
ضمن سلام خدمت دوستان
آقای اردبیلی مدت زیادی است که شما در مورد پرهیز از مالدارشدن به دیگران توصیه دارید حال که می فرمایید 50 درصد روی مال هستید برای بنده این سوال پیش آمده که شما کی این مال را خریداری نموده اید؟
اگر همین اواخر خرید نموده اید که بر خلاف توصیه خودتان است و اگر خرید مربوط به قیمتهای قدیمی تر و بالاتر است پس چرا بر اساس توصیه خودتان به حد ضرر توجه نکرده اید و آنها را نفروخته اید؟
دوست عزیز اگر کسی در قیمت 1770-1785 سقوط مظنه را به 1670 پیش بینی کند و خودش روی مال بماند یا مال جدید خریداری کند شما در مورد وی چه نظری خواهید داشت؟

6 0

صداقت یا سیاست پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 02:25
استاد ارجمند بنده شاگرد، قیمت خرید و زمان خرید شما را می پرسم تا دلیل تناقضی را که بین نظرتان در 2 مورد زیر هست چراغ راه بنده و سایرین گردد:
1) در مورد پرهیز از مالدارشدن سایرین ( در قیمتهای کف بازار و زیر 1800 )
2) خرید شخصیتان بصورت پلکانی در قیمت مناسب
اگر قیمت مناسب (خرید پلکانی شما) قیمت های بالاتر از 1800 بوده پس میانگین قیمت خریدتان با کف فاصله داشته!
اگر قیمتهای خرید پلکانیتان زیر 1800 بوده پس دلیل پرهیزتان به سایرین در مورد مالدار شدن چه بوده؟ آیا شما ترس داشتید سایرین نتوانند زمان فروش مناسب را تشخیص دهند؟

0 7

نیلوفر79 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 02:18
به نظرات هم خرده نگیرید با تحلیل ونظر خود خریدو فروش کنید افزایش وکاهش ها همیشه بوده وخواهد بود مشکل افقی است که انتهایش روشن نیست

0 6

نیلوفر79 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 02:12
به نظرات هم خرده نگیرید با تحلیل ونظر خود خریدو فروش کنید مشکل افزایش وکاهش ها همیشه بوده وخواهد بود مشکل افقی است که انتهایش روشن نیست

3 9

شاهین 53 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 02:11
درك گفته هاي جناب اردبيلي بسيار ساده ست اما اينكه اقاي صداقت تفهيم نميشه خيلي جالبه !

2 2

casra پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 02:07
سلام،،،شب بخیر،،،،جناب صداقت،،،من فکر کنم جناب اردبیلی درست میگوید،،،کسی که حرفه ای باشد،،،،تو این ریزش به سود خوبی رسید،،،،،این جای تعجب و سئوال نداره،،،،،فرص مثال بگیرید،،در مظنه ۱۹۲۰ فروخته باشی،،ببین تو این یکماه چقدر ریزش داشتیم،،،اما یکبار هم به ۱۹۰۰ بر نگشت،،،پس فرق من اماتور و آقای حرفه ای در همین نوسان گرفتن ها میباشد،،،،،،از تجربه ها استفاده باید کرد،،،زندگی هنوز ادامه دارد،،،یاحق

13 2

مجيد اردبيلي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 02:01
دوست گرامي بنده نيازي نميبينم مانند يك متهم پاسخگوي سوالات جنابعالي باشم
براي بار آخر عرض ميكنم،
مثال؛
بنده حدود ٦٠ درصد از طلاي موجود را در قيمت حدودي ٤٧٠ فروختم و پس از در كاهش ها بصورت پله اي خريدم و در افزايش ها بصورت پله اي فروختم
مدام هم به دوستان پيشنهاد دادم از نوسانات استفاده كنيد،
اما هيچ وقت ادعا نكردم كه ضرر نداده ام،
بعضي اوقات هم در محاسباتم اشتباه كرده و قاعدتا دچار ضرر شده ام،
اما بصورت كلي در معاملات بالاي ٨٠ درصد موفق هستم

8 2

صداقت یا سیاست پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 01:45
آقای اردبیلی شما پاسخ بنده را ندادید (زمان خریدتان) و کلی گویی کردید حال این به کنار
شما می فرمایید در قیمت مناسب خرید می کنید این قیمت مناسب که شما در آن خرید کرده اید چقدر بوده؟
مناسب ترین قیمتهای در رنج 1760 تا 1780 بودند که شما در آن زمان تا حالا مدام پرهیز از مالدار شدن می دهید!!

14 3

مجيد اردبيلي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 01:35
سلام
١- بنده بصورت پله ايي خريد و فروش ميكنم، سعي ميكنم از خريد در قيمت هاي مناسب سود بگيرم
٢- انسان عاقل طبق مثال قديم همه تخم مرغها را در يك سبد نمي گذارد، به همين دليل با فروش در قيمت هاي بالا سود لازم را ميگيريم و نقدينگي را افزايش ميدهيم
٣- بنده كسي را تشويق به خريد يا فروش نميكنم و سود و ضرر هر شخص به عهده خودش مي باشد. بنده هم مانند باقي كاربران فقط نظرم رو اعلام ميكنم
شب خوش

8 2

بیکا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 01:30
این بازار ساز که شده لولو فقط مواقعی که بانک مرکزی قصد بز خری و خالی کردن جیب ملتو داره وارد عمل میشه و به خوبی این چند مدت کارشو انجام داد و اکثریت رو تو کف قیمتی فروشنده کرد و کلی مال مفت جمع کرد

3 1

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 01:23
من بهش گفتنی جعفر کذاب

2 1

۰۰ میگه :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:56
با سلام اساتید گرانقدر استاد اعظم. اقتصاد ایران. اردبیلی و محصل. تقدیر و تشکر چند وقتی که تو سایت عضو شدم خیلی از تجربیاتتون یاد گرفتم.دمتون گرم. لطفا با نظرات خوبتون همیشه ما را یاری نمایید. با سپاس.

24 4

مجيد اردبيلي میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 23:58
با سلام،
دوستان عزیز،
من نه رو مالم نه رو پول،
50 - 50
فقط حواستون باشه،
یهو فکر نکنید که افسار دلار یا طلا از دستشون در رفته،
نیان مالدارتون کنن،
احساس کردین سود خوبی داشتین رد کنین بره،
کنترل دست بازار سازه،
هر چی بخواد همون میشه،
[ با تحليل خود معامله كنيد ]

3 1

ماكان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 01:44
خداحافظی دو شرکت بزرگ کشتیرانی با تنگه هرمز به دلیل ترس از حمله به نفتکشها
دو شرکت کشتیرانی DHT Holdings و Heidmar تا اطلاع ثانوی فعالیت‌های خود در خلیج فارس و تنگه هرمز را به حالت تعلیق در می‌آورند.

3 3

مزدك پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 01:21
# پس از مذاکره نکردن چه خواهدشد؟؟؟
مسئله اینست که همسایگان جنوبی با حمله به نفتکش ها قصد بردن پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل را دارند،
این برای بار دوم است در خلیج فارس چنین اتفاقی افتاده است،
مسلما امریکاو دوستانش پس از پاسخ منفی ایران برای مذاکره از فشار حداکثری بر ایران استفاده خواهد کرد، این فشار در ماه اینده پس از عمل نکردن ایران در برجام احتمالا شدت خواهدگرفت،

خواسته ایران برای مذاکره بازگشت امریکا به برجام میباشد،
که این برای ترامپ تقریبا مانند غلط کردن میباشد....
ایا ترامپ این غلط کردن را انجام خواهد داد؟؟؟
یا بدنبال بهانه برای جنگ خواهد گشت؟؟؟

4 1

كيمياگر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 01:08
درود بر جناب اردبيلي
بد نيست نگاهي به روند آبشده بندازيم در روز پنجشنبه 1398/3/23
آبشده فردایی:
- شروع معاملات 1,814,000
- کف معاملات 1,810,000
- سقف معاملات 1,872,000
- کلوز بازار 1,864,000

2 3

با خبر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 01:02
سلام جناب اردبيلي
----------
ترامپ بزرگترین هدفش را عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای اعلام کرده بود و مقام معظم رهبری هم صراحتا بر فتوای خودشون تاکید داشتند . شینزو ابه هم در گفتگو با رسانه های ژاپنی گفت: «پیام رییس جمهور آمریکا را که در سفر ژاپن به من داده بود به رهبر ایران رساندم. رهبر ایران در این دیدار به من گفتند که ایران به هیچ وجه قصد تولید، نگهداری و استفاده از سلاح هسته‌ای را ندارد».
آبه دیدار امروز خود با رهبرایران را گام بزرگی در راستای حفظ صلح و ثبات در منطقه توصیف کرد و افزود: «راه کاستن از تنش‌ها در منطقه راه بسیار دشواری است، اما برای حفظ صلح در منطقه و صلح و ثبات در جهان باید تمام تلاش خود را به کار گیریم»

1 2

طنز 1800 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:56
‍ مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه ۲۲ خردادماه در یک نشست خبری و در پاسخ به پرسشی درباره ایران و برجام، گفت: «ایران در مسیر نادرستی حرکت می‌کند و این را می توان در گزارش تازه آژانس بین المللی انرژی اتمی مشاهده کرد. آنها [ایران] چالشی برای صلح و امنیت بین المللی هستند و ما به این کارزار فشار حداکثری در ارتباط با برنامه هسته‌ای و اقدامات تروریستی و بدخواهانه آنها در سراسر منطقه ادامه خواهیم داد.» فوری مپئو: پرونده نقش ایران در حمله به نفتکش‌ها را به شورای امنیت می‌بریم

3 7

ساسان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:50
من امروز 429 فروختم ماكان عزيز هر چه بادا باد

4 3

ماكان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:45
من امروز تمام نقدینگیم را دادم طلا
دو مرحله خريد كردم ٧٠ درصد با في ٤٢١٣٠٠ و ٣٠ درصد هم با في ٤٢٦٠٠٠
اميدوارم از نوسانگيري سود و بهره لازم رو ببريم

4 3

مجيد اردبيلي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:38
درود بر شما جناب ميلاني
ممنون از لطف جنابعالي

4 3

ميلاني پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:35
زنده باد جناب اردبيلي اميدوارم حضورتان در سايت طلا پر رنگ تر از قبل باشد
طرفدار سر سخت تحليل جنابعالي هستيم

6 0

مجيد اردبيلي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:29
جناب كنكوري عقيده و نظر جنابعالي قابل احترام بنده مي باشد
موفق باشيد

4 7

کنکوری پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:26
‏شاید تلخ‌ترین جوک سیاسی-تاریخی قرن لقب بگیرد، وقتی تنها قربانی بمب اتم، میانجی و فرستاده تنها استفاده‌کننده از بمب اتم خواهد بود برای حل معضل اتمی کشوری که صلح‌آمیز بودن برنامه اتمی‌اش بارها تایید شده است!
موافقيد جناب اردبيلي؟

6 2

مجيد اردبيلي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:21
سپاس از اساتيد بزرگوار شاهين و خبر عزيز بابت نظرات با ارزشتان،
هر دو نظر قابل احترام،
پايدار باشيد

5 3

خبر/ پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:16
سلام و عرض ادب جناب اردبيلي/
به عقيده بنده تا زمانی که دلار بالای 13500 قرار دارد، تمامی مارکت ها میل به صعود خواهند داشت/
جسارت بنده رو ببخشيد استاد/
شاد باشيد/

9 4

شاهین 53 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:11
درود بر مجيد اردبيلي
به نظر بنده شنبه با توجه به اخبار امروز بازار با افزایش شروع میشه و با کاهش تمام میشه یک شنبه هم به علت تعطیلی بازار تقریبا رنج در قیمت 14 خواهیم داشت دوشنبه افزایش و تا آخر هفته دلار را روی کانال 15 خواهیم داشت
نظر شخصی

5 3

مجيد اردبيلي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:07
زنده باد جناب محصل،...

4 3

محصل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 00:04
حرف حساب زدی مجید جان!!

4 3

ییلاق میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 23:51
سلام اگه با این وضعیت سیاسی که داره پیش میره هفته آینده بازارطلاباز درجا بزنه بنده یکی قید این بازار راخواهم زد.سپاس

2 0

ميلاني میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 23:47
# ترامپ در توئیتی ضمن تقدیر از سفر آبه به ایران و دیدار او با رهبر انقلاب، گفت :
برای توافق با ایران هنوز زود است و نه ایرانی‌ها و نه آمریکایی‌ها آماده توافق نیستند.

2 5

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 23:24
اینطور که من شنیدم قراره سرمایه چند هزار میلیاردی وارد خرید ملک در شرق تهران بشه خیلی ها بدهکار هستند و میشه ازشون مفت خرید هر کی پول داشت دریغ نکنه که سود خوبی خواهد داشت فقط مراقب خرید باشید ممکنه خونه بخرید متری 15 هم نمی ارزه

8 2

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 22:31
این کف ها که گفته شد محکم هست
هر چند اخر وقت 1830 و حتی 1840 هم کف تعیین شد ولی کف مستحکم همان 1820 هست که باید شنبه در مورد کف های بعد بیشتر تحلیل کرد
ضمن اینکه برخی از اماتورها امروز صبح فروختند

5 4

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 22:28
با سلام در مورد روند شنبه بگم فعلا حرفه ای ها در بازار ماندند و خروج نزدند
کف برای سکه 4550 و برای آبشده 1820 تعیین شد
شنبه باز با بررسی بازار اگر وقت شد تحلیل ارایه می دهم
امروز به گوشم رسید در شهریور انتها یا ابتدا ی ان مشخص نیست ولی در این زمان بازار مسکن (در تهران) یه تکانی می خوره محض اطلاع بدانید که دلال ها تک خوری نکنند

0 9

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 21:33
حرکت اونس جهانی در هفته آینده به سمت ۱۳۱۷ دلار خواهد بود

4 7

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 21:25
برای صاحبان سرمایه های سنگین بهترین جا سرمایه گذاری در بخش ملک ومسکن در مناطق در حال پیشرفت است چون بازدهی بسیار خوبی دارد

2 9

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 21:02
احتمال رسیدن مجدد آبشده به سطح ۱۸۲۰ بسیار زیاد است

2 8

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 21:11
دلیل دارم چون بازار دستوریست

6 3

اقتصاد ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 20:00
کسانی که با این سیگنال در تاریخ 19 نوزدهم خرداد ؛ از روی 1760 خرید زدند ؛ جا مانده و عقب مانده از بازار نیستن ؛ قبلا اشاره کرده بودم که این بازار رحم نداره ؛ دیر بجنبید ؛ و منتظر قصه گویی و اراجیفه وقت تلف کن دیگران بمانید هزار تا رکب بهتون میزنه این بازار ؛
10  3 
ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﯿﮕﻪ :
ﺗﺎﺭﯾﺦ: 1398/03/19 ﺳﺎﻋﺖ
16:56
ﺩﻻﺭ ﻧﻘﺪﯼ ﺗﺎ 12700 ﺟﺎﯼ ﺭﯾﺰﺵ
ﺩﺍﺭﻩ ؛ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﻌﯿﺪ ﺑﻨﻈﺮ
ﻣﯿﺮﺳﻪ؛ ﺧﺎﻧﮕﯿﻬﺎ ﻭ ﺧﺎﻟﯽ ﻓﺮﻭﺷﻬﺎ ؛
ﺍﺯ 1760 ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮ ﺍﻭﻣﺪ
ﺁﺑﺸﺪﻩ ﺭﻭ ﯾﻮﺍﺵ ﯾﻮﺍﺵ ﺑﺎ ﺧﺮﯾﺪ ﭘﻠﻪ
ﺍﯼ ﺯﯾﺮﺷﻮ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﯿﯿﺪ ؛
ﭘﺎﺳﺦ

11 4

اقتصاد ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 19:46
این افزایش امروز ؛ ؛ قبلا در تاریخ 16 شانزدهم خرداد ؛ پیش بینی شده بود ؛ امیدوارم به حرفم رسیده باشید که تا جام زهر را مدیران و رجال ایران بطور اساسی سر نکشند ؛ وضعیت اقتصادی ایران هر روز بدتر از قبل پیش میره ؛ امیدوارم هر چه زودتر ختم به خیر بشه ؛ من آینده ی جالبی رو برای سرنوشت ایران و ایرانی نمیبینم
؛ از امروز سهم سرمایه گذاری روی طلا و ارز به نسبت ماه و سال قبل و حتی به نسبت سبد های سرمایه گذاریهای دیگه مثل مسکن و ملک ؛ بورس ؛ سپرده بانکی ؛ سنگین تر میشه
8  4 
ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﯿﮕﻪ :
ﺗﺎﺭﯾﺦ: 1398/03/16 ﺳﺎﻋﺖ
16:10
ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻗﺒﻼ ﻭ ﺍﺯ ﻗﯿﻤﺖ ﻫﺎﯼ
ﺑﺎﻻ ﺗﺮ ﺧﺮﯾﺪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ
ﺍﯼ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍﻩ ﺑﺪﻧﺪ ﻭ ﺯﯾﺎﺩ ﻫﻢ
ﻃﻮﻝ ﻧﻤﯿﮑﺸﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻃﻼ ﺑﺎﯾﺪ
ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺟﻬﺖ ﺑﺪﻩ ﻭ ﺑﺎ ﻭﺍﮔﺮﺍﯾﯽ ﺑﻪ
ﺳﻤﺖ ﺑﺎﻻ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﻨﻪ ؛ﭼﻮﻥ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ
ﺑﻪ ﻣﺤﺪﻭﺩﻩ ﺀ ﺍﺷﺒﺎﻉ ﻓﺮﻭﺵ
ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﻢ؛ ﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﻫﻢ ﺑﺤﺜﯽ
ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻫﺶ ﻧﺮﺥ ﻃﻼ ﺩﺍﺭﯾﻢ؛
ﻧﻈﺮﻣﺎﻥ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﺎﻫﺶ ﺍﺯ
ﻧﻮﻉ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﯼ ﺍﺻﻼﺡ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻫﺴﺖ ﻭ
ﻓﻌﻼ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩﯼ ﺑﻪ ﺭﯾﺰﺵ ﺷﺎﺭﭖ ﻭ
ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻻﺭ ﻭ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻟﺶ
ﺁﺑﺸﺪﻩ ﻭ ﺳﮑﻪ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ؛ ﻭ ﯾﻘﯿﻨﺎ ﺍﯾﻦ
ﺗﺰﺭﯾﻖ ﺍﺭﺯ ﮐﻪ ﺻﺮﺍﻓﯽ ﻣﻠﯽ ﺑﻪ ﮐﻒ
ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺩﺭ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻏﯿﺮﻩ ﺗﻌﻄﯿﻞ
ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﻭ ﻣﯿﺪﻩ ﺯﯾﺎﺩ ﺩﻭﺍﻡ
ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ؛ ﺍﮔﺮﭼﻪ ﺑﺨﺸﯽ ﺍﺯ
ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻫﺶ ﺩﻻﺭ ﻭ ﻃﻼ ﻫﻢ
ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻩ ﺑﻪ ﺟﻮ ﺯﺩﮔﯽ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ
ﻫﯿﺠﺎﻧﯽ ﺧﺎﻧﮕﯿﻬﺎ ﻭ ﺁﻣﺎﺗﻮﺭﻫﺎ ؛ ﻭﻟﯽ
ﻏﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﮐﺎﺕ
ﮐﺎﻫﺸﯽ ؛ ﻧﯿﺮﻧﮓ ﻭ ﺭﮐﺐ ﺯﺩﻥ
ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ

4 4

کارمند1 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 20:40
دمتون گرم

1 8

نیلوفر79 میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 19:38
چه تحلیلهایی دمتون شرم

5 12

Leon میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 19:21
الفردو . مبصر . استاد اعظم ۲ . همه برای یکنفر هست فحش می دهند لایک می گیرند تابلو

4 5

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 19:38
بیست عدد کاربر برای یکنفر هست لایک و دیس لایک ها زیاد از طرف یک گوساله استاد اعظم ۲ هست خودش در گذشته بمن گفتش

3 5

Larijani میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 18:38
سلام خدمت همه اعضا و صاحبنظران محترم... بتازکی وارد سایت شدم ولی خیلی,وقته مطالب رو دنبال میکنم
تحلیلهای استاد اعظم بسیار عالی,و جالب هستن
اما سوال... از شنبه بازار چطوریه؟

19 8

الفردو میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 18:31
اين leon ايراني نيست از زير بوته بيرون اومده بوزينه پست فطرت....

1 0

شینتیل خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 05:04
لئون عموجون مگه شامپانزه ( شمپانزه ) غیر افریقایی هم داریم؟

4 7

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 18:45
من لیون اسکات کندی به تو بردم شمپانزه افریقایی

3 7

Leon میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 18:22
به نقل از اردبیلی کوچولو : گفتمش فروش بزنید

5 5

Leon میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 18:17
باز تو پیدات شد میخوای ببافومت

3 5

کارمند1 میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 17:49
استاد بزرگوار کلی گویی نکن. راست میگی تحلیل کن بازارو. فک میکنی شنبه بازارساز بازهم ورود و تزریق داشته باشه؟

24 7

الفردو میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 17:47
هر كس با نام كاربري leon كامنت ميزاره از سگ پست تره، *******

4 6

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 18:19
ست تویی شومپز

12 6

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 17:40
نوش جون همتون . اون دوست عزیز هم که معادلاتشون به هم ریخته احتیاجی به حرس خوردن نداره عزیزم اب بریز اونجایی که میسوزه با افزایش ها و کاهش ها در بازار سکه و ارز و طلا کاری ندارم در مورد ملک نظر داده که من بهش میگم متری 5 تومن هم تو اون منطقه برای شهریور و مهر زیاده خیلی زیاده کارمون تازه شروع شده.

4 6

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 18:31
بع بع جمال دلربات عشقه

15 3

بیکا میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 17:30
مذاکره ای در کار نبوده که مقام رهبری بخواد رد کنه یا نکنه..اینکه هر چیزی که داری و نداری بیا بده تا بزارم با فلاکت و حقارت زنده بمونی که نشد پیشنهاد..الان دلار و سکه تابع اتفاقات پیش رو هست ..روند صعودی بوده و هست و فقط بانک مرکزی زرنگی کرد و قبلش جیب مردم و دلالا و معامله گرا رو خالی کرد و همرو فروشنده کرد و بازار رو تو کف خالی کرد و دلار و طلا ها رو مفت جمع کرد

2 1

سید... پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 19:20
آفرین کاملا درسته...

15 3

مبصر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 17:06
به مجيد اردبيلي پيام دادم روند مارکت ها پس از جواب منفی دادن به نخست وزیر ژاپن رو بفرماييد:
استاد پيام داد؛
شیزو آبه واقعا برای میانجیگری میان ایران و امریکا پاپیش گذاشته بود، ولی امروز بسیارقاطع جواب منفی شنید، از قبل تقریبا مشخص بود ،که ایران به این دعوت پاسخ مثبت نخواهد داد، تمام مارکت ها به امید مذاکره در این ده روز در روند اصلاحی قرار داشتند، ولیکن دیروز و امروز این امید پایان یافت،
از امروز دوباره در روندی هستیم که مارکت ها تمایل به افزایش دارند، و چماق شینرو ابه دیگر برای کنترل مارکت ها وجود ندارد،
تنها ابزار باقیمانده برای کنترل بازار متشکل ارزی میباشد،
که هر ازچندگاهی با اعلام بکارش دوباره جلوی صعودهای شارپی گرفته خواهد شد.

17 4

الفردو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 17:31
زبون بسته ( leon ) باز تو پيدات شد
چي داري هارت و پورت ميكني
بي شرف مثل كفتار ميمونه

6 7

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 17:24
مجید اردبیلی خودش لال هست مجبوریم ما براش ویس بدیم
مجید اردبیلی گفت فروش بزنید

6 5

شصت و چهار میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:26
با خبر چی می گی هی ور می زنی خود خبرگزاری های خارجی گفتند که کشتی ها مربوط به ژاپن بودن .معلومه که داری تو زمین دشمن بازی می کنی

10 9

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:22
جناب استاد اعظم سلام.
سپاس که همواره در کنار ما هستید.
کاربران این سایت بر اساس آدرس یابی طلایی به اینجا آمده اند و اغلب آماتور یا نیمه حرفه ای و با سرمایه های متوسط هستند...
بنابراین خواهش داریم که سهم تحلیل های طلاییتون بیشتر از مسکن باشه تا ما حداکثر استفاده را ببریم.
سپاس

3 5

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:41
دوستان عزیز نیاز به توضیحه که بسیاری دیگر از دوستان هم اساتید امثال بنده هستند و حرفه ای ..... اما آنها معمولا از طلا تحلیل دارند و مخاطب اینجانب نمی باشند.
از همگی آنان نیز سپاسگزارم.

9 5

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:15
دو سه روز پیش خطاب به شینتیل خان گفتم " بازار مال فروشان را مجازات خواهد کرد "

1 0

شینتیل خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/24 ساعت 03:45
با سلام
شینتیل خان که قشنگ را رو نشون داد. اگه برگردید میبینید که وقتی همه نظرشون مثبت و مذاکره مذاکره میکردند شینیل خان بود که میگفت دل به مذاکره نبندید مالتون رو دودستی بچشبید.
این شینتیل خان رو دست کم نگیرید.

10 1

Molti milyarder میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:13
درود بر دوستان
همان طور که میدانید
امریکا با کره شمالی هم می خواست مذاکره کنه..
امریکا با ایرا ن هم مخواد مذاکره کنه...
نتیجه همونه.. ایران تسلیم شیطان بزرگ نمیشه
وتا پایان دور اول ترامپ صبر خواهد کرد واز هر فرصتی برای فرصت سوزی بهره خواهد برد

8 5

سيمين میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:11
این قیمتهای آب شده تا شنبه خیلی هارو بازم بیچاره میکنه.
قبلا آقا مجيد اردبيلي در باره نوسانات و زلزله 9 ريشتري و سونامي هشدار داده بود اما افسوس جدي نگرفتيم

1 2

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 17:28
منظورت چیه؟

2 2

ميلاني پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:19
خاك بر سرمون شد، بدبخت شديم رفت، 30 ميليون ضرر تو 2 روز،،،،

7 3

کهنه کار میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:06
جنگ نفت کش ها آغاز شد. خدایا در این شرایط سخت به مردم سرزمینم رحم کن...

4 1

M. Ozil میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:06
پاسخ قاطع رهبر انقلاب به ترامپ
روایت تصویری از پیامی که به مقصد نرسید!
تصاویر منتشر شده از دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب، روایتگر سرنوشت پیامی است که به مقصد خود نرسید.
نخست وزیر ژاپن در ابتدای این دیدار خطاب به مقام معظم رهبری گفته است: من قصد دارم پیام رئیس جمهور آمریکا را به جنابعالی برسانم و رهبر انقلاب نیز خطاب به نخست وزیر ژاپن می‌گویند: من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.
برخی این تحلیل را ارائه کردند که نامه موجود در تصاویر دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب همان پیامی است که شینزو آبه از طرف ترامپ آورده و حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز آن را نپذیرفته است.

4 1

طنز 1800 میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:03
تا خالی فروشها مالشون رو بالاي۱۹۲۰ نبندند این مظنه شل نمیشه

11 3

انقراض طلا میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:01
آقا اگه این خبرها صحت داشته باشه من احتمال جنگ رو بعید نمی‌دونم.
اوضاع بسیار خطرناک و پیچیده شده.
ترامپ هم با خیال آسوده و اینکه من تمام تلاشم رو برای مذاکره کردم ولی طرف مقابل جواب نداد دست بالا برای حمله نظامی رو خواهد داشت.

6 3

D-buyer پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:10
انفجار دو کشتی نفتکش به نظرتون مشکوک نیست؟ اینبار با منطق جور در نمیاد که مثلا ایران بخواد چنین کاری کرده باشه اونم در چند مایلی مرزهای خودش و تا این حد تابلو. مطمئنا" یه کشور عربی داره از آب گل آلود ماهی میگیره. اونا که ضرر نمیکنن بیمه خسارتها رو پرداخت می کنه و تقصیرها میوفته گردن ایران.

1 4

قاسم روشن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:05
والا ونک و پارک وی آماده باش نظامیه!

1 2

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:59
#فوری
سومين نفتكش مورد هدف اژدر قرار گرفت/
المنار در خبري فوري به نقل از رويترز گزارش داد يك نفتكش نزديك ساحل الفجيره هدف اژدر قرار گرفت//
اين در حالي است كه دو نفتكش در درياي عمان همچنان در آتش مي‌سوزند///

7 3

ماكان میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:56
دوستان من فقط از صبح منتظر رد مذاکره از طرف رهبر بودم . پاسخ رهبر به آبه خیلی تند و غیر منتظره بود.
ولی خبر انفجار دوکشتی واقعا بهت آور بود. هنوز بازار از شوک اون خارج نشده.
دوستان دلار ۱۲ و ۱۱ چند بار توسط دوستان گفته شد ؛
دلار زیر ۱۳ نمی‌مونه....
الان هم که آب پاکی رو ریختن رو دست همه.....

7 3

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:53
در مورد اینکه سکه امروز تا چه قیمتی بالا میره در بهترین شرایط 4800 فعلا بیشتر از برای امروز ممکن نیست چون بورس گواهی سپرده با مارژ 5 درصد مثبت روز شنیه میشه 4810 که اختلافش با بازار میشه قیمت 4750 تا 4800 باید دید شنبه چی میشه
اگر ابشده 1880 رو بزنه 1850 کف میشه

8 0

قاسم روشن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:59
استاد واقعیتش اینه اغلب کاربران این سایت خانگی و میان مدت کار هستند و بعیارتی معامله در این مارکت شغل دم آنها محسوب میشه. لطفا در نظراتتون این مورد رو اعمال کنید (یعنی توجه بیشتر به میان مدت کارها).
در خصوص ملک اغلب نظر شخصیم رو قبلا هم گفتم بنظرم عموم مردم نمیتونن واردش بشن چون واقعا توان خریدش ندارن. برای مثال زمینی که در شهرستان دو هفته پیش دویست تومن بود الان شده دویست و چهل ولی هنوز فروخته نشده.

2 1

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:52
هم‌زمان با سفر شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن به تهران، چند کانال/وبسایت وابسته به دلالان #خبرجعلی را با منبع واشینگتن‌پست منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه امریکا به "شینزو آبه" گفته که حاضر است در قبال آغاز مذاکرات با جمهوری اسلامی امتیازاتی چون مجوز فروش دوباره نفت و توقف تحریم خودروسازی را به این رژیم بدهد.
این خبر که در کانال‌ها و وبسایت‌هایی چون انتخاب، اسپوتنیک روسیه، خبر فوری، اصلاحات‌نیوز، و اخبار موثق منتشر شده، اساسا در واشینگتن‌پست وجود خارجی ندارد و کذب محض است.

1 5

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:50
احتمال دخالت واشنگتن در حادثه دریای عمان
اگرچه هنوز برای قضاوت نهایی در مورد عوامل حمله به دو نفت کش غول پیکر در دریای عمان قدری زود است و باید بررسیهای بیشتر و دقیق تری صورت بگیرد اما دلایل متعددی وجود دارد که می تواند انگشت اتهام را در این رخداد به سمت شَرّ مطلق در جهان یعنی ایالات متحده آمریکا و متحدان منطقه ایش متمایل سازد.
تغییر زمین بازی برای توجیه اقدامات غیر قانونی مانند خروج از برجام واعمال تحریمهای فراسرزمینی علیه ایران در کنار ایجاد زمینه جدید برای جبران ناکامی در پیگیری پرونده فجیره در شورای امنیت از سوی متحدان منطقه ای واشنگتن انگیزه های بسیار مهمی است که می تواند توجیه کننده اقداماتی از این دست باشد/نورنیوز

1 3

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:49
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر ژاپن:
ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم
با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد
آمریکا زیر یک توافق قطعی زد کدام عاقلی دوباره در همان موضوع با او مذاکره می‌کند؟
ترامپ بعد از بازگشت از ژاپن، پتروشیمی ایران را تحریم کرد آیا این پیام صداقت است؟

8 5

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:49
با سلام
دوستان فعلا تنها یوزر محصل مورد تایید بنده هست سایر یوزرها رو نمی شناسم و تحلیلی که بتونه نظر من رو جلب کنه ندیدم
1830 چطوره برای کف ابشده اشکال نداره 1830 شد کف ابشده چون 1830 رو خیلی دوست دارید
فقط تو کوتاه مدت خرید و فروش کنید به سود معقول رسیدید بفروشید و باز در روندهای افزایشی بخرید همه سرمیه خود را یکجا نخرید همیشه برای نوسانها هم طلا داشته باشید هم پول نقد اگر کسی صبح 1830 خریده بود الان 1850 میتونست بفروشه
در مورد روند شنبه هم اخر وقت نظر می دم
در مورد مسکن هم غیر از تهران و شیراز سایر جاها بی اطلاع هستم
اگر کسی در این مورد سوال داشت در خدمتم فقط بدانید نقدینگی وارد مسکن شده مخصوصا واحد ها نیمه کاره که دلالان هر چی هست را خریده و میخرند

1 2

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:47
آتش زدن دو کشتی نفتی در دریای عمان
" به دنبال آتش گرفتن کشتی‌ها، نیروهای ناوهای آمریکایی سرنشین و خدمه کشتی‌ها را تخلیه کردند و به کسی آسیب نرسید.
کشتی‌ها از امارات بارگیری کرده بودند که مقصد یکی از کشتی‌ها تایوان و دیگری سنگاپور بوده است
(ادعای ژاپنی بودن کشتی‌ها توسط ایران دروغ بوده است).
متهم اصلی حمله به کشتی‌ها، ایران است
ایران یک کشور نامشخص را عامل حمله می‌داند.
تحقیقات وسیعی برای روشن شدن جزئیات حادثه آغاز شده است.
رئیس جمهور ایران پیش‌تر تهدید کرده بود که اگر ما نفت صادر نکنیم، اجازه نخواهیم داد نفتی از خلیج فارس صادر شود.
ظریف وزیر خارجه ایران،
کشور امارات را اسرائیل دوم خوانده است!

1 2

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:43
ترامپ:
خوب است به توافقی با تهران دست بیابیم
تازه ترين ادعاهاى رئیس‌جمهور آمریکا:
زمانی که من رئیس‌جمهور شدم، از توافق هسته‌ای بیرون آمدم و حال ایران با مشکلاتی مواجه شده است.
ما صادرات نفت و آهن آن‌ها را محدود کرده‌ایم.
ایران راه رهایی از تحریم‌ها را بلد است، ایران خیلی خوب می‌داند که باید چه‌کار کند اما انجام آن‌ها خودداری می‌کند.
از زمان خروجمان از توافق، ایران دیگر همانند قبل نیست و مایلیم که با این کشور به توافقی دست یابیم.
اگر به توافقی با ایران دست یابیم، بسیار خوب خواهد شد اما اگر به توافق نیز نرسیم، بازهم خوب است.

2 3

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:41
الاخبار: مأموریت دشوار آبه در تهران: آتش بس به جای مذاکره؟
مأموریت آبه در تهران دشوار است؛ چرا که آمریکا به تازگی تحریمهای بخش پتروشیمی ایران را اعمال کرده است و این بدان معناست که واشنگتن هنوز از سیاست شدیدترین فشارها علیه ایران دست نکشیده است .

1 2

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:40
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد
دو فرد و یک شرکت مستقر در عراق به دلیل «ارتباط با ایران» در فهرست تحریم‌های دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی (اوفک) از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه قرار گرفته‌اند.

1 2

با خبر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:37
حادثه ای مشكوك همزمان با ديدار آبه با رهبر انقلاب/
پای «تيم بی» در ميان است؟
تحلیل جماران از حادثه امروز در دریای عمان: همزمان با آغاز ملاقات نخست وزير ژاپن با رهبر انقلاب در صبح امروز، واقعه ای مشكوك در دريای عمان خبرهای سفر آبه به تهران را تحت الشعاع خود قرار داد
ابعاد حادثه انفجار دو نفتكش در دريای عمان و علت حادثه، هنوز روشن نشده است اما وقوع اين حادثه ساعاتی پس از تأكيد رييس جمهوری اسلامی ايران بر خودداری كشورمان از آغاز جنگ در منطقه، شك برانگيز است
نكته قابل توجه در اين زمينه آن است كه وزير امور خارجه كشورمان نيز بارها طی مصاحبه با رسانه های غربی، نسبت به خرابكاری «تيم بی» و جنگ افروزی آنان هشدار داده بود

9 5

محصل میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:31
در نبود این یکی دو روزه کاربر عزیز جناب استاد اعظم، سعی کردم بتونم تا حدودی مانع ضرر برخی دوستانی بشم که در قیمتهای بالا خرید داشتند و احیاناً تحت فشار قرار گرفته و یا شک فروش در قیمتهای به مراتب خیلی پایین تر داشتند!! امیدوارم اثرگذار بوده باشه و لو اندک!!
از اینجا به بعد با توجه به حضور استاد اعظم عزیز، سعی میکنیم که به اتفاق از نظرات ایشون بهره ببریم!!

6 1

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:27
ابشده کف 1820 را محکم ساخت

2 3

Kami_90 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:54
من خرید بالا دارم دست نگه دارم برای فروش یا به ضرر کم بفروشم ممنون میشم جوابم رو بدین

3 1

قاسم روشن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:34
بنظرتون یه پله خرید هم بزنیم؟ میشه گفت آخرین پله ریالم هست.

5 0

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:29
الان شد 1825 کف محکم

2 12

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:12
امیدوارم هر چی خیر و خوبی است اول برای جمیع مردم ایران و دوم برای اعضا محترم سایت اتفاق بیفته راستش من همانطور که قبلا گفتم ۷۰ مال و۳۰درصد نقد هستم البته خرید من یک و خورده ای بوده هنوز هم فکر میکنم سیاست خیلی پیچیده ست وطرفین برای گرفتن امتیاز بیشتر نقش پلیس خوب و بد رو بازی میکنند امروز دو ابر نفتکش امارات و عربستان هم هدف اژدرقرار گرفت و در حال سوختن است که یکی غرق شده دوستان اگر بالای ۴میلیون خرید دارید بفروشید توافق سرانجام حاصل خواهد شد

7 3

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:11
با سلام
بنده صبح ها کار و زندگی دارم و نیستم قبلا گفتم 1830 رو زد بخرید
ابشده کف بسیار مستحکم بین 1800 تا 1810 را فعلا ساخت و سکه هم4500 تا 4530 کف محکم شد
(((((شهریور یا مهر امسال مسکن به شدت بالا میره )))))))
هر کسی قصد خرید داشت منطقه 13 و 14 تهران (مخصوصا 14 حوالی نبرد شمالی) دلیل ان هم حاشیه سود بیشتر نسبت به سایر مناطق تهران با توجه به لوکس بودن ان هست
فعلا غرب و شمال تهران سرمایه گذاری نکنید چون قیمتهای ان مناطق سقفش پرشده است بهترین واحد هم متراژ بین 90 تا 120 متر کمتر از 5 سال ساخت و ترجیحا تک واحدی فول امکانات می باشد
در شیراز هم ستار خان و عفیف اباد برای سرمایه گذاری خوب هست

13 1

M. Ozil میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:08
✔ *دو کشور به نام ایران وجود دارد!*
*کشور ایران A :*
بیشتر جمعیت این کشور، یک عده‌ای هستند که برای آن‌ها دلار ۳۹۰۰ الی ۴۲۰۰ تومان است!
اقتصاد همیشه برای اینها رونق دارد!
آمریکا در این کشور هیچ غلطی نمی‌تواند بکند,تحریم اثر ندارد و پول نفت بیش از آن چیزی که قول داده شده بود سر سفره هایشان است!
مردمان این کشور خودروی ملی ندارند و تمامی خودروهای آن‌ها فیمتهای میلیاردی و ساخت اروپا و آمریکا است!
قانون اساسی دارند و تنها مردم این کشور هستند که با کارت ملی مخصوص از مزایای قانون اساسی استفاده می‌کنند!
همه آنها قصردارو کاخ نشین هستند!
ژنهای مردم این کشور از نوع خوب و مرغوب بوده و همگی گرین کارت آمریکایی و تابعیت اروپایی دارند و هیچ تحربمی شامل حالشان نمیشود
بیکار هم باشند، باز پس‌انداز دارند!
بستنی ۳۵۰هزارتومانی با پودر طلا تناول میکنند و پرس کباب یک میلیون تومانی سفارش میدهند
کلاً این کشور پر از گل و بلبل است و به همین علت معروف به کشور گل و بلبل است!
قوانین راهنمایی و رانندگی برای این افراد مفهومی ندارد و به صورت خط‌های BRT تمام مشکلات ترافیکی آن‌ها توسط ماشین‌های خودشان برطرف می‌شود!
هم آب دارند و هم هوا دارند و هم گاز...
هم زمین و آسمان دارند هم دریا و کوه
انرژی اتمی هم حق مسلم آنهاست! چون ۲۴ ساعته برق دارند و مشکلی از بابت گرمی هوا هم ندارند!
انقدر منابع طبیعی غنی دارند که حتی صادر هم می‌کنند!
رفاه این مردم، رفتن به کشور آمریکا ، اروپا و كانادا است و تفریح آنها گرفتن ویزای شینگن!
*کشور ایران B :*
بیشتر جمعیت این کشور، کارمند و کارگر و راننده تاکسی و آژانس و اسنپ و تپسی و پیک و کارشناس و بیسواد و کودکان کار و زنان بی سرپرست و کارتن خواب و زباله گرد و دیپلمه و آهنگر و نجار و فروشنده و خریدار و کشاورز، معلم و استاد دانشگاه و دانشجو هستند.
دلار در این کشور از ۱۳,۰۰۰ الی ۱۶,۰۰۰ تومان به‌فروش می‌رسد!
همه آنها از بیرون تحریم و در داخل کشور فیلتر هستند!
همه آنها پول زیادی را برای برق و گاز و سوخت پرداخت می کنند!
همه آنها با بحران آب دست و پنجه نرم می‌کنند!
همیشه در صف مرغ و گوشت و پیاز و.... درگیر میباشند
بیشتر آنها خانه ندارند!
بایستی کلی مالیات پرداخت کنند تنها در قبال آسفالت یک بزرگراه!
به تمام کشورهای فقیر ناخواسته کمک می‌کنند و تازه از همان کشورها فحش هم می‌شنوند!
به دلیل اینکه چهره‌های آنها فیلتر است، تلویزیون ملی ندارند که چهره‌های ترک‌خورده آنها را به نمایش بگذارد!
گل در این کشور نیست و بلبلی هم در کار نیست!
آمریکا هم در این کشور همیشه در حال انجام غلط‌هایی است و هیچ‌کس جرأت حرف زدن را ندارد!
خودروی ملی بدون استاندارد دارند و مجبور هستند از آنها استفاده کنند!
موقع پرداخت الکترونیکی مالیات، بایستی آنتی‌ویروس و فایروال را خاموش کنند و با ویندوز قدیمی به سختی بعد از صدها بار امتحان، اظهارنامه خودشان را پر کنند!
بیشترشان در حوادث رانندگی یا سیل یا زلزله کشته میشوند
رفاه این مردم، خوردن نان شب است!
در آخر :
من در کشور ایران B زندگی می‌کنم و دوست دارم ویزای کشور ایران A را داشته باشم تا ببینم فرق کشور خودم رو با کشوری که اینقدر ازش خوب تعریف می‌کنند در چیست!
مطابق قانون حاکم بر جهان علت رفاه و امکانات مطلق ایران A جمعیت کم و معادن و ثروتهای زیاد هستش و این کشور ازجمله کشورهای دنیاست که ویزا به هیچ خارجی نمیده ......

4 1

Assal پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 15:13
آی گل گفتی ....

6 4

محصل میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 14:00
خداوکیلی این سامورایی ملیجک!! اگه یه دست کیمونو و چند مثقال تخمه ژاپنی با خودش آورده بود!! شرف داشت به آوردن اراجیف اون ملعون قمارباز کثیف!!

6 1

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 13:53
پیام نخست وزیر ژاپن و پاسخ حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای؛
آبه: حامل پیام رئیس‌جمهور آمریکا برای شما هستم/ رهبر انقلاب: ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم و با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم/ آبه: آمریکایی‌ها قصدی برای تغییر رژیم در ایران ندارند/ رهبر انقلاب: چهل سال تلاش کردند و نتوانستند، حالا هم نمی‌توانند.

9 1

۰۰ میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 13:32
من که با جمع بندی که از نظرات داشتم صبحی خرید زدم

2 7

نیلوفر79 میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 13:18
اگر درخانه کس است یک حرف بس است

4 4

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 13:47
ها ای که گفتی یعنی چه اححح

1 0

ددی میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 13:03
سلام واحترام
استاد اعظم لطفا بنده ودوستان را در مورد خرید راهنمایی کنید منتظریم
سپاس گذارم

4 0

بانوی آماتور میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 12:58
بیانیه مشترک آلمان و امارات در خصوص «ایران» / آمریکا: فروش سلاح به عربستان پیامی برای ایران است! / حمله به دو نفتکش دیگر /
افزایش خرید طلای جهانی و داخلی/
--------------------------------------------------------------------
الان 1830
به گمونم مدتی باید اینجا بمونه تا تثبیت بشه ( 2 - 3 ساعت ) و بعد بخرید... نمیدونم فک کنم......

5 3

واویلا میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 12:43
چرا هر موقع نظر استاد اعظم رو واسه کمک فکری میخوایم جواب نمیدن و همیشه تو اوج قیمتها میان نظر میدن

3 4

روپولی میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 12:42
استاد830روردکردوقت خریده یانه؟لطفانظربدید

3 6

ییلاق میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 12:41
شنبه تزریق جهت کنترل بازار انجام می شود.

3 1

واویلا میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 12:39
استاد اعظم لطفا راهنمایی کنید

6 2

Leon میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 12:16
استاد اعظم لطفا کمک کنید

7 3

++ میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 12:13
فقط خرید جانمونید

0 1

ییلاق میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 12:10
سلام کسی ازنتیجه دیدارآبه با رهبری خبری داره؟

2 0

تهرانی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 13:31
♦️رهبر معظم انقلاب:ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با نخست وزیر ژاپن:

4 2

روپولی میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 10:24
سلام استاداعظم نظرتون چیه؟لطفاراهنمایی بفرمایید

2 2

روپولی میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 10:23
سلام استاداعظم نظرتون چیه؟لطفاراهنمایی بفرمایید

18 3

مبصر میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 09:51
ديشب پيام دادم به مجيد اردبيلي:
استاد تحليل جديدتون رو بفرماييد:
استاد پيام داد؛
[ دو خبر منفی برای صعود ]
پنج شنبه احتمالا تمامی مارکت ها با گپ مثبت اغاز خواهد شد..
در بازار غیررسمی مارکتها صعودی شدند، علت هم بسیار مشخص و واضح میباشد
خبر تاخیر در راه اندازی متشکل ارزی، و بی محتوا بودن سخنان نخست وزیر ژاپن و جناب روحانی،فعلا ترمز اصلاح را کشید،
و همه مارکت ها را در شرایط صعود قرار داد،

4 3

خبر/ پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 11:08
سلام و عرض ادب خدمت جناب مبصر و استاد بزرگوار مجيد اردبيلي/
صرافی دو روزه داره کاملا بر عکس بازار عمل میکنه/
دیروز که نرخ صرافی بالاتر از بازار بود وباید کاهش میداد این کار رو انجام نداد وباعث افزایش بازار شد و امروز هم که 300 زیر بازار هست تغییر نداد خیلی احتیاط كنيد/
شاد باشيد/

3 3

طنز 1800 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 10:56
واکنش آمریکا به دیدار نخست‌وزیر ژاپن و رئیس‌جمهور ایران
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
از تلاش‌های «آبه شینزو»، نخست‌وزیر ژاپن برای کاستن از تنش‌ها میان واشنگتن و تهران حمایت می‌کنیم.
هر کاری که جامعه بین‌المللی بتواند برای جلوگیری از اقدامات ایران در جهت تشدید تنش‌ها انجام دهد پیامی است که امیدواریم متحدان ما آن را ارسال کند/فارس

1 4

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 10:07
اره امروز صبح به من هم گفت ایول

5 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 07:16
سلام،،،خدمت دوست عزیز جناب بی طرف،،،،،فکر میکنم برای بار چند دهم هست که گفتم ۷۰۰ دادم سکه و طلای ۵۰۵۰وطلای ۱۹۱۰...خب اشتباه کردم توی ضرر پایین نفروختم و با قیمت پایین تر بخرم میانگین بگیرم،،،،،الان هم ریالی برای خرید یک گرم طلا ندارم،،،،،،فقط باید بگویم خدا را شکر که در همین سایت که اینقدر مسخره بازی در می آوریم دوست عزیزو گرامی صبر کردن در معامله رایادم داد،،،،،،حال به نظر شما الان نزدیک ۳۵ روز من روی ضرر نیستم؟.وباز هم ممنون از دلسوزیتان...و هرکه خربزه میخوره پای لرزش هم مییشینه ،،،من نیز قادر به نشستم پای لرز این خربزه خوردن هستم،،،اما وقتی با نظرهای خوب دوستانی مثل شما چرا سایت را توسط افرادی غیر به سایت خنده و مسخره تبدیل کنیم،،،،،،بخدا تو این سایت علاوه بر ما که حرفی میزنیم ،،خیلی افراد نیزبازدید میکنند،،، و کلام تا کلام ما بازی با سرمایه آنان هست،،،،متشکر

1 1

بانووو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 08:50
و کلام تا کلام ما بازی با سرمایه آنان هست

0 3

casra میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:41
راستی کسی از جناب همتی باادن پست ها و کامنتها یش خبری داره،،،،چرا الان نمی اید نظر د آینده بازار وسیاست بانک را بگوید؟.

5 2

بی طرف پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:45
جناب کسری اگر سرمایه در این بازا ر داری چرا صحبت از زیان میکنی ؟ هم میان مدت صعودیه .هم بلند مدت.

1 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:40
راستی کسی از جناب همتی باادن پست ها و کامنتها یش خبری داره،،،،چرا الان نمی اید نظر د آینده بازار وسیاست بانک را بگوید؟.

5 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:38
با سلام،،،خدمت همه ی هموطنان،،بویژه لئون ،،،جناب لئون من خواهش دارم،،،این سایت و نظرات را به مسخره نگیر،،،،قبلا هم گفتم در مرحله اول دور از خلق و خوی انسان میباشد،،،،،و اینکه افرادی که در سایت هستند مثل من و امثال من سرمایه در بازار داریم و مثل من در ضرریم و منتظر استفاده از راهنمایی عزیزان در سایت،،،،،پس لطفا دست بردار،،،،آیا تا الان از این کارها نتیجه گرفتی؟؟؟
فقط همه از جنابعالی نقد میکنند،،،،لطفا بس کن ،،،،

2 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:37
با سلام،،،خدمت همه ی هموطنان،،بویژه لئون ،،،جناب لئون من خواهش دارم،،،این سایت و نظرات را به مسخره نگیر،،،،قبلا هم گفتم در مرحله اول دور از خلق و خوی انسان میباشد،،،،،و اینکه افرادی که در سایت هستند مثل من و امثال من سرمایه در بازار داریم و مثل من در ضرریم و منتظر استفاده از راهنمایی عزیزان در سایت،،،،،پس لطفا دست بردار،،،،آیا تا الان از این کارها نتیجه گرفتی؟؟؟
فقط همه از جنابعالی نقد میکنند،،،،لطفا بس کن ،،،،

2 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:37
با سلام،،،خدمت همه ی هموطنان،،بویژه لئون ،،،جناب لئون من خواهش دارم،،،این سایت و نظرات را به مسخره نگیر،،،،قبلا هم گفتم در مرحله اول دور از خلق و خوی انسان میباشد،،،،،و اینکه افرادی که در سایت هستند مثل من و امثال من سرمایه در بازار داریم و مثل من در ضرریم و منتظر استفاده از راهنمایی عزیزان در سایت،،،،،پس لطفا دست بردار،،،،آیا تا الان از این کارها نتیجه گرفتی؟؟؟
فقط همه از جنابعالی نقد میکنند،،،،لطفا بس کن ،،،،

10 3

بی طرف پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:43
بزارید باشه.
هر درس و مشقی زنگ تفریح میخاد.
گاهی وقتی خودم خیلی خندم میگیره.
جناب لئون به هیچ صراطی مستقیم نیست.
حالا لیون گرامی یه مقدار حرف خوب بزن ببینیم بلدی ؟
یه جمله خوب بگو عمو ببینه .

2 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:37
با سلام،،،خدمت همه ی هموطنان،،بویژه لئون ،،،جناب لئون من خواهش دارم،،،این سایت و نظرات را به مسخره نگیر،،،،قبلا هم گفتم در مرحله اول دور از خلق و خوی انسان میباشد،،،،،و اینکه افرادی که در سایت هستند مثل من و امثال من سرمایه در بازار داریم و مثل من در ضرریم و منتظر استفاده از راهنمایی عزیزان در سایت،،،،،پس لطفا دست بردار،،،،آیا تا الان از این کارها نتیجه گرفتی؟؟؟
فقط همه از جنابعالی نقد میکنند،،،،لطفا بس کن ،،،،

3 3

casra میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:36
با سلام،،،خدمت همه ی هموطنان،،بویژه لئون ،،،جناب لئون من خواهش دارم،،،این سایت و نظرات را به مسخره نگیر،،،،قبلا هم گفتم در مرحله اول دور از خلق و خوی انسان میباشد،،،،،و اینکه افرادی که در سایت هستند مثل من و امثال من سرمایه در بازار داریم و مثل من در ضرریم و منتظر استفاده از راهنمایی عزیزان در سایت،،،،،پس لطفا دست بردار،،،،آیا تا الان از این کارها نتیجه گرفتی؟؟؟
فقط همه از جنابعالی نقد میکنند،،،،لطفا بس کن ،،،،

9 4

اقتصاد ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:24
ابشده تا این لحظه توی معاملات غیر رسمی و پشت خطی تا ۱۸۱۲ بالا کشیده، ابشده بالاخره طبق نظری که عصر ارایه شد ،ساعات فرصت زمانی باقی مانده رو مغتنم شمرده و از محدوده ی رنج ۱۷۸۰ و ۹۴ خارج شد ، با این اوصاف ابشده روی سطوح حمایت بعدی ، یعنی ۱۷۹۳ و ۱۸۰۰ سوار شده و فردا مثبت باز میشه، هر کسی که به تحلیل و سیگنال های خرید پله ی اول که از روی نقطه ی ۱۷۶۰ ارائه کردیم توجه کرده ، الان مسلما از بازار عقب نمانده ، پله ی دوم خریدتون را فردا با تثبیت دو ساعته روی ۱۸۰۰ تا ۱۸۰۴ مسجل کنید

3 10

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:30
ابشده اکنون ۱۸۱۲ فردا ۱۸۱۰ دو ساعت دیگه ۱۸۱۵ چهر ساعت دیگه ۱۸۰۴ پس فردا ۱۷۹۹ مجنون شدی دلقک بازی حدی داره

2 9

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:27
الهم اشف کل مرضا مخصوصا مجنونین

2 9

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:25
الان کشف کل مریض و دردمندا

13 3

قاسم روشن میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:18
دوستان انصافا بعضی وقتها از این سایت میترسم. بعضی کاربرها انگار از آسایشگاه فرار کردن اینجا. یکی الکی از یکی طرفداری میکنه، یکی خودشو وکیل یکی میدونه و راوی پیام میدونه، یکی ده تا اکانت درست کرده مثبت و منفی بده! عجب وضعیه هااا! انصافا یخورده فکر کنید ببینید چی میگید! اینجا کجاست! شما کی هستید!
واقعا ارزشهای فردی و انسانیتون رو اینقدر راحت جابجا نکنید.
در هر حال از تمامی اساتید و دوستان عزیزی که بی چشمداشت تجارب و اطلاعات مفیدشون رو در اختیار ما قرار می دهد تشکر و قدردانی می کنم.

2 7

Leon میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:18
اردبیلی دمت گرم خدایی تکی مثل هر چه گفتی همان شد ایول حاجی

7 3

اقتصاد ایران میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:17
ابشده تا این لحظه توی معاملات غیر رسمی و پشت خطی تا ۱۸۱۲ بالا کشیده، ابشده بالاخره طبق نظری که عصر ارایه شد ،ساعات فرصت زمانی باقی مانده رو مغتنم شمرده و از محدوده ی رنج ۱۷۸۰ و ۹۴ خارج شد ، با این اوصاف ابشده روی سطوح حمایت بعدی ، یعنی ۱۷۹۳ و ۱۸۰۰ سوار شده و فردا مثبت باز میشه، هر کسی که به تحلیل و سیگنال های خرید پله ی اول که از روی نقطه ی ۱۷۶۰ ارائه کردیم توجه کرده ، الان مسلما از بازار عقب نمانده ، پله ی دوم خریدتون را فردا با تثبیت دو ساعته روی ۱۸۰۰ تا ۱۸۰۴ مسجل کنید

2 5

Leon میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:16
اردبیلی دمت گرم خدایی تکی مثل هر چه گفتی همان شد ایول حاجی

9 2

بی طرف میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:14
ظریف پس از دیدار آبه با روحانی :
هیچ راهی نداریم جز دستکاری در بودجه و جابجایی اعداد د ارقام و کاهش درآمد دولت به صادرات نفت......
یعنی : امیدی به مذاکرات و رفع تحریمها وجود ندارد و مجبوریم کسری بودجه و هزینه های دولت را از طریق عوارض و مالیات و ........................ جبران کنیم.
بیاندیشید و تصمیم بگیرید.

4 4

واویلا میگه :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:11
جناب استاد اعظم و
جناب اردبیلی
عرض سلام خدمت شما دو عزیز و همه دوستان اگه امکان داره بیشتر راهنمایی کنید چه موقع بخریم یا بفرشیم آیا الان مناسب هست بخریم یا نه تشکر میکنم اگه مثل قبل بیشتر راهنمایی کنید

4 5

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:13
اردبیلی به من گفت بخرید

6 5

کارمند1 میگه :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 23:36
خود همتی هم میدونست قرار نیست آبه معجزه کنه اما بهترین فرصت برا جمع کردن دلار و طلا از دست مردم بود

3 2

D-buyer میگه :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 22:44
تحلیل بازار مسکن با دکتر نیما آگاهی:
https://www.youtube.com/watch?v=i1jEPVwegMk

11 5

مبصر میگه :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 22:36
به مجيد اردبيلي پيام دادم :
استاد چه خبر؟
پيام داد؛
تنها دوست من در بازار نمودارهایم هستند ;I که انهارا هم از ما گرفتند !
هر بار که به اخبار اعتماد کردم از پشت خنجر خوردم حتی اگر آن خبر به قول اهالی بازار اینسایدری بوده باشد !!!!!
اخبار عوض میشوند
اخبار تکذیب میشوند
اخبار , دروغین پخش میشوند و در موردشان شفاف سازی زده میشود
اخبار پخش میشوند اما اجرای آن خبر به ماه ها بعد موکول میشود
اما
نمودارها , هر گز دروغ نمیگویند
آنها عوض نمیشوند
تکذیب نمیشوند
به دروغ پخش نمیشوند
نمودارها همانی هستند که هستند ,ساده ساده
فقط و فقط
نمودارها, گاها , بد تفسیر و تحلیل میشوند
چقدر عالی و چقدر خوب (بدون دوشواری ) چون اگر اشکالی هم هست از من است که نمودارم را اشتباه تحلیل کردم
پس
جایی برای بازگشت هست
جایی برای اینکه دوباره آن اشتباه را تکرار نکنم
جایی برای آنکه پیشرفت کنم حتی اگر سالها زمان ببرد
نمودارها را باید تقدیس کرد حتی اگر گاها توسط سهامداران عمده دستکاری شوند !!! حتی در همین حال هم نمودار به تو راستش را میگویند ....میگویند که نادانی قداره ای بسته و نمیگذارد سهمت بالا رود . پس دو راه داری یا بفروش و خودت را خلاص کن یا آنقدر بمان تا جان آن قداره بند در بیاید
هر چه که هست صریح و بی پرده به تو حقیقت را میگویند ....آنچه که هست نه آنچه که تو دوست داری باشد

5 2

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:35
مزدک عزیز
هر کسی میتونه نظر خودشو بگذاره
اما اینکه بیایم از زبان دیگران پیغام بزاریم و دیگران رو گمراه کنیم نه تنها کار اشتباهیه بلکه نشاندهنده شخصیت ناپخته طرف مقابل هست.
بهتره اگه جناب اردبیلی کسی رو از طرف خودش بعنوان پیغام رسان انتخاب کرده ،اینجا اعلام کنه.
بعضیها فکر کردن منظور من از بکاربردن کلمه نابالغ جناب اردبیلی بود،من به ایشون ارادت دارم.
همینطور از تحلیلهای خوب شما جناب مزدک تشکر میکنم.و برای مدیریت سایت و رفتار نسنجیده و کودکانه بعضی متاسفم

3 4

الفردو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 01:03
باسلام
حق با فردا نيست
فضولي موقوف
زنده باد جناب مبصر

4 3

سید... پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:51
با سلام
حق با جناب فردا هست جناب اردبیلی اگر بخواهد نظر بدهد خودشون این کار را میکنند.

3 4

مزدك پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:20
جناب فردا شما كه فرد متين و با شخصيتي هستيد چرا باعث جنجال ميشيد؟
هر كس حق داره نظر خودش رو بيان كنه حالا اگه شما از عقيده و نظر شخصي خوشتون نمياد اون كامنت رو ناديده بگيريد و باعث اين بي حرمتي هايي كه شاهد اون هستيم نشيد
ممنون

7 4

ماكان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:13
تازه از شر leon راحت شده بوديم اينبار فردا قد علم كرده تا جاي خالي leon رو پر كنه...

1 4

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:12
چه جالب همین ها را به من هم گفت اردبیلی گفت ابشده فردا بالای ۱۹۰۰ انجام خواهد شد

6 3

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:08
زربین جان،گویا شما منظور منو نگرفتی
جناب اردبیلی بخواد حرف بزنه خودش میتونه کامنت بزاره
نمیاد یه نامه بده دست کسی تا اون نامه رو اینجا تایپ کنه
هر کسی اینجا هر چی میگه باور نکن
جناب اردبیلی هر وقت اینجا اعلام کرد که فلانی وکیل منه بعد حرفشو باور کن.

5 6

zar bin پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 23:53
كاربر فردا
چرت و پرت نگو سرت تو لاك خودت باشه

5 2

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 23:44
اردبیلی دقیقااا همه این حرفهارو زد؟؟؟
چقدر بعضیها از نظر عقلی نابالغن

6 3

M. Ozil میگه :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 21:28
# آغاز به کار بازار متشکل در تیر ماه مخالفت صرافان با ساز و کار پیشنهادی
جلسه‌ میان صرافان و اعضای بازار متشکل ارزی با حضور محمود شکسته‌بند، مدیر عامل این بازار، در سکوت خبریی برگزار شد، به گفته چند تن از صراف‌های حاضر در این جلسه براساس صحبت‌های مطرح شده، این بازار در روزهای ابتدایی تیر ماه راه‌اندازی خواهد شد.
# آبشده پشت خطي 1.805.000

5 3

بیکا میگه :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 21:27
به قول بهروز وثوق ما به همه گفتیم زده شمام بگید زده..ما همون 1720 میخونیم هر چی بود

0 4

بیکا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 22:27
راست میگین حق با شماست بهروز وثوقی مخاطبش بود ..یادش بخیر فیلم قیصر

4 3

اهورا12 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 22:14
بیکا جان بهروز وثوقی نه، بهمن مفید

5 3

بیکا میگه :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 21:25
اگه فردا دیدید 1820 هست غلط تایپیه منظور همون 1720 هست

10 3

بیکا میگه :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 21:18
چند بار گفتم این چشم بادومیه فقط اومده از جنگ جلوگیری کنه نفت گرون نشه ..مذاکره ای در کار نبوده نیست نخواهد بود .. تنها یک حالت وجود داده مذاکره بشه اونهم پیروزی دموکراتا در 2020

6 12

محمدرضا میگه :

تاریخ: 1398/03/22 ساعت 10:23
روز موعود هم فرا رسید ... !!
نه خبری از کلاه پشمی ژاپنی هست و نه سونامی ژاپنی!!
اقیانوس و دریا با داشتن "موج" زنده اند و موضوع عجیب و غریبی هم نیست!!

1 1

بی طرف پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/03/23 ساعت 00:20
چی شد ؟
جواب به خودتان ؟؟؟؟؟
توضیح لطفا" .
شاید من بد متوجه شدم ....

D

اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا