اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سکه ۵۰۰ هزار تومان حباب دارد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه میزان حباب سکه ۵۰۰ هزار تومان است، قیمت سکه جدید را چهار میلیون و ۹۶۵ هزار تومان اعلام کرد.

آیت محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص روند قیمت ها در بازار گفت: قیمت ها نسبت به هفته گذشته کاهشی بوده، لذا کاهش قیمت برای کاسب ها، بازار و داد و ستد خیلی آزار دهنده نبوده، التهاب نداشته و اگر این روند اندکی بهتر مدیریت شود ممکن است آرامش بیشتری به بازار تزرق شود.

طبق گفته محمدولی قیمت انواع مسکوکات طلا در بازار امروز، یک مثقال طلا 17 عیار یک میلیون و 956 هزار تومان، یک گرم طلا 18 عیار 451هزار و 300 تومان، سکه جدید چهار میلیون و 965 هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و 740 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 751 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و 10 هزار تومان معامله شد. همچنین اونس جهانی طلا 1287دلار بوده که نشان از کاهشی بودن آن دارد.

وی در خصوص علت روند کاهشی قیمت ها اظهار کرد: سیاستی که بانک مرکزی بعنوان پدر اقتصاد کشور دارد، مدیریت نسبتا خوب است و باید در مسیری حرکت کند که روز به روز بهتر شود، همچنین نگرش مسئولین در بحث اقتصادی مثبت و بهم نزدیک شده است.

طبق گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر کاهش اونس جهانی طلا که روی قیمت طلا اثرگذار است، اصلی ترین عامل است.

محمدولی تاکید کرد: در بحث اقتصادی کشورهای دیگر که گاهی شیطنت و نگاه منفی دارند؛ در حال حاضر حرکت و نگاهشان مثبت است و معاملاتشان در این مسیر که روی اونس جهانی طلا تاثیر گذار است.

وی در پایان میزان حباب سکه را 500 هزار تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد