اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با گران‌ترین خانه پاریس آشنا شوید

خانه‌ای در پاریس به ارزش ۲۸۰ میلیون دلار لقب گران‌ترین خانه فرانسه را از آن خود کرد.

این خانه که تنها خانه مجاور برج ایفل پاریس نیز هست در کنار رودخانه سن قرار دارد و بی‌نظیرترین نما از برج ایفل و این رودخانه مشهور را دارد. تاتیانا بورلتکوفسکایا، مدیر گروه املاک "کالینکا اینترنشنال" گفت که این خانه یک سرمایه‌گذاری بالقوه نیز محسوب می‌شود چرا که تنها طی یک سال ارزش آن ۳۴ میلیون دلار افزایش یافته است.

این خانه اکنون متعلق به دو خواهر است و جزئیات داخلی زیادی از آن تاکنون منتشر نشده است. بازار مسکن فرانسه اخیراً به دلیل افزایش تمایل ثروتمندان خارجی برای سرمایه گذاری در املاک این کشور به ویژه در شهر پاریس با افزایش سرسام‌آوری مواجه شده است. این خانه دارای ۱۱۳ هزار فوت مربع مساحت مسکونی است!

در حال حاضر پاریس یکی از سه شهر گران جهان محسوب می‌شود. این شهر در کنار سنگاپور و هنگ نامش به عنوان گران‌ترین شهر جهان در سال ۲۰۱۹ مطرح شده است. متوسط قیمت هر متر مربع خانه در شهر پاریس به ۱۲۳۵ دلار رسیده است و خانه‌های لوکس دارای متوسط قیمت ۲۷۸۷ دلار در هر متر مربع و بیشتر هستند.

دومنیک سنت پیرست، مدیر یکی از شرکت‌های فعال در زمینه مسکن فرانسه گفت: از اواخر سال ۲۰۱۸ و با ابهام در مساله برگزیت، اشتیاق سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای مسکن در پاریس افزایش یافته و بخشی از سرمایه‌ها به جای لندن روانه پاریس شده است.

بالاترین رکورد ثبت شده برای خرید یک خانه در فرانسه مربوط به سال ۲۰۱۵ است که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان یک عمارت تاریخی متعلق به قرن شانزدهم را به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار خریداری کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد