اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از خودروی هیبریدی فوق‌قدرتمند فِراری چه خبر؟

گفته می‌شود خودروی هیبریدی ساخت شرکت فِراری (Ferrari) که قدرت بسیار بالایی دارد، به زودی در جریان رویدادی رونمایی خواهد شد.

با توجه به آن که در سال‌های اخیر و محبوبیت و استقبال مشتریان بازارهای خودرو از وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست همچون خودروهای برقی و هیبریدی و پلاگین هیبریدی افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است، بسیاری از شرکت‌های خودرو سازی در جهان به سمت و سوی معرفی تولید و عرضه چنین محصولاتی روی آورده‌اند تا نظر و رضایت مشتریان خود را کسب کرده و بدین ترتیب درآمدزایی و سودآوری خود را نیز افزایش دهند.

حالا به تازگی اخباری در فضای مجازی و همچنین رسانه‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد ابر خودروی هیبریدی ساخت شرکت فراری که گفته می‌شود قدرت بسیار بالایی برای طی مسافت‌های طولانی با سرعت بالا دارد، در جریان رویدادی که در خرداد ماه امسال برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد.

لوئیس کامیلری، مدیرعامل شرکت فراری ضمن اشاره به درآمدهای مالی این شرکت برای سه ماهه نخست سال جاری میلادی در این خصوص خاطر نشان کرده است: خودروی هیبریدی جدید ما یک ابرخودروی لوکس زیبا و شگفت‌انگیز به شمار می‌آید که قابلیت‌های بالا و جدیدی را نسبت به مدل‌های قبلی مشابه خود دارد. این خودرو همچنین ۹۸۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و قادر است مسافت‌های طولانی را با سرعتی بالا بپیماید.

گمانه زنی‌های متعددی از سوی علاقمندان به این خودروساز ایتالیایی و خودروی هیبریدی جدید آن در فضای مجازی به چشم می‌خورد که یکی از آنها بهره‌مندی از پیشرانه احتراقی خورجینی هشت سیلندر در زیر کاپوت خودرو است. همچنین بسیاری از کارشناسان معتقدند که خودروی جدید احتمالاً به سه موتور و سیستم محرکه برقی مجهز است که مزیت پر رنگی برای این خودرو به شمار می‌رود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به توزیع گشتاور بهتر در چرخ‌های خودرو اشاره کرد این در حالیست که برخی دیگر از آنها بر این باورند که تنها یک موتور در این ابر خودرو به کار گرفته شده است.

در مورد قیمت این خودرو نیز بسیاری از علاقه‌مندان تا کنون بحث و گفتگو های فراوانی داشتند اما چیزی که بسیاری از کارشناسان فعال در بازارهای خودرو خاطر نشان کردند قیمت پایه ۶۷۵ هزار دلاری است.

البته این طور که به نظر می‌رسد خودروی هیبریدی فراری که قرار است در جریان برگزاری رویدادی در ۱۰ خرداد ماه امسال رونمایی شود، تنها خودروی الکتریکی و دوستدار محیط زیست این شرکت خودروساز نخواهد بود بلکه خودروی هیبریدی دیگری نیز تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

مدیر عامل این شرکت پیش‌تر گفته بود که فراری قصد دارد دو محصول در اواخر تابستان معرفی کند و یک محصول دیگر آن نیز تا پایان سال جاری در معرض دید کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

طبق وب سایت اتوبلاگ، خودروهای هیبریدی از پیشرانه‌های احتراقی که در تمامی وسایل نقلیه بنزینی به کار برده می‌شود، بهره می‌برند که موتور برقی آن تنها نقش مکمل و کمکی دارد. موتورهای الکتریکی موجود در سیستم خودرو به یک باتری قابل شارژ مجهز شده است که نیروی مورد نیاز در شده توسط سیستم بازیابی انرژی به دست می‌آورد این بدان معناست که با توجه به کار رفته در خودروهای هیبریدی توسط برق شهری قابلیت شارژ ندارند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برساند بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودرو سازی در جهان از خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جذب کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند افزایش روز افزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروها موجب شده از شرکت‌های خودروساز در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود در طراحی و تولید خودروهای بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد